بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
با مجله بروز سوربان همراه باشید تا از بهترین محصولات روز مطلع شوید. با انتخاب صحیح خط چشم شما میتوانید دیگر از سیاه شدن زیر چشم خود راحت شوید و چشمانی زیبا داشته باشید. در این مقاله ما قصد داریم بهترین خط چشم شور را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین خط چشم ایرنی و خارجی

خط چشم یکی از محبوب ترین و رایج ترین لوازم آرایشی بین خانم‌هاست که زیبایی چشم‌ها را چندبرابر می‌کند و اصطلاحا چشم‌ها را نافذتر می‌کند. در این مطلب انواع مدل خط چشم فراهم اورده ایم. با سوربان همراه باشید. خیلی از خانم‌ها حساسیت بالایی در استفاده از خط چشم دارند، دلیل آن نیز واضح است چرا که کشیدن خط چشم نیاز به تجربه کافی در این زمینه دارد ولی   امروزه برای راحتی استفاده، این محصول با تنوع بالایی در بازار ارائه شده است.

بهترین خط چشم سال

خط چشم کشیدن یکی از دشوارترین لحظه‌های آرایش است و عوامل زیادی مثل یک خط ناهموار یا لکه‌های ناخواسته می‌تواند خط چشمتان را نامناسب کنند. مواد اولیه نقش مهمی در کیفیت هر محصول دارد. یک خط چشم باید از رنگ‌دانه‌های مناسبی تشکیل شده باشد تا به سادگی و روانی روی پلک حرکت کنند و یک خط صاف و مناسب را روی چهره به وجود آورد.
اگر اصول خودآرایی را نمی‌دانید و تجربه زیادی در خط چشم کشیدن ندارید باید از محصولاتی استفاده کنید که کاربرد ساده‌تری داشته باشند. کار کردن با خط چشم مایع کمی دشوار است اما اگر از خط چشم ماژیکی استفاده کنید که کنترل آن ساده‌تر است می‌توانید خط چشم بهتری بکشید. هنگام خرید خط چشم به تاریخ تولید و انقضای آن دقت کنید. هر محصول باید تاریخ انقضا داشته باشد. پس از گذشتن تاریخ انقضا باید خط چشمتان را دور انداخته و یک محصول جدید خریداری کنید.

انواع بهترین خط چشم

خط چشم های با کیفیت و خوب در رنگ‌های متنوع تولید می‌شوند و دست مصرف کننده را برای انتخاب رنگ دلخواه باز می‌گذارند و می‌توانید هر مدل خطی که می‌خواهید از باریک تا ضخیم را به راحتی ترسیم کند. استفاده از لوازم آرایشی که با چشم تماس دارند بهتر است از کیفیت بالایی برخوردار باشند چرا که چشم عضو حساس بدن است و اگر از لوازم آرایشی نامرغوب استفاده شود با قرمزی و اشک چشم مواجه خواهید شد و به قرینه چشم آسیب خواهد رسید.

1- خط چشم کالیستا مدل Dip Liner

کشور مبدا برند: ایران

سایر مشخصات: - دارای قلم و برس مناسب- سهولت استفاده و طراحی انواع خط چشم- بافت یکدست و مخملی- ماندگاری بالا- خشک شدن سریع

حجم: ۵.۵ میلی‌لیتر
 

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

2- خط چشم مای مدل مویی

از آنجا که استفاده از خط چشم بر زیبایی چشم‌ها می‌افزاید و به خلق چشمانی نافذتر کمک می‌کند، یکی ازمحبوب‌ترین و رایج‌ترین لوازم آرایش در بین خانم‌ها ‌است. چشم‌ها نقش عمده‌ای در زیبایی ایفا می‌کنند و با کشیدن خط چشم می‌توان در کمترین زمان، بیشترین تاثیر را در چهره ایجاد کرد. استفاده از خط چشم نه تنها برای جذاب نشان دادن چشم بکار می‌رود، بلکه در پوشاندن عیوب چشم نیز بسیار موثر استبه علت ظرافت بالایی که در کشیدن خط چشم وجود دارد، استفاده از خط چشم برای بعضی از خانم‌ها کمی دشوار اس ...
خط چشم مای (MY) مدل ای لاینر (Eye Liner)، ساخت ایران و مناسب پوست ایرانیان است. نوع این خط چشم مویی و مایع و رنگ آن کاملاً مشکی بوده و به سرعت خشک می‌شود. ضد آب بودن این محصول مانع پاک کردن آسان آن نمی‌شود. با این وجود، خط چشم مای دوام بالایی دارد، پخش نمی‌شود و حالت خود را بدون تغییر حفظ می‌کند. دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است. استفاده از خط چشم نه تنها برای جذاب نشان دادن چشم به کار می رود، بلکه در پوشاندن عیوب چشم نیز بسیار موثر است. این محصول کشیدن یک خط چشم مشکی دقیق را بسیار آسان می‌کند. این خط چشم دارای بافتی نسبتا براق بوده و خط چشم شما، جلوه‌ای مرطوب و تازه خواهد داشت. دیگر نگران سیاهی زیر چشم ناشی از ریزش خط چشم نخواهید بود زیرا این خط چشم ضد آب بوده و به هیچ‌وجه حتی در روز‌های بسیار گرم یا بارانی و در استخر نیز زیر چشم نمی‌ریزد.  

کشور مبدا برند: ایران

سایر مشخصات: - ایجاد خطی یکدست، صاف و کاملا مشکی- با دوام و بدون تغییر حالت- قابلیت خشک شدن سریع- قابلیت استفاده آسان- حاوی ویتامین E

قابلیت‌های ابزار: ضد آب

صادر کننده مجوز: سازمان غذا و دارو

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

3- خط چشم کالیستا مدل Liner and Sharper

کشور مبدا برند: ایران

سایر مشخصات: - دارای قلم طراحی حرفه ای - سهولت استفاده و طراحی انواع خط چشم - رنگ مشکی طبیعی و مات - ایجاد ظاهری طبیعی و جذاب

قابلیت‌های دوام: ماندگاری

جلوه رنگ: مات

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

4- خط چشم هندیان شماره 008

مایع و مویی کیفیت بالا فوق العاده پر رنگ رنگ های شاد و نئونی بدون ریزش و دوام تا ۲۴ ساعت

قابلیت‌های ابزار: ضد آب

قابلیت‌های دوام: ماندگاری

جلوه رنگ: مات

حجم: ۵ میلی‌لیتر

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

5- خط چشم ار پی کی مدل NIL2

خط چشم ماژیکی ار پی کی یک محصول زیبا و در عین حال کاربردی می باشد که برای هر بانویی جذاب است . این خط چشم ماژیکی می باشد و استفاده از آن بسیار راحت است . این محصول برای کسانی که در کشیدن خط چشم که یکی از ارکان اصلی میکاپ می باشد ، مشکل دارند گزینه ی بسیار مناسبی است. رنگ فوق العاده مشکی این محصول جلوه ی بسیار زیبایی به چشمان شما می دهد و همچنین خاصیت ضد آب بودن و ماندگاری بالای آن باعث می شود شما برای استفاده از آن در هر زمان و مکانی مشتاق باشید. بعد از استفاده ی طولانی مدت از این خط چشم زیبا متوجه می شوید که دچار ریزش نمی شود و شما میکاپتان را مدیون این محصول با کیفیت می شوید.

طراحی بسیار زیبا ضد آب ماندگاری ۲۴ ساعته کاملا مات و مشکی عدم ریزش زیر چشم بسیار روان و با کیفیت ایجاد خطی صاف و یکدست مناسب میکاپ روزانه و حرفه ای

قابلیت‌های ابزار: ضد آب

قابلیت‌های دوام: ماندگاری

جلوه رنگ: مات

حجم: ۱۵ میلی‌لیتر

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

6- خط چشم مایع ضد آب بی یو مدل WP10

آرایش چشم در زیبایی کلی صورت دخیل است و اگر با دقت و ظرافت انجام شود نه تنها انرژی وارده منتقل می‌شود بلکه در خلق چشمانی نافذ شما را یاری می‌کند. ابزارهای مختلفی جهت آرایش چشم وجود دارد که رایج‌ترین و پرطرفدارین آن استفاده از خط چشم خواهد بود. عده‌ای هنگام کشیدن خط چشم دچار لرزش دست می‌شوند، به همین دلیل تولید کنندگان مختلف خط چشم را در انواع مختلف با توجه به نیاز مشتریان به بازار عرضه کرده‌اند. خط چشم‌ها در انواع مختلف ماژیکی، قلمویی و مدادی در بازار موجود است، خط چشمی که توسط کمپانی بی‌یو تولید شده از نوع قلمویی و ضد آب است. شرکت بی‌یو «BeYu» در زمینه تولید لوازم آرایشی و بهداشتی جزو برندهای محبوبی است که از مرغوب‌ترین مواد اولیه در تولیدات خود استفاده می‌کند. خط چشم نیز در بزرگ و کوچک جلوه دادن چشم نقش دارد اما قبل از آن باید فرم و حالت چشمانتان را بشناسید تا اثر مثبت آن را در چشمانتان شاهد باشد. این نوع خط چشم از نوع قلمویی و ضد آب است؛ ضد آب بودن، برای آن دسته از افرادی که در طول روز فرصت تمدید آرایش نخواهند داشت مناسب است، همچنین نگرانی بابت پاک شدن آثار آن از چشمانتان نداشته باشید چرا که به‌راحتی با آب و هر نوع پاک‌کننده‌های آرایشی پاک خواهد شد و احتیاجی به خراشیدن مواد از پشت پلک نخواهید داشت و اثری از سیاهی بر جای نخواهد گذاشت. خط چشم بی‌یو مدل «WP10» از نوع قلمویی و ضد آب است و برای خانم‌هایی که استفاده از خط چشم را در برنامه‌ی روزانه خود را دارند بهترین گزینه است.

کشور مبدا برند: آلمان

قابلیت‌های ابزار: ضد آب

حجم: ۱.۴ میلی‌لیتر

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

7- خط چشم ژلی یورن مدل 2442

خط چشم ژلی یورن YORN دارای بافت ژله ای نرمی بوده که کیفیت بالایی دارد و سبک است. این محصول دارای رنگدانه غنی بوده که خواص ضدآب و ضد حساسیت دارد و از ریزش و پخش شدن زیر چشم جلوگیری می کند. این خط چشم یک براش مخصوص دارد و به سرعت خشک می شود. این محصول توسط متخصصین برند یورن تایید و تست شده است و برای مصرف روزانه استفاده می شود.

کشور مبدا برند: آلمان

سایر مشخصات: رنگ مشکی

قابلیت‌های دوام: خاصیت ضدآب

جلوه رنگ: مات

بهترین خط چشم سال [7 مدل از برندهای پرفروش خط چشم ایرانی و خارجی ]

ما در این لیست سعی داشتیم بهترین و پرطرفدارترین خط چشم خوب سال را برای شما عزیزان معرفی کرده ایم. آیا شما هم تجربه ای از استفاده بهترین خط چشم دارید؟ در نظرات برای ما کامنت کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما: