بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین کرم ضد آب در کدام برند قرار دارد؟ پرفروش ترین کرم ضد آب در وب سایت ها و فروشگاه ها را کدام برند تولید می کند؟ در این بخش قصد داریم انواع کرم های ضد آب را به شما معرفی کنیم تا بتوانید طبق بافت پوستی خود، بهترین انتخاب را داشته باشید.

 اکثر خانم ها تمایل دارند از فاندیشنی کمک بگیرند كه ماندگاری زیادی داشته باشد و با تعریق و دیگر موارد به راحتی پاک نشود. با کمک کرم های ضد آب می توانید برای مدت طولانی آرایش خود را حفظ کنید و به بهترین شکل ممکن به نظر بیایید. کرم های ضد اب در فرمولاسیون خود موادی دارند که در برابر آب و تعرق پوستی مقاومت می کنند و برای کسانی که می خوهند در طول سفرهای تابستانی، ورزش و ... ظاهر خود را حفظ کنند بسیار مناسب می باشند.

 

معرفی بهترین کرم ضد آب برای انواع پوست در سال 2022

بهترین کرم پودر ضد اب 24 ساعته لورآل Infaillible 24h Matte

بهترین کرم ضد آب 2022

اگر از بهترین کرم پودر ضد آب صحبت کنیم حتما با برند لورآل رو به رو می شویم. کرم ضد آب Infaillible 24h Matte مات و ۲۴ ساعته می باشد و کاملاً بدون چربی بوده که آن را برای پوست های چرب، مختلط و معمولی کاملا سازگار کرده است. این کرم پودر ضد آب و در برابر تعریق مقاوم است و روی پوست حالتی کاملا مات می گیرد. پوششانندگی این کرم بالاست و روی پوست حالتی سبک دارد. این کرم پودر پس از مصرف سریعا خشک شده و موجب رنگی شدن روسری و لباس شما نخواهد شد. ماندگاری این محصول بالاست و برای استفاده روزانه کاملا مناسب می باشد. باید اشاره کنیم که این کرم پودر فاقد SPF می باشد.

بهترین کرم پودر ضد آب مک پرو

بهترین کرم ضد آب 2022

این کرم از برند مک، یک کرم پودر ضد آب شگفت انگیز می باشد. کرمی با پوشش دهی و ماندگاری بسیار عالی! این کرم ضد آب مورد علاقه میکاپ آرتیست های حرفه ای بوده که تا 36 ساعت ماندگاری دارد و می توان به عنوان کرم پودر و کانسیلر از آن استفاده کرد.

بهترین کرم پودر ضد آب خارجی فور اور واتر بلند

بهترین کرم ضد آب 2022

اگر به کرم پودر ضد آبی نیاز دارید كه در تمام ساعات روز در برابر عوامل مختلفی مقاومت نشان دهد این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. این کرم ضد آب به صورت عجیبی سبک بوده و از 80 درصد آب تولید شده است. همینطور بافت مایع-ژلی این کرم پودر پوستتان را درخشان و آبرسانی شده نگه می دارد. این محصول یکی از بهترین کرم های ضد آب خارجی در سراسر دنیا شناخته می شود.

پرفروش ترین کرم ضد آب پودری کت وان دی

بهترین کرم ضد آب 2022

این کرم پودر ضد آب با پوششانندگی عالی و ماندگاری زیادی که دارد می تواند در لیست بهترین کرم های ضد آب قرار بگیرد. این محصول متناسب با انواع پوست ساخته شده همچنین وگان و بدون مواد شیمیایی مضر برای حیوانات است، اگر پوست لک داری دارید این کرم پودر بی شک بهترین انتخاب شما برای شما خواهد بود.

کرم پودر ضد آب با کیفیت اورگلس

بهترین کرم ضد آب 2022

یکی دیگر از بهترین کرم های ضد آب که ماندگاری بسیار زیادی هم دارد و برای ساعت ها ظاهر شما را مثل لحظات اولیه اتمام آرایش حفظ می کند همین محصول است که دیده شده برای میکاپ عروس هم به کار می رود. این کرم پودر ضد آب پرفروش کانتور فوق العاده ای دارد و روش استفاده از آن هم بسیار ساده و آسان می باشد. این محصول برای مسافرت ها عالی است و اگر دائم در سفر هستید پیشنهاد ما به شما می باشد.

کرم ضد آب استی لادر

بهترین کرم ضد آب 2022

برند شناخته شده استی لادر که در تولید کرم پودرها بسیار شگفت انگیز عمل کرده است با تولید یک کرم پودر ضد آب با ماندگاری به معنای واقعی 24 ساعته روی دست همه برندها زده است! نکته مهمی که در معرفی این کرم پودر باید به ان اشاره کنیم این است که تنوع بالای رنگی دارد و می توانید دقیقا رنگ پوست خود را از بین آن ها پیدا کنید.

کرم پودر ضد آب نارس مدل

بهترین کرم ضد آب 2022

اگر یک کرم پودر غیر مایع ضد اب می خواهید باز هم محصولی برای معرفی داریم! این کرم پودری در همه قسمت های صورت شما پخش شده و هر لكه تیره، کبودی و دیگر نواقص پوستی را ناپدید می کند. ماندگاری و کاور این محصول ضد اب هم بسیار بالاست و اگر می خواهید آرایش طولانی مدتی داشته باشید می تواند به خوبی انتظارات شما را برآورده کند.

کرم ضد آب فول کاور اسمش باکس

بهترین کرم ضد آب 2022

بهترین کرم پودر ضد آب برای پوست چرب و مستعد آکنه را هم برند اسمش باکس تولید کرده که 24 ساعته نیز می باشد. این محصول در عین پوشانندگی بالا بسیار سبک می باشد و برای استفاده روزانه نیز مناسب است.

 

لیست معرفی بهترین کرم های ضد آب به پایان رسید و خوشحال می شویم اگر نظری درباره استفاده از محصولات معرفی شده دارید در قسمت نظرات به ما اعلام کنيد! در ضمن توجه داشته باشید كه بخش مقالات سوربان پر از مقالاتی است كه در آن ها به مغرفی بهترین ها پرداخته ایم. پس بازدید از آن ها را هم فراموش نکنيد!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما: