بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه توجه شما را به دیدن شیکترین و جدیدترین مدلهای جلب می نماییم. 

 

مدل مو 1401 با طرح های شیک و زیبا مد سال

" مدل مو 1401 " رنگ موی سال 1401 بدون دکلره | مدل مو سال 2022 | رنگ موی ۱۴۰۱ | رنگ موی سال 2022 | مدل مو ۲۰۲۲ زنانه | مدل کوتاهی مو جدید بسیاری افراد از چهره مشخصی برخوردار هستند. فرم چهره به طور کلی به شش شکل طبقه‌بندی می‌شود: بیضی، بلند، مربع، گرد، الماس و شکل قلب. اگر نمی‌توانید با نگاه کردن به آیینه بگویید کدام یک از موارد فرم صورت شماست ایرادی ندارد. یک فرم نزدیک به صورتتان پیدا کرده و به سایر نکات توجه کنید. البته لازم نیست از همه قانون‌های کوتاهی مو بر اساس فرم صورت پیروی کنید. همان طور که خدمتتان عرض کردیم ما برای شما همراهان عزیز در این مطلب انواع طرح های مدل مو 1401 فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید.

مدل مو 1401

قانون اساسی برای یافتن یک مدل موی عالی براساس فرم صورت برجسته کردن ویژگی‌های خوب چهره شماست. براساس این قانون، باید این نکات را در نظر بگیرید:

قلب شکل: سعی کنید با برش‌های مو  توجه‌ها را به سمت چشم‌ها و گونه‌های خود بکشانید.

کشیده: هرچه موهای شما بلندتر باشد، چهره‌تان درازتر دیده خواهد شد. بهتر است با مدل‌های کوتاه یا مدل‌هایی که حجم زیادی دارند، طول صورتتان را تعدیل کنید.

بیضی: تقریباً هر مدل مویی این فرم چهره را شکوفا می‌کند. اگر فرم بیضی شما درازتر است، مدل‌های کوتاه‌تر را انتخاب کنید. نکته مهم‌تر برای شما، توجه به جنس موها است (ضخامت، فر یا صاف بودن)

گرد: گزینه‌های بهتر برای شما شامل مدل موهایی هستند که تا زیر چانه ادامه پیدا می‌کنند. اگر موهای مجعد یا موج‌دار دارید، کوتاه شدن بیش از حد ممکن است عرض بیشتری به قسمت گونه اضافه کند و صورتتان را گردتر کند. مدل موهای بلند انتخاب مناسب‌تری هستند.

چهره مربع: ممکن است بخواهید فکتان را کمی کوچکتر و زاویه دار‌تر کنید. مدل‌های فرفری و پر برای این‌ کار بسیار مناسب هستند.

همچنین اگر برای شینیون مو، به دنبال یک سالن زیبایی هستید، بازدید از لیست بهترین آرایشگاه زنانه تهران سایت سوربان را فراموش نکنید.

مدل مو 1401

مدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروز

مدل کوتاهی مو جدید 

مدل مو ۲۰۲۲ زنانه 

رنگ موی سال 2022  

مدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروز

رنگ موی ۱۴۰۱ 

مدل مو سال 2022  

مدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروز

رنگ موی سال 1401 بدون دکلره  

مدل مو کوتاه  

مدل مو 1401 دخترانه  

مدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروز

مدل مو 1401  

مدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروز

مدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروزمدل مو 1401 برای دورهمی و عروس مناسب تمام سلیقه ها و مدلهای بروز


توجه : سایت سوربان در زمینه تبلیغات فعال است و هیچ گونه فعالیت فروشگاهی ندارد. انواع مدل های معرفی شده داخل سایت صرفا استفاده ژورنالی دارد و امکان سفارش و خرید آن ها وجود ندارد.

به این مطلب امتیاز دهید:
(14 امتیاز , میانگین: 4.5 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز