بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین برند ساعت مچی چیست؟ برای خرید عات مچی به کدام برند اعتماد کنیم؟ اگر می خواهید مارک ساعت های معروف و بهترین برندهای ساعت در دنیا را بشناسید با ما در این مطالب همراه شوید! طرفداران ساعت‌ مچی اصالت و سنت را می پسندند و معمولا ساعت هایی شیک کلاسیک و گرنوگراف را انتخاب می کنند، این مدل ساعت‌ مچی‌ها جزو باکیفیت ترین و مشهورترین ساعت هایی هستند که در ساخت آن ها از مواد عالی استفاده شده است. استفاده از بهترین موتورها و نمایش چند زمان همزمان و همینطور نمایش تقویم مهمترین امکاناتی است که یک ساعت باکیفیت ارائه می دهد. در این مطلب قصد داریم بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه را به شما معرفی می کنیم.

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟

مشهورترین مارک ساعت رولکس (Rolex)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟ | معرفی 14 معروف ترین برند ساعت مچی

مارک ساعت رولکس معروف ترین مارک ساعت است و کمتر ساعت سازی در دنیاست که دقت فوق العاده ساعت های سوئیسی را ارائه کند. این ساعت ها به دلیل درخشندگی بدنه، استحکام قفل ها، خیره کنندگی بندها و صفحۀ چشمگیری که دارند تبدیل به یک مارک ساعت لاکچری شده اند. این برند ساعت سازی را باید خالق اولین ساعت ضد آب در جهان نیز بدانیم.  این برند که پیشگام در پیشرفت های صنعت ساعت مچی است، منشأ نوآوری های بزرگ و فوق العاده در عرصه ساعت سازی محسوب می شود.

ساعت مچی کاسیو (Casio)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟ | معرفی 14 معروف ترین برند ساعت مچی

ساعت های برند کاسیو برند معروف دیگری هستند که از مقاومتی بسیار بالا در مقابل آب، ضربه، حرارت و … دارا می باشند.  در میان ساعت های تولیدی کمپانی کاسیو، ساعت مچی جی شاک (G-SHOCK) یکی از محبوب ترین مدل هایی است که از گذشته تا امروز مورد استقبال قرار گرفته است. اگر به خاطر فعالیت های روزانه خود به یک ساعت مقاوم و البته جذاب نیاز دارید مدل جی شاک برند کاسیو یک انتخاب عالی برای شماست.

ساعت رومانسون (Romanson)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟ | معرفی 14 معروف ترین برند ساعت مچی

یکی دیگر از بهترین برندهای ساعت مچی رومانسون است که در تولید ساعت هایش به دنبال نوآوری است و مارک ساعت رومانسون را به یکی از مشهورترین برندهای ساعت مچی در جهان تبدیل کرده است. اگر به دنبال یک اکسسوری خیره کننده برای تکمیل استایل خود هستید، پیشنهاد می کنیم حتماً ساعت های مچی برند رومانسون را امتحان کنید. ساعت های این برند از متریال با کیفیتی ساخته می شوند و رومانسون را باید یکی از برند های معروف ساعت مچی زنانه و مردانه بدانیم که انواع ساعت های کلاسیک تا مدرن را در کالکشن خود دارد. ساعت های رومانسون علاوه  بر کیفیت بسیار بالا از قیمت مناسبی نیز برخوردارند و همین مسئله سبب شده تا استقبال خوبی از این ساعت ها صورت بگیرد.

ساعت مچی سیکو (Seiko)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟ | معرفی 14 معروف ترین برند ساعت مچی

سیکو را با بیش از یک قرن تجربه در ساخت ساعت، باید یکی از قدیمی ترین مارک ساعت های معروف مردانه و زنانه دانست. این ساعت ها به دلیل طراحی خاص و ساده ای که دارند بسیار چشمگیر هستند و جذابیت استایل شما را دو چندان می کنند. کمپانی ساعت سیکو همیشه با توجه به سلیقه مشتریان خود اقدام به طراحی و تولید مدل های جذاب و خاص خود می نماید.

ساعت مچی رویال لندن (Royal London)

کمپانی رویال لندن تأمین بخش عمده ای از بازارهای ساعت و جواهرات خاندان سلطنتی انگلیس را بر عهده دارد؛ مشاهده لوگوی این برند ساعت لوکس، در همین اولین نگاه توجه مخاطب را به تاج سلطنتی جلب می کند. این مارک ساعت مردانه و زنانه، برای افرادی که طرفدار ساعت کلاسیک هستند بهترین گزینه می باشد.

ساعت کارتیر (Cartier)

ساعت های مردانه و زنانۀ برند Cartier برای افرادی که به دنبال یک ساعت خاص و چشمگیر می باشند بسیار مناسب  هستند. برند کارتیر در فروش ساعت های لوکس و اشرافی سابقه طولانی دارد، محصولات کمپانی ساعت کارتیر از شناخته شده ترین ساعت های لوکس جهان هستند که زیبایی و درخشندگی خاصی دارند.

ساعت پتک فیلیپ (Patek Philippe)

پتک فیلیپ یکی از برند های معروف ساعت سوئیسی است که طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر جهان دارد. وجه تمایز این برند معروف ساعت با برندهای دیگر در این است که پتک فیلیپ توجه زیادی به جزئیات و ظرافت ساعت ها دارد. این کمپانی بزرگ ساخت ساعت به خاطر تولید ساعت مچی گران قیمت و پیچیده، پادشاه ساعت لقب گرفته است.

بهترین برند ساعت اسپریت (Esprit)

برند ساعت مچی اسپریت یکی از برندهای آمریکایی است که در حوزۀ مد و لباس فعالیت می کند. مدل های مردانه و زنانه این ساعت ها طرفداران بسیاری در کشور ما دارند و همواره به عنوان برندی جذاب از آن یاد می شود. قیمت مقرون به صرفه این ساعت ها سبب شده تا طرفداران بسیاری پیدا کند.

ساعت مچی سیتیزن (Citizen)

برند ژاپنی سیتیزن در ساخت ساعت مچی به عنوان برندی نوآور و پیشرو شناخته می شود. مارک ساعت سیتیزن یکی از همان ساعت هایی است که در کشور ما به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بالایی که دارد، محبوبیت بسیار زیادی دارد. با خرید یکی از مدل های ساعت مچی سیتیزن، می توانید از داشتن یک ساعت جذاب و بادوام لذت ببرید.

ساعت مچی تیمبرلند (Timberland)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟ | معرفی 14 معروف ترین برند ساعت مچی

ساعت های برند تیمبرلند جزو بهترین از زیبایی و جلوه بسیار چشمگیری برخوردار هستند و احساس خوبی به شما هدیه می دهند. برند ساعت تیمبرلند مدعی است که طبق استاندارهای بین المللی در جهت حفظ محیط زیست محصولات خود را استاندارسازی می کند و این مسئله سبب شده تا بسیاری از دوستداران طبیعت طرفدار ساعت های جدید تیمبرلند شوند.

معروف ترین مارک ساعت گس (Guess)

برند گس یکی دیگر از مارک های معروف ساعت در دنیا است که فعالیتش را در ابتدا در حوزه پوشاک آغاز نمود و سپس خط تولید ساعت را نیز راه اندازی نمود. این مارک معروف ساعت با طراحی و تولید مدل های جدید و خاص توانست جایگاه خود را میان برندهای بزرگ تولید ساعت تثبیت نماید. با وجد آن که این برند به تولید انواع ساعت مچی مردانه و زنانه پرداخته، در کشور ما اما بیشتر ساعت مچی زنانه گس میان خانم های خوش سلیقه موردتوجه قرار گرفته است.

بهترین مارک ساعت روشاس (Rochas)

برند معروف فرانسوی روشاس با تلفیق روح پررنگ و حس ظرافت خانه مد و رعایت استانداردهای ساعت های سوئیسی، کالکشن های جذاب زنانه و مردانه خود را به وجود آورده است. جذابیت این ساعت ها به قدری بالا است که ساعت های روشاس روی مچ دست شما درخشنده ظاهر خواهند شد.

مارک مشهور ساعت فری لوک (freelook)

بهترین برند ساعت مچی مردانه و زنانه چیست؟ | معرفی 14 معروف ترین برند ساعت مچی

طراحی زیبا و منحصربه فرد ساعت های فری لوک، چشمان هر بیننده ای را به خود جلب می کند. برند فرانسوی فری لوک با طراحی و تولید ساعت های زیبای زنانه توانست نام خود را میان برندهای بزرگ ساعت قرار دهد. توجه به ریزترین جزئیات و طراحی منحصربه فرد این ساعت سبب شده تا طرفداران زیادی میان خانم های شیک پوش به دست آورد.

بهترین ساعت کوین واچ (CoinWatch)

برند کوین واچ با طراحی ساعت های خاص کلاسیک خود توانست در بازار جهانی، جایگاه قابل توجهی برای خود به دست آورد. این ساعت ها کیفیت بالایی دارند و برای افرادی که به دنبال ساعتی کلاسیک و بادوام هستند بسیار مناسب می باشند.

 

این هم از مقاله معرفی بهترین برند ساعت کچی که سعی کردیم به معروف ترین ها اشاره کنیم. نظر شما چیست؟ به نظرتان کدام برند لیاقت قرار گرفتن در بهترین ها را دارد؟



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز