بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تزئین میز نامزدی چگونه دیزاین می شود؟

تزیینات میز نامزدی از اهمیت بسیاری برای عروس خانوم ها و آقاد دامادها برخوردار است، از این رو آنها سعی دارند با به کارگیری بهترین و متفاوت ترین طرح ها و ایده ها سفره عقد و نامزدی خود را به صورت شیک و زیبا آراسته نمایند. در ادامه تصاویر متنوعی از تزئینات سفره نامزدی و عقد را در اختیار شما قرار خواهیم داد.
۳۰ ایده زیبا برای تزیین میز نامزدی با گل، شمع و…
جشن نامزدی از جمله مراسم های مربوط به قبل از عروسی می باشد که بسیاری از عروس و داماد ها تمایل دارند آن را به شیوه ای خاص و رویایی برگزار نمایند؛ تزیین سفره و میز نامزدی و برگزاری آن به شیوه ای خاطره انگیز و جذاب، کار پیچیده ای نیست و تنها به کمی حوصله و سلیقه و نیز الهام از طرح های نو و شیک در این زمینه بستگی دارد. در این مطلب تصاویر متنوعی از انواع تزیینات مربوط به جشن نامزدی و مراسم عقد گلچین کرده ایم که می تواند ایده مناسب برای دیزاین میز نامزدی را در اختیار شما دوستان گرامی قرار دهد.


مدل های تزیین میز بله برون | چگونه میز بله برون را دیزاین کنیم


یکی از زیباترین جشن ها ، جشن بله برون است که به مناسب بله گرفتن از عروس خانم جشن نامزدی کوچکی در خانه پدر عروس برگزار میشود. در این جشن خانواده داماد هدایایی را برای عروس خانوم میاورند و عروس نیز از خانواده داماد پذیرایی میکنند. در این جشن معمولا یک میزی برای عروس داماد تزیین میشود که پشت آن مینشینند و داماد با هدیه دادن یک حلقه طلا به عروس خانوم نامزدی خود را آغاز می کنند.


تزیین میز بله برون


برای تزیین میز بله برون دو راه وجود دارد. یا اینکه دیزاین میز بله برون و نامزدی خود را به تشریفات و یا کسانی که کار دیزاین و تزیین انجام میدهند بسپارید و یا خودتان دست به کار شوید و با کمی سلیقه و هزینه ی کمتر خودتان میز را تزیین کنید. در این پست به شما کمک میکنیم و ایده میدهیم که چگونه میز جشن بله برون تان را دیزاین کنید.
تم جشن بله برون
بهتر است برای مراسم خود تم انتخاب کنید. رنگ لباس عروس و رنگ کت شلوار داماد (و یا پیراهن و یا کراوات داماد ) ، و دیزاین هایی که روی میز بله برون میچینید بهتر است یکسان باشد و یا از دو رنگ استفاده کنید. معمولا رنگ های ملیح و دخترونه برای تم بله برون خیلی رایج تر هستند. مثلا صورتی یا گلبهی یا آبی ملایم و رنگ های پاستلی


چه چیزهایی روی میز بله برون میگزارند


روی میز بله برون ابتدا پارچه سفید و یا شاینی بندازید و یا اگر روی میز شما تمیز و نو و زیباست میتوانید اینکار را هم نکنید. اما پارچه انداختن روی میز بله برون یک زیبایی خاصی به آن میدهد. حال میتوانید پارچه های رنگی بیاندازید یا سفید و یا تور. بستگی به رنگ تم جشن شما دارد.  روی میز بله برون به چیز پارچه و هدایای بله برون داماد و کیک بله برون ، باقی چیزها تزیینی است. حال ما لیستی از وسایل تزیینی که میتوانید استفاده کنید را به شما میگوییم . به سلیقه و رسم و رسوم خودتان میتوانید تغییرش بدهید و یا تنها چند تا را انتخاب کنید.
•    پارچه رومیزی
•    کیک و پایه کیک
•    تعدادی شمع و جا شمعی
•    گلدان
•    گل برای دیزاین میز
•    مجسمه های عاشقانه که نماد عروس داماد هستند
•    ریسه نور
•    میتوانید شکلات و شیرینی و میوه هم بگزارید
•    بادکنک برای دیزاین پشت عروس داماد
•    گل های طبیعی یا مصنوعی یا کاغذی برای دیزاین پشت عروس داماد
•    اگر گیفت دارید روی میز بچینید
•    ریسه های مرواریدی
•    ریسه های گل پارچه ای
•    و دیگر وسایل تزیینی
اگر وسیله ای هم میخواهید میتوانید از تشریفات و ظروف کرایه ای ها اجاره کنید. در عکس هایی که در زیر این متن برای شما آماده کرده ایم نیز انواع مدل های دیزاین میز بله برون و همچنین تزیین پشت عروس داماد در جشن بله برون و نامزدی را میبینید که میتوانید ایده بگیرید. اگر ایده دیگری نیز دارید در بخش نظرات برای ما بنویسید.

تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401تزیین میز نامزدی شیک در سال 1401


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 3.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز