بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
سرویس طلا عروس معمولا شامل گردنبند، دستبند و یک جفت گوشواره و در بعضی موارد یک انگشتر است. در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای جواهرات عروس جلب می نماییم. 
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
عکس از  سرویس کامل برلیان نگین مشکی ظریف جذاب و دیدنی 

جواهرات عروس با طرح های شیک و زیبا مد سال

" جواهرات عروس " اگر سرویس تنها شامل گوشواره و گردنبند باشد، به آن نیم ست گفته می‌شود. در طراحی طلا، علاوه بر ترکیب طلای سفید و طلای زرد، از سنگ‌های قیمتی نیز استفاده می‌شود. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل جواهرات عروس  فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید. برای انتخاب سرویس طلا عروس باید به رنگ پوست توجه کرد؛ اگر پوست گندمگون باشد (بین سفید و برنزه)، ترکیبی از طلای زرد و طلای قرمز انتخاب مناسبی خواهد بود. اما اگر پوست سفید باشد، طلای سفید انتخاب بهتری است و روی پوست، درخشندگی و جلوه‌ی بهتری خواهد داشت.

جواهری عبدالهی در اقدسیه و تجریش تهران، به عنوان بهترین جواهری تهران شناخته می‌شود. با بیش از 20 سال سابقه درخشان در طراحی و ساخت جواهر ، در این مسیر به عنوان پیشتازان جواهرسازی قرار دارد. هدف جواهری عبدالهی از ابتدا تاکنون ساخت و فروش جواهراتی مدرن و کلاسیک با طراحی‌های خاص و مناسب هر سلیقه بوده است. شعب تجریش در ارگ تجاری واقع شده است و همچنین شعب اقدسیه در خیابان موحد دانش، مجتمع دنیای جواهر برای خرید حضوری قرار دارد. جهت خرید جواهرات به صورت حضوری به این دو شعب مراجعه کنید.

جواهرات عروس 1401

بهتر است طلایی انتخاب کنید که برای مدت‌ها جلوه خود را حفظ کند و نیاز به تعویض نداشته باشد. برای این کار بهتر است با مدل‌های روز و شیک سرویس‌های طلا کمی آشنایی داشته باشید تا مجبور نشوید آن را تعویض کنید. به یاد داشته باشید که تعویض سرویس طلا عروس، هزینه زیادی دارد.
بهترین طلا برای ایرانی‌ها طلای ۱۸ عیار است. درباره طلا و عیارش چیزی که وجود دارد و شاید شما از آن اطلاع نداشته باشید، این است که پایین‌ترین عیار طلا، یک و بالاترین آن ۲۴ است. اما اگر قرار باشد بگوییم بهترین نوع عیار برای خرید ایرانی‌ها چیست؟ جواب چیزی نیست غیر از طلای ۱۸ عیار.
بنا بر اصل تضاد در زیبایی شناسی و تضاد در تراکم و همچنین رویکرد و دیدگاه جدید صنعت مد زیورآلات پرتجمل و درشت جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و گاه در کنار لباس عروس تنها از یک جفت گوشواره جواهر و پر تلالو و درشت برای آراستن خود بهره می‌برند و گاه صرفا حلقه‌ای از الماس چند قیراطی در دست کرده و در کنار آن دستبند و یا ساعت استفاده نمی‌کنند.

همچنین اگر برای طلا عروس، به دنبال یک مراکز خرید طلا معتبر هستید، بازدید از لیست گالری طلا و طلا فروشی تهران سایت سوربان را فراموش نکنید.

جواهرات عروس 2022

کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
جدیدترین مدلهای سرویس جواهر عروس 2022 با نگین سبز ست با تاج عروسی
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
سرویس جواهرات الماس پر نگین خیلی باکلاس و لاکچری پسند
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
تصاویری خیلی زیبا از سرویس جواهر 1401 زرد رنگ کار شده با نگین همراه با تاج
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
سرویس جواهرات گران قیمت مناسب مراسم عروسی همراه با تاج
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
عکس سرویس برلیان عروس ساده و ظریف مخصوص افراد مینیمالیس پسند
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
کالکشنی دیدنی از  سرویس طلای عروس
کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!
سرویس طلا برلیان ظریف کم کار شده اما زیبا

کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!کاتالوگی دیدنی از انواع جواهرات عروس 2022 اروپایی روز دنیا!


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(14 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز