بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مدل سشوار رمینگتون چیست؟ بهترین سشوار رمینگتون حرفه ای و خانگی کدام است؟ بهترین سشوار رمینگتون کدام مدال است؟ اگر می خواهید بهترین سشوار برند پرطرفدار و محبوب رمینگتون را بشناسید در این مطلب با ما همراه شوید!

سشوار یکی از مهمترین محصولات آرایش مو است که وجود آن در هر خانه و آرایشگاهی الزامی است، برمد رمینگتون یکی از قدرتمند ترین کمپانی های عرصه سشوار به سراسر دنیاست و محصولات خود را به همراه اقلام همراه مناسب، قیمت خوب و کیفیت عالی عرصه می کند. در ادامه شما را با پرفروش ترین سشوار رمینگتون آشنا می کنیم.

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

همه محصوولات معرفی شده در این صفحه، طبق نظر خریداران و امتیازهای آن ها در آنلاین شاپ ها، انتخاب شده است.

بهترین مدل سشوار حرفه ای رمینگتون مدل AC9096

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

اولین مدلی از سشوار رمینگتون معرفی می کنیم این مدل سشوار است که توان 2400 دارد. نوع مصرف این مدل سشوار از نوع حرفه ای است و امکان تولید باد سرد را داراست. این سشوار مجهز به پوشش سرامیکی برای لطافت و نرمی مو ها بوده و سه درجه تنظیم حرارت و دو درجه تنظیمات سرعت دارد. این محصول توربو بوده که موها را سریع تر خشک می کند. المنت های این سشوار از جنس سرامیک ساخته شده است و وزن آن به اندازه 840 گرم است که باید بگوییم امکان دارد برای عده ای کمی سنگین باشد.

سشوار رمینگتون مدل AC9140

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

این مدل سشوار رمینگتون نیز یکی از بهترین مدل سشوار رمینگتون است که افراد زیادی آن را پیشنهاد کرده اند. این نوع سشوار رمینگتون موتور AC دارد و توان مصرفی آن به اندازه 2400 وات است. امکاناتی متنوع مثل امکان تولید یون، فیلترهوای جداشونده، ولتاژ 220 تا 240 ولت، مجهز بودن به سه نوع سری، مجهز به دو حالت باد و سه حالت دما و … آن را محبوب کرده، این محصول جزو سشوار های کم وزن محسوب می شود و حدود 229 گرم وزن دارد.

بهترین سشوار حرفه ای رمینگتون سری AC5999

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

این محصول وزن کم، دو حالت سرعت و سه حالت تنظیمات دما، تولید باد سرد، دارای متمرکز کننده و … دارد. این مدل سشوار دارای ولتاژی به اندازه 220 تا 240 ولت است.  در رابطه با تنظیمات باد و حرارت هم باید بیان کنیم که دارای 3 درجه برای تنظیمات حرارت و دو درجه سرعت است، این مدل سشوار رمینگتون نسبت به دیگر سشوار های معمولی 90% بیشتر یون تولید می کند. وجود همین میزان تولید یون کمک می کند تا به زمان سشوار کشیدن از وز شدن مو جلوگیری شود. 

بهترین سشوار رمینگتون سری AC8000

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

سشور رمینگتون مدل AC8000 با موتور AC به گزینه عالی مصارف حرفه ای مثل آرایشگاه و خانم های مو بلند تبدیل شده و با تولید باد سرد به حفظ حالت موها کمک کرده و همینطور به لطافت و درخشندگی آن ها اضافه می کند. همینطور با کمک سری های متمرکز کننده و پخش کننده به آسانی می توان موها را صاف کرد یا حجم آن ها را افزایش داد. طول دو متری سیم، استفاده از سشوار را راحت تر می کند. 

بهترین مدل سشوار رمینگتون D5220

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

سشوار D5220 رمینگتون دارای موتور 2400 وات DC است.که در مقابل موتوهای AC دارای سرعت خروجی هوا، قدرت و مدت زمان روشن ماندن ممتد کمتری است. از دیگر ویژگی های این سشوار می توان به تولید باد سرد اشاره کرد که باعث می شود حالت مو حفظ و لطافت و درخشندگی افزایش پیدا کند.

بهترین مدل سشوار رمینگتون سری D7779

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

این مدل با پرتاب باد سه بعدی منحصر به فرد مسیر جریان هوا به منظور دستیابی به بهترین نتایج در حالت دادن مو یک سشوار عالی است، از ویژگی های این دستگاه به وزن سبک، تنظیم کننده 3 درجه حرارت و 2 درجه سرعت متفاوت همراه با کنترل های LED اشاره می کنیم. 

این محصول توری محافظ سرامیکی ادغام شده با حالت دهنده های ریز و مولد یون دارد که برای از بین بردن وزشدگی مو و بهبود درخشندگی طبیعی موها شما موثر است و با دمای مناسب برای حالت دهی به مو باعث ایجاد فرم با دوام بر روی موها می شود.

بهترین سری سشوار رمینگتون D5010

پرفروش ترین سشوار رمینگتون چیست؟ | 7 بهترین مدل سشوار رمینگتون

سشوار رمینگتون D5010 با موتور 2000 وات DC دارای ابعاد کوچک، سرعت و قدرت خروجی هوای کم بوده و در مقایسه با موتور AC مدت زمان کمتری می تواند به صورت ممتد روشن بماند. سبک تر و کم صدا تر بودن آن را به گزینه مناسبی برای مصارف خانگی تبدیل کرده است.  از دیگر ویژگی های این سشوار می توان به تولید باد سرد، دارای دو سری متمرکز کننده و پخش کننده برای صاف کردن و حجم دادن به موها اشاره کرد. محافظت از چربی داخل تارهای مو از دیگر ویژگی های فناوری تولید یون است که در نتیجه آسیب به مو در زمان سشوار کردن کاهش پیدا می کند. 

 

به پایان مقاله بهترین سشوار برند رمینگتون رسیدیم، نظر شما چیست؟ کدام مدل سشوار رمینگتون می تواند جز بهترین ها باشد؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات ما را همراهی کنید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز