بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای ست عقد جلب می نماییم. 

ست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدید

ست عقد با طرح های شیک و زیبا مد سال

" ست عقد " خطبه عقد در حضور بزرگان خانواده خوانده می شود، بر روی سر عروس و داماد در حین خواندن خطبه قند سابیده می شود. بعد از آن حلقه ها رد و بدل می شود . همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل ست عقد فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

ست عقد 1401

عسل: مراسم عسل در دهان یکدیگر گذاشتند مانند قولی است که عروس و داماد به یکدیگر می‌دهند تا در آینده مایه شیرین‌کامی یکدیگر باشند و معمولا عسل را در جامی کوچک می‌ریزند.
کله قند: ساییدن دو کله قند کوچک و هم اندازه به روی تور قند که در بالای سر عروس و داماد گرفته شده نمایانگر باریدن شادی و شیرینی بر سر آنها است.

همچنین اگر برای مراسم نامزدی و عقدی، به دنبال یک سالن زیبا هستید، بازدید از لیست سالن عقد و ازدواج سایت سوربان را فراموش نکنید.

ست عقد 2022

ست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدیدست عقد ویژه سالن عقد با ایده های جذاب و خاص همراه با تزیینات جدید


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:
  • حاجی جمعه, 06 خرداد 1401

    بسیارعالی وزیباست خانواده های عزیز میتوانند بادیدن این تصاویر ایده بگیرند ودرمراسم عقد وبله برون باهزینه کم استفاده کنند کاش به سبک چندسال پیش به همدیگربه طورامانت بدهند تا هزینه کمتری شود کار بقیه راه بیفتد