بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین مداد چشم بدون ریزش کدام است؟ ایا می خواهید با بهترین مداد چشم بدون ریزش خارجی و ایرانی اشنا شوید؟ بهترین مداد چشم برای استفاده روزانه را چه برندی تولید کرده؟ مداد چشم یکی از کلاسیک ترین لوازم آرایش هاست که با کمک آن به چشم ها حالت می بخشند، استفاده از مداد چشم به خاطر شبیه بودن آن به مدادهای طراحی نیز اسان بوده و می تواند جزو پرکاربردترین لوازم های آرایش چشم معرفی شود. در این مطلب قصد داریم شما را با بهترین برند مداد چشم اشنا کنیم، با ما همراه باشید!

بهترین مداد چشم بدون ریزش کدومه؟ بهترین مداد چشم برای استفاده روزانه

بهترین مداد چشم بدون ریزش کدومه؟ | معرفی 6 بهترین برند مداد چشم با کیفیت و عالی!

مداد چشم اسنس سری Kajal

برند اسنس جزو برندهای مطرح شناخته شده در بازار ایران است و توانسته با ارائه بهترین مداد چشم نشان دهد در این عرصه هم حرفی برای گفتن دارد،  بهترین مداد چشم مشکی اسنس می تواند رضایت شما را با یکبار استفاده به دست آورد، اگر از امتحان مداد چشم های مختلف خسته شده اید یک بار هم که شده این محصول را تهیه کنید.

مداد چشم بل مدل 03B0

مداد چشم بل مدل 03B0 ضد آب بوده و دارای رنگ دانه های بسیار تیره می باشد، این محصول زیر چشم پخش نمی شود و ریزش ندارد. مداد چشم بل 03B0 زیبایی چشمان شما را افزایش می دهد. تنها يک لایه از این مداد مشکی برای ایجاد يک خط کاملاً صاف و سیاه روی چشم ها لازم است تا در تمام طول روز ثابت بماند.  این محصول از هر گونه لغزش یا لكه شدن در هنگام استفاده جلوگیری می کند و امکان کنترل کامل بر ظاهری را كه می خواهید به دست آورید، می دهد. کمک گرفتن از مداد چشم فوق العاده آسان بوده و به علت نوک باکیفیت آن، تجربه ای آسان و صاف را فراهم می کند. همینطور، این مداد آرایشی ماندگاری بسیار بالایی دارد كه برای استفاده طولانی مدت مناسب می باشد.

فلورمار

بهترین مداد چشم خارجی فلورمار حاوی رنگ دانه های باکیفیت می باشد. بهتر است مداد چشم گیاهی فلورمار بعد از سایه و قبل از ریمل استفاده گردد. فقط يک لایه از بهترین مداد چشم ضد آب فلورمار، برای کشیدن خط چشم سیاه و بی عیب و نقص عالی بوده و در تمام طول روز ماندگاری دارد، لازم می باشد.  این مداد آرایشی برای استفاده طولانی مدت مناسب بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. ضد آب بودن این مداد چشم موجب می گردد كه زیر چشم نریزد و پخش نگردد.

مداد چشم بی یو مدل Power Long Lasting Ultra Black

این محصول قیمت حدودا بین 150 تا 200 هزارتومان دارد و ماندگاری آن بسیار بالاست. این محصول برای همه مناسب است اما اگر پوست چربی دارید و مدام آرایش شما پاک می شود بهتر می تواند شما را راضی کند. این محصول سبک ست  چشمان شما را خسته نمی کند. با استفاده از مداد چشم بی یو مدل Power Long Lasting Ultra Black می توانید زیبایی و جذابیت چشمان خود را افزایش دهید.

مداد چشم آرت دکو مدل Khol

فرمول ماندگاری و ضد آب این مداد چشم در يک روز زیبا یا يک شب به یاد ماندنی ظاهری فریبنده ایجاد می کند. این محصول با نوک صاف، متراکم و رنگ دانه های سیاه عمیق خود ظاهری خارق العاده ایجاد می کند.  مداد چشم ضد آب Art Deco بسیار ماندگار می باشد. این مداد می تواند خطوط دودی و دقیق و ظاهری آرام بخش ایجاد کند. همینطور لازم به ذکر بوده كه کاملاً بی بو بوده و در هنگام کمک گرفتن از آن تجربه دلپذیرتری را ارائه می دهد.

این مداد چشم روی پوست ملایم بوده و برای استفاده مطمئن می باشد.  این مداد چشم برای افرادی كه چشم های ظریف دارند یا از لنزهای تماسی استفاده می کنند، مناسب می باشد. بافت مداد به آسانی روی پلک می خوابد و پس از استفاده بلافاصله ضد لک می گردد. از این بهترین مداد چشم ضد حساسیت می توان برای کشیدن خطوط دقیق، نرم و دودی استفاده کرد.

مداد چشم کوزارت

مداد چشم کوزارت نیازی به تراش ندارد. خانم هایی كه از لنز استفاده می کنند یا چشم های حساسی دارند این محصول بهترین انتخاب آن ها خواهد بود. با بافت صاف این سری مداد به آسانی می توانید يک خط زیبا و رنگارنگ پشت چشم ها بکشید و از سادگی کمک گرفتن از آن لذت خواهید برد. صاف بودن نوک این مداد کمک گرفتن از آن را ساده می کند.  این محصول فوق العاده سبک و بادوام بوده و با رنگ آبی متوسط عرضه می گردد. سایه آبی این مداد جذابیت و آرامش خاصی را به چهره می بخشد، رنگ آبی برای چشم ها فوق العاده جذاب می باشد.

 

 

 

در این مطلب سعی کردیم شما را با بهترین مداد چشم بدون ریزش خارجی و ایرانی اشنا کنیم. اگر از برندی استفاده کرده اید که از آن راضی هستید و ما در این مطلب به ان اشاره نکرده ایم در بخش نظرات اعلام کنید تا با کمک شما، این مطلب را کامل تر کنیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز