بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شامپو بدون سولفات را کدام برند تولید می کند؟ شامپوهای بدون سولفات مناسب موی خشک کدام شامپوها هستند؟ شامپوی فاقد سولفات موهای چرب چطور؟ در این مطلب قصد داریم انواع شامپوهایی كه بدون سولفات هستند و توسط خریداران عنوان بهترین ها را گرفته اند را به شما معرفی کنیم. با ما همراه شوید!

موها بعد از استنفاده از رنگ مو و دکلره دچار خشکی می شوند. این موهای آسیب دیده باید مورد توجه و مراقبت بیشتری قرار بگیرند. شامپوی بدون سولفات نقش تاثیرگذاری در داشتن موهای سالم  و زیبا دارد. در زمان شست و شوی موهای خود می توانید از شامپوهایی که بدون سولفات هستند استفاده کنید تا از شکننده و خرد شدن موهای رنگ شده، دکلره شده و آسیب دیده خود پیشگیری نمایید. با استفاده از شامپوی با کیفیت از موها در مقابل عوامل خارجی و محیطی محافظت خواهید کرد.

 

معرفی 8 مورد از بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای آسیب دیده، رنگ شده و ...

1- شامپو استم سل بدون سولفات برای انواع مو

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

اولین محصولی که قصد داریم تحت عنوان بهترین شامپوی بدون سولفات به شما معرفی کنیم، از برند استم سل است که برندی ایرانی و پرطرفدار می باشد. استم سل بهترین شامپو بدون سولفات برای موهای خشک، چرب، رنگ شده و حساس تولید کرده است و همینطور در تولید شامپوهای بدون سولفات، مواد گیاهی و ارگانیک به کار برده و موها در مقابل بسیاری از آسیب ها حفظ می کند. استفاده از شامپوی بدون سولفات استم سل مانع ریزش مو، شوره سر، پوسته پوسته شدن، خشکی و خارش کف سر می گردد. 

2- آیروکس بهترین شامپوی ایرانی بدون پارابن و سولفات

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

برند آیروکس هم این روزها توانسته است کیفیت محصولات خود را به اثبات برساند! این برند پرطرفدار دست به تولید یکی از بهترین شامپوهای بدون سولفات زده است که یاعث تعادل ph ریشه و تارهای مو می شود و همچنین از جلوی التهاب ها، خشکی و خارش پوست سر را می گیرد. این محصول، بهترین گزینه برای افرادی كه دارای موهای نازک و شکننده هستند، می باشد. با کمک این شامپو می توانید به تقویت، ترمیم و بهبود پوست و موهای خود کمک زیادی کنید. شامپوی بدون سولفات آیروکس جلوگیری از ریزش مو را به دنبال دارد که موجب افزایش حجم موها می شود.

3- شامپو آون؛ بهترین برند شامپو بدون سولفات

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

اگر دائما در حال رنگ کردن یا دکلره کردن موهای خود هستید، می توانید از شامپو بدون سولفات آون برای افزایش ماندگاری رنگ کمک بگیرید. شامپوی آون یکی از پرطرفدار ترین شامپوی بدون سولفات است و باعث حجم گرفتن موهای شما نیز می گردد. باید اشاره کنیم که این شامپو فاقد ویتامین و عصاره های گیاهی می باشد. خریداران گفته اند که بعد از استفاده از این محصول شاهد نرمی و طراوت ساقه مو هم بوده اند. در حقیقت با کمک بهترین شامپو بدون سولفات آون، از مزیت هایی که یک یک نرم کننده و تثبیت کننده در اختیارتان می گذارد برخوردار می شوید. 

4- شامپو بدون سولفات درمالیفت برای موهای چرب

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

درمالیفت هم با عرصه شامپوی بدون سولفات برای موهای چرب باید در این لیست قرار بگیرد. محصولات معرفی شده این برند از سولفات و پارابن عاری هستند و جلوی ریزش مو را می گیرند. کسانی كه موهای آسیب دیده و رنگ و مش شده دارند، می توانند از شامپو بدون سولفات درمالیفت بهره مند شوند؛ زیرا این شامپو سرعت رشد فولیکول ها را بالا می برد و از ضعیف شدن تارهای مو و ریزش آن ها پیشگیری خواهد کرد. 

5- شامپو بدون سولفات و ضدریزش الی ژن

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

الی ژن هم بیکار نشسته و با تولید شامپو بانوان بدون سولفات خود را اثبات کرده است. محصولات این برند حاوی ویتامین B۳ و B۵ هستند. این محصول دارای عصاره سویا و پروتئین ابریشم بوده و به افزایش سرعت رشد مو کمک می کند. شامپو الی ژن ضد ریزش، آبرسان و ترمیم کننده نیز می باشد. اگر موهایی نازک و شکننده، فر، آسیب دیده و رنگ شده دارید این محصول مخصوص شماست. 

6- شامپو بدون سولفات Sukin Natural Balance

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

پرفروش ترین شامپو بدون سولفات سوکین برای تمیز کردن و شادابی پوست سر کاملا مناسب می باشد. اگر خیال می کنيد موهای سرتان به تغییراتی نیاز دارند، این محصول گزینه ی ایده آلی به شمار می رود. در ترکیبات این شامپو بدون سولفات خارجی عصاره بیدمشک، گزنه و گیاه دم اسب به کار رفته كه موجب طراوت و شادابی برای موها می گردد.

7- شامپو بدون سولفات کامان مدل Total ۵ in ۱

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

شامپوی بدون سولفات برند کامان هم انتخاب مناسبی برای افرادی است که دارای موهایی آسیب دیده، خشک، فر، رنگ و دکلره و کراتینه شده هستند، این محصول برای استفاده آقان و خانم ها مناسب است. شامپوی بدون سولفات کامان کف زیادی ندارد ولی تمیزکنندگی بالایی دارد. اگر می خواهید یک شامپوی بدون سولفات داشته باشید و همه اعضای خانواده بتوانند از آن استفاده کنند از این برند کمک بگیرید.

8- شامپو بدون سولفات و پارابن داماسک رز

8 مورد بهترین شامپوی بدون سولفات

برند داماسک رز هم حسابی شناخته شده است و شامپوهای بدون سولفاتی تولید کرده که برای تقویت کردن مو، تثبیت رنگ و درخشان کنندگی مو بسیار مفید هستند. نبود سولفات در این شامپو از بروز آسیب دیدگی بیشتر موها جلوگیری می کند. این شامپو ویتامینی ندارد و دارای عصاره قهوه است كه عطر مطبوع و خوشایندی به موها اضافه می نماید. این شامپو برای هر دو گروه آقایان و بانوان قابل استفاده می باشد. در ضمن اگر موهای خود را کراتین کرده اید هم می توانید از این محصول نهایت استفاده را ببرید.

خب، این هم از مقاله بهترین شامپو بدون سولفات ایرانی و خارجی! امیدواریم توانسته باشیم شما را به آن چه نیاز داشتید برسانیم. در صورتی كه از محصولی استفاده کرده اید كه در این مطلب وجود نداشت در بخش کامنت ها به ما بگویید تا با کمک خودتان این مقاله را کامل تر کنیم!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: