بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر قصد خرید بهترین کرم دور چشم را دارید این مطلب برای شما تدارک دیده شده است! قصد داریم در این بخش از وب سایت سوربان به معرفی پرفروش ترین کرم های دور چشم بپردازیم. با ما همراه شوید.

همانظور که می دانید، ناحیه دور چشم انقدر حساس است که نسبت به قسمت های دیگر صورت، به مراقبت ویژه ای نیاز دارد. کرم دور چشم محصولی است كه برای مراقبت از این ناحیه طراحی شده و جلوی تیرگی، پف و چین و چروک دور چشم را می گیرد. از پر اهمیت ترین ویژگی این محصولات آبرسانی عالی آنهاست كه با استفاده مداوم موجب حذف مشکلات ناحیه دور چشم مثل تیرگی، پف و چروک ها می شوند.

کرم دور چشم موجب رفع تیرگی چشم شده و چروک شدن پوست دور چشم را به تعویق می اندازد. یک کرم دور چشم مناسب زیبایی چشم ها را با گذشت سالها حفظ می کند و با افزایش سن شدت نیاز به فیلر و کشیدن پوست دور چشم را کاهش می دهد. این محصولات به بهترین شکل به کاهش پف و خطوط پنجه کلاغی ناحیه دور چشم کمک می کنند.

 

نحوه استفاده از کرم دور چشم

مهم ترین چیزی که باید قبل از معرفی بهترین برند کرم دور چشم به آن اشاره کنیم نحوه مصرف این محصولات می باشد. پیش از استفاده از کرم دور چشم باید پوست صورت را کاملا تمیز کنيد. سپس مقدار کمی از کرم دور چشم را با کمک انگشت حلقه خود روی ناحیه دور چشم پخش کرده و به آرامی در حد چند ثانیه ماساژ دهید تا کاملا به پوست جذب شود. شما برای هر دو چشم خود به اندازه یک نخود کرم دور چشم نیاز دارید.

خب برویم سر اصل مطلب، یعنی معرفی بهترین کرم های دور چشم خارجی و ایرانی! در تهیه این لیست به نظرات کاربران در آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم آرایشی بهداشتی توجه کرده ایم، اگر شماهم کرم دور چشمی را استفاده کرده اید که بهترین نتیجه را از نظرتان داشته در بخش نظرات به ما اعلام کنید.

 

بهترین کرم دور چشم خارجی اوریفلیم

بهترین کرم دور چشم 2022

برند سوئدی اوریفلیم با تولید محصولات آرایشی و بهداشتی با کیفیت اولین برندی است که در لیست بهترین کرم دور چشم خارجی قرار داده ایم. کرم دور چشم آبرسان اوریفلیم سری اپتیمالز با آبرسانی قوی، رطوبت پوست دور چشم را نگه می دارد تا این بخش از صورت خشک و تیره نگردد. این محصول به خاطر وجود کافئین، تیرگی و پف زیر چشم را رفع کرده و شفافیت پوست دور چشم را به دنبال دارد.

بهترین ماسک زیر چشم بایوآکوا مدل Haematococcus

بهترین کرم دور چشم 2022

برند بایوآکوا یکی از بهترین برندهای تولید کننده ماسک زیر چشمی بوده و محصولاتی متنوع در این زمینه دارد. این محصول بسته 60 عددی ماسک زیر چشم است كه شادابی و لطافت را برای ناحیه دور چشم شما به همراه دارد. از پر رنگ ترین ویژگی های این محصول می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالای آن اشاره کرد. این ماسک طوری فرموله شده كه موجب رفع چین و چروک دور چشم می گردد. 

کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost

بهترین کرم دور چشم 2022

بهترین کرم ضد خستگی دور چشم نوتروژینا مدل Hydro Boost دارای اسید هیالورونیک بسیاری است كه به عمق پوست نواحی دور چشم نفوذ و آن را آب رسانی می کند. این محصول شفاف شدن سیاهی های دور چشم را به دنبال دارد و باید اشاره کنیم که فاقد مواد شیمیایی بوده و هیچ حساسیتی برای پوست های حساس به همراه نخواهد داشت.

کرم دور چشم سینره (ویژه افراد بالای 40 سال)

بهترین کرم دور چشم 2022

کرم دور چشم سینره مقداری هیالورونیک اسید دارد که بدن هر انسانی به طور طبیعی 15 گرم از این اسید را داراست و تقریبا در بخش های مختلفی از بدن وجود دارد. آبرسانی، تحریک تولید کلاژن، تقویت بافت های عصبی از مزایای وجود اسید هیالورونیک می باشد.

کرم دور چشم سینره با کمک پپتیدهای تاثیرگذاری که دارد به گردش خون در پوست سرعت می بخشد. این محصول که پرفروش ترین کرم دور چشم می باشد، با افزایش میزان پروتئین و بازسازی پوست، از عمق چین و چروک دور چشم کاسته و افزایش استحکام شبکه پروتئینی از افتادگی پوست در ناحیه دور چشم جلوگیری می کند.

بهترین کرم دور چشم هالوکسیل مدیلن

بهترین کرم دور چشم 2022

این محصول به عنوان بهترین کرم دور چشم با خواص مقابله با چین و چروک و پف دور چشم، از بین برنده تیرگی دور چشم و آب رسانی در این لیست قرار گرفته است. این کرم ضد چروک پف دور چشم را به اندازه قابل توجهی کاهش دهد. این محصول ترکیبات ویژه ای دارد که گردش خون مویرگی دور چشم را افزایش داده و باعث تقویت دیواره مویرگ پوست دور چشم می گردد.

این کرم حاوی ویتامین K بوده که خاصیت التیام بخشی پوست را دارد. همچنین این کرم دور چشم حاوی سولاویل بوده که از پوست چشم در مقابل اشعه های مضر نور خورشید محافظت کرده و از تیره شدگی این نواحی جلوگیری می نماید. 

کرم دور چشم پرفروش الارو مدل Dry Skin

بهترین کرم دور چشم 2022

آخرین محصول لیست بهترین کرم های ضد چروک دور چشم ما به برند الارو تعلق می گیرد. این برند تولید کننده انواع کرم و کرم پودرهای پرفروشی است که کرم های دور چشم آن هم توانسته اند نظر مثبت افراد زیادی را در سراسر دنیا به خود جلب کنند. این محصول یک ضد چروک بسیار قدرتمند است که ضد آفتاب نیز می باشد.  این کرم لیفتینگ پوست بوده و بعد از استفاده مشاهده خواهید کرد که افتادگی پوست دور چشم شما به مرور زمان کمی تا حدودی درمان خواهد شد. این کرم را باید روزی دو بار هنگام صبح و شب مصرف نمایید.

 

به نظر شما بهترین کرم دور چشم را کدام برند تولید می کند؟ شما تا به حال از کدام یک محصولات معرفی شده استفاده کرده اید؟ در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان همراه شوید و تجربیات خود را به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(9 امتیاز , میانگین: 3.3 از 5)

نظرات شما:
  • دریس جمعه, 29 مهر 1401

    کرم دور چشم سینره فوق‌العاده است

  • گلی جمعه, 22 مهر 1401

    بهترین کرم دورچشم کدومه


عناوین جذاب امروز