بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین عطر مردانه کدام است؟ بهترین ادکلن مردانه را چه برندی تولید کرده است؟ پرفروش ترین عطر و ادکلن های مردانه را چطور بشناسیم؟ انتخاب بهترین ادکلن مردانه از همان ابتدا از کار در معدن هم سخت تر بوده، تنوع رایحه ها و نت ها که هرکدام به نوع خود خوشبو می باشند، دلیلی است که انتخاب بهترین ادکلن مردانه دشوار شود.

معرفی بهترین عطر و ادکلن های مردانه + دیوانه کننده ترین رایحه ها

در ادامه مطلب، قصد داریم شما را با ادکلن های معروف مردانه (از نظر مخاطبین جهانی) آشنا کنیم. اگر قصد خرید یک عطر یا ادکلن معروف مردانه را دارید می توانید از لیستی که آماده کرده ایم کمک بگیرید.

گوچی گیلتی مردانه ( Gucci Guilty For Men )

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

اولین ادکلن را در لیست بهترین ادکلن مردانه را از برند گوچی انتخاب کرده ایم که در سال 2015 این عطر را به همه آقایان عاشق، که عشق را دلیل زندگی کردن می دانند معرفی کرده و از نظر کاربران این عطر آهنربای قدرتمندی در جذب نظر اطرافیان است که برای ساخت شخصیتی کاریزماتیک تاثیرات غیر قابل انکاری دارد.

ترکیبات این ادکلن پرفروش مردانه ترکیبی از لیمو، اسطوخودوس، شکوفه پرتقال، سدر، نعناع هندی و مواد شکوفه ای و جنگلی است که رایحه اغواگر و مرموزی را ساخته است.

تام فورد عود وود Tom Ford Oud Wood؛ پرطرفدارترین عطر مردانه

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

دومین عطر و ادکلن مردانه پرفروش لیست ما، از برند تام فورد است که سال هاست نظر افراد را به خود جلب کرده است، ادکلن تام فورد عود وود رایحه تند، تلخ و چوبی مختص به شب های سرد زمستان دارد. این عطر یکی از بهترین ادکلن های مردانه مخصوص افرادی است که تمایل به متفاوت و منحصر به فرد بودن دارند. رایحه غالب و تلخ تنباکو این ادوپرفیوم با تندی ادویه جات ترکیب شده و در نهایت رایحه خوشی ویسکی و عود به را استشمام خواهید کرد. رایحه ویسکی و تنباکو در ترکیبات این عطر احساس شده و رد ماندگاری روی اطرافیان می گذارد.

میسون فرانسیس کرکجان عود سیلک Oud Silk Mood by Maison Francis Kurkdjian

یکی از گرانقیمت ترین ادکلن مردانه این لیست میسون فرانسیس کرکجان عود سیلک است که رایحه لاکچری و شیکی از خود به جا می گذارد. رایحه این ادوپرفیوم راهی میان فرهنگ شرقی و غربی است و از سال 2013 که به بازار عطر و ادکلن وارد شد تا این زمان جزو بهترین عطرهای مردانه در سراسر دنیا شمرده می شود.

ادوپرفیوم عود سیلک مود برای استفاده در شب های سرد زمستانی انتخاب بسیار مناسبی بوده و حتی برای زوجین متمایل به استفاده از یک رایحه مشترک گزینه بی نظیری است. رایحه ملایم و سبک این ادوپرفیوم آن را پرفروش و پرطرفدار کرده است. ادکلن عود سیلک مود از ترکیب رایحه گرم رز، عود، بابونه و پاپیروس تولید شده که سرشار از سرزندگی و جوانی می باشد.

جیورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو Giorgio Armani Acqua Di Gio Absolu

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

این عطر پیوندی میان آب شیرین و گرمای چوب دارد. جورجیو آرمانی آکوا دی جیو ابسولو رایحه جذاب و پرطرفداری دارد که با سرآغاز شیرین و شاداب ترکیب رایحه میوه و مشک شروع می شود. کمی بعدتر، رایحه میوه ضعیف تر شده و خود را با رایحه مشک تعویض می کند، در نهایت روایح دریایی شما را در آغوش می گیرند. اگر روحیه ای مرموز دارید انتخاب این ادکلن مردانه می تواند برای شما شگفت انگیز باشد.

عطر ادکلن ورساچه اروس مردانه Versace Eros Eau de Toilette

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

زمانی که بوی نت های این عطر به مشام شما می رسد حس شادی و هیجان در شما را به همراه خواهد داشت. رایحه چوبی و شرقی، ماندگاری عطر و پراکندگی بو، آن را به انتخاب قابل اعتمادی برای مصرف در همه فصول سال تبدیل کرده است. برند ورساچه همیشه جزو لاکچری ترین برندها بوده و اگر قرار است برای روز عشق، روز مرد و تولد مرد خود هدیه ای شگفت انگیز تهیه کنید می توانید از این ادوپرفیوم و این برند استفاده کنید.

بولگاری آکوا پور هوم Aqva Pour Homme

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

ولگاری آکوا پرفروش ترین ادکلن این برند محسوب می گردد و سال هاست که به عنوان یکی از بهترین عطر های مردانه از آن یاد می شود. این عطر خنک با رایحه دل انگیز خنک و ترش، رایحه تاثیر گرفته از برگ درختان نارنج، پرتقال و نارنگی دارد و به مرور نت های اولیه جای خود را با رایحه اسطوخودوس، جلبک دریایی و گل پنبه عوض می کنند. در نهایت رایحه ای که تا پایان روز با شما همراه می ماند، رایحه ای از نعناع هندی، سدر، روایح چوبی، عنبر و مریم گلی است.

عطر مون بلان لجند Mont Blanc Legend

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

این عطر با رایحه شاداب و میوه ای مناسب مردانی است که رایحه شیرین و سنگین در عین حال خنک را می پسندند. اگر فردی خونسرد و آرام هستید و اطرافیان در شرایط سخت می توانند روی شما حساب باز کنند، نیاز به عطری دارید که با شخصیت قاطع و پایدار در عین حال خونسرد شما همخوانی داشته باشد. پیشنهاد ما به شما عطر مون بلان لجند است.

ادکلن دیور هوم اینتنس Dior Homme Intense

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

ادکلن دیور هوم، با شیرینی نهایی خود، حس محرک و صمیمی به ارمغان می آورد. دیور هوم اینتنس با رایحه‎ای گرم و غنی، همینطور با خط بویایی بالا، عطری عالی برای فصل های سرد پاییز و زمستان شمرده شده و برای مهمانی های شبانه و رسمی مناسب است.

عطر لالیک انکر نویر LALIQUE Encre Noire

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

این عطر یکی از بهترین عطر های مردانه برای استفاده روزانه بوده که در سال 2006 معرفی شده است. این عطر رایحه ای مرموز، غلیظ و تاریک از جوهر سیاه نام خود را برگرفته که شما را با رایحه چوب سرو به خلسه عمیقی می رساند. به مرور به خاطر وجود رایحه علف وتیور نوعی هارمونی معنوی از ترکیب بوی جنگل در ذهن شما صورت می گیرد. به واسطه این هماهنگی، حس آرامش و اعتماد به نفس در فرد به وجود می آید.

آمواج اینترلود Amouage Interlude

بهترین عطر و ادکلن های مردانه 2022

عطر آمواج اینترلود مردانه در سال 2012 توسط برند لوکس و سلطنتی آمواج در کشور عمان رونمایی شد.  این عطر برای مردان شرقی که همیشه در کنار ظاهر پر از ابهت خود طبع خونگرم و صمیمی خود را حفظ می کنند، تولید شده است. این عطر با رایحه ای غلیظ و فوق العاده قوی شروع می شود، شروع به ملایم تر شدن می کند و در آخر رایحه ماندگار و شگفت انگیزی را به شما هدیه می دهد.

خب، امیدواریم توانسته باشیم با معرفی بهترین عطر و ادکلن ها به شما کمک کنیم انتخاب مناسبی داشته باشید. نظر شما درباره مقاله پرفروش ترین عطر و ادکلن های مردانه چه بود؟ عطری که از نظر شما هم بهترین است در این لیست قرار داشت؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما برای کامل تر شدن این مقاله کمک کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز