بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر با پرس و جوهای بسیار هنوز توانسته اید بهترین کرم برای منافذ باز پوست را بشناسید این مطلب خط آخر شماست! ما در این بخش از وب سایت سوربان به معرفی پرفروش ترین کرم های منافذ باز پوست پرداخته ایم كه می تواند برای شما کاربردی و مفید باشد.

در پوست طبیعی صورت و بدن شما برای تنفس پوست، سم زدایی و اکسیژن رسانی به سلول های سطح پوست، منافذی وجود دارند که وجودشان ضروری و مهم است امام گاهی این منافذ پوستی به خصوص در بخش صورت بیش از حد باز می شوند و موجب تغییر ظاهر پوست به شکل ناخوشایندی می شوند. از این رو باید به فکر کنترل و درمان آن ها باشید.

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022 برای داشتن پوست سالم

یکی از روش های کنترل منافذ باز پوستی، شست و شوی مرتب صورت است و راه دیگر قرار نگرفتن در مقابل اشعه های خطرناک نور خورشید و همینطور مصرف محصولات ضد آفتاب که تا حد زیادی شما را از شر منافذ پوستی باز نجات می دهد، در کنار رعایت این نکات می توانید از بهترین کرم های بستن منافذ پوست برای تاثیرگذاری بیشتر کمک بگیرید.  با ما همراه شوید تا شما را با پرفروش ترین کرم های منافذ باز پوست آشنا کنیم!

 

کرم کاهش دهنده منافذ باز پوست لکسیون

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

اگر به دنبال بهترین کرم منافذ باز پوست برای پوست های چرب و مختلط هستید این محصول برای شما طراحی شده است. این محصول به برطرف کردن آلودگی از منافذ پوستی کمک کرده و حاوی عصاره آناناس، پشن فروت و کشمش می باشد که موجب پاکسازی و بازسازی پوست به بهترین شکل می گردد. ترکیباتی که در بهترین کرم کاهش منافذ باز پوست لکسیون وجود دارد با چربی پوست مقابله می کند و پوست شما را مات و یک دست می کند. اگر پوست چربی دارید که منافذ باز آن شما را نگران کرده در خرید این محصول ذره ای شک نکنید.

کرم کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

این محصول نیز برای پوست های چرب و مستعد جوش طراحی شده که کنترل کننده چربی و جوش درماتیپیک می باشد. این کرم مناسب منافذ باز پوست بوده و همینطور کاملا آنتی باکتریال و ضد التهاب است كه برای درمان جوش های قرمز و التهابی، رفع کمدون های سر سیاه و سر سفید و کاهش منافذ باز پوست بسیار مناسب است.

کنسانتره جمع کننده منافذ باز پور ریفاینر استادرم

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

شهرت محصولات برند استادرم تاثیر گذاری با سرعت بالا برای داشتن پوستی صاف و یکدست می باشد. این محصول پرایمری عالی برای آرایش شماست و پوست را پاکسازی و یک دست می کند. محصول درمان منافذ باز پوست پور ریفاینر استادرم، برای رفع چربی پوست و کوچک کردن منافذ باز می تواند بسیار کاربردی باشد. این کرم می تواند در سریع ترین زمان ممکن منافذ باز پوست شما را درمان کند.

ژل درمان منافذ پور مینی مایزر گرلن

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

بهترین ژل برای منافذ باز پوست را مایزر گرلن تولید کرده که برای پوست های خشک، چرب و مختلط کاملا مناسب می باشد. این محصول با ترکیبات به خصوصی که دارد سریعا منافذ باز پوست شما را نابود می کند و باعث می شود پوستی شاداب و یک دست داشته باشید. این ژل با کوچک کردن منافذ باز پوست شما فرایند تنفس پوستی را هم تسهیل کرده که همین نکته برای انتخاب این محصول کافی است! 

کرم رنگی SPF30 سی سی کرم سی گل

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

اگر احساس می کنید منافذ پوستی صورت شما بسیار باز شده اند یک محصول عالی وجود دارد که توسط برند سی گل تولید شده و می تواند به عنوان کرم پودر هم مورد استفاده قرار بگیرد. کرم سی گل دارای ویتامین C و عصاره آلو کاکادو و رزهیپ بوده كه در کنترل سبوم و جلوگیری از رشد و تکثیر باکتری های مولد آکنه و کم رنگ شدن لک پوستی تأثیرات به سزایی دارند.

این محصول مناسب تنظیم چربی پوست بوده و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می کند. این کرم فیلترهای مخصوصی دارد كه از پوست در مقابل اشعه های UVA و UVB به بهترین شکل حفاظت می کند.  اگر به صورت مداوم از این کرم استفاده کنید شاهد کاهش میزان سبوم اضافی، کوچک شدن منافذ پوست صورت و ظاهر مات و یکنواختی روی پوست خواهید بود.

لوسیون کنترل کننده چربی زنیاک نوروا

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

یکی دیگر از محصولات که به عنوان بهترین لوسیون و کرم منافذ باز پوست به شمار می رود لوسیون کنترل کننده چربی زنیاک نوروا است که برای مبارزه با چربی اضافه و همینطور جوش های پوستی بهترین گزینه به شمار می رود. این محصول نیز برای افرادی با پوست های چرب تولید شده که نظرات مثبت کاربران در آنلاین شاپ ها باعث شد در این لیست قرار بگیرد.

 کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره

بهترین کرم برای منافد باز پوست 2022

آخرین محصولی که تحت عنوان بهترین ژل و کرم کنترل منافذ باز پوست به شما معرفی می کنیم از برند محبوب سینره است که برای کسانی كه دچار جوش هستند یک معجزه به شمار می رود. این محصول با حالت ژله ای مانند خود سریعا جذب پوست می گردد. به خاطر وجود روغن درخت چای و ترکیبات بابونه در این محصول، جوش ها سریعا خشک و منافذ باز پوست برطرف می گردد. همینطور کرم آلفا هیدروکسی اسید سینره به عنوان ضد آفتاب پوست چرب و ژل کرم های تخصصی برای بستن منافذ پوست مفید است و می توانید آن را در لیست لوازم مراقبت پوستی خود قرار دهید.

 

خب، نظرتان درباره محصولاتی كه تحت عنوان بهترین کرم منافذ باز پوست معرفی کردیم چه بود؟ اگر تجربیاتی در زمینه استفاده از محصولات معرفی شده دارید در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز