بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین شامپو گیاهی برای تقویت مو چیست؟ کدام شامپوی گیاهی مناسب موهای ماست؟ برای خرید شامپوی گیاهی خوب چگونه عمل کنیم؟ در این مطلب کاربردی قصد داریم به درخواست شما، پرفروش ترین شامپوهای گیاهی را لیست کنیم و در اختیارتان قرار دهیم. کلیه محصولات با توجه به نظرات کاربران آنلاین شاپ ها و فروشندگان لوازم بهداشتی و آرایشی انتخاب شده اند.

شامپوهای گیاهی همانطور که از نامشان پیداست به جای مواد شیمیایی از گیاهان و عصاره گیاهان تولید شده اند و هر کدام با توجه به ترکیبی که دارد می تواند خاصیت متفاوتی مثل کنترل چرب سر، رفع ریزش مو، کمک به رویش مجدد موها و ... داشته باشد.

معرفی بهترین شامپو گیاهی

Patanjali Kesh Kanti Shikakai شامپو پاتانجلی شیکاکایی

بهترین شامپو گیاهی 2022

شامپو گیاهی شیکاکایی مزایایی باورنکردنی دارد و تقریبا با  هر نوع تایپ مو سازگار است. این محصول به عنوان بهترین شامپوی گیاهی برای افزایش رشد مو پیشنهاد می شود. ویتامین و مواد معدنی ترکیبات اصلی این شامپو هستند. این محصول گیاهی موجب سرعت بخشیدن به فرایند رشد مو می شود و به مو به صورت شگفت انگیزی سلامت می بخشد. همینطور از طریق تقویت ریشه مو تا حد زیادی با ریزش مو مقابله می کند.

بهترین شامپو گیاهی واگراس

بهترین شامپو گیاهی 2022

شامپو واگراس هم یکی از بهترین شامپوهای گیاهی است که با کمک روغن های طبیعی  ضدعفونی کننده پوست سر و تقویت کنندگی مو  می باشد. این شامپو را به عنوان شامپوی چهل گیاه هم می شناسند. ترکیبات فوق العاده این شامپو از موادی مثل کتیرا، همیشه بهار، صمغ عربی، میخک، ختمی، انجیر و روغن شتر مرغ تشکیل شده است. اگر به دنبال یک شامپوی طبیعی برای تقویت پوست سر و موهای خود هستید این محصول می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

شامپو گیاهی Biotique Bio Kelp

بهترین شامپو گیاهی 2022

شامپو گیاهی Biotique Bio Kelp با ترکیباتی بسیار حرفه ای و موثر مثل روغن زیتون خالص، پروتئین، روغن نعنا و عصاره برگ نعنا می تواند برای همیشه شما را راضی نگه دارد. این محصول قدرت تمیز کنندگی مناسبی دارد و همچنین برای تقویت موهای شما می تواند مناسب باشد. این محصول کاملا فاقد پارابن و سولفات می باشد. کاربرد اصلی این شامپو جلوگیری از ریزش مو و همینطور افزایش حجم موها می باشد. اگر موهای شکننده ای دارید می توانید از این محصول به بهترین شکل بهره مند شوید. در نهایت باید اشاره کنیم که یکی دیگر از خواص این شامپوی گیاهی باکیفیت کاهش چسبندگی مو می باشد.

vlcc ترمیم کننده و ضد ریزش مو

بهترین شامپو گیاهی 2022

محصول دیگری که آن را به عنوان بهترین شامپوی گیاهی در لیست خود قرار داده ایم شامپو گیاهی vlcc است که با هدف تقویت مو تولید شده و  غنی شده از روغن نارگیل می باشد،این شامپو با نفوذ به پوست سر نشما جلوی ریزش مو را تا حد زیادی می گیرد. اگر ریزش مو شما را کلاقه کرده و به دنبال بهترین شامپوی گیاهی برای رفع ریزش مو هستید پیشنهاد ما به شما همین شامپوی تاثیرگذار گیاهی می باشد. این محصول به علت استفاده از نارگیل در ترکیبات خود دارای رایحه بسیار زیبا و دلنشینی نیز می باشد.

بهترین شامپو گیاهی ایرانی الهام

بهترین شامپو گیاهی 2022

شامپو گیاهی ایرانی الهام هم فروش زیادی دارد و به عنوان یک محصول گیاهی با خواص دارویی غوغا کرده است. این محصول علاوه بر درمان ریزش مو باعث درخشندگی و شادابی موهای شما می گردد. یکی از دلایلی که این شامپو در لیست بهترین ها قرار دارد این است که برای رویش و رشد مو بسیار مفید می باشد. اگر ریزش سکه ای هم دارید این شامپو می تواند تا حد زیادی معجزه کننده باشد.  همچنین این محصول علاوه بر کاهش التهاب پوست سر با قارچ های مربوط به مو نیز مبارزه می کند. اگر ریزش موی شدید و سکه ای دارید این محصول مختص شماست.

Organix شامپو ارگانیک ساخته شده از بیوتین و کلاژن

بهترین شامپو گیاهی 2022

 

دلیلی که باعث شد Organix شامپو ارگانیک ساخته شده از بیوتین و کلاژن را در این لیست قرار دهیم وجود ویتامین بیوتین B7 به عنوان ترکیب اصلی محصول بود که برای رشد مو تاثیرات بسزایی دارد. این شامپو دارای بیوتین و کلاژن است که علاوه بر کاهش ریزش مو موجب ضخیم تر شدن و حجیم تر شدن موها می گردد. از آنجایی که این شامپو دارای پروتئین گندم هیدرولیز شده است موجب رطوبت مو شده و یک شامپوی گیاهی برای موهای خشک به شمار می رود. این محصول بدون سولفات بوده و برای کسانی که موهای خود را کراتین کرده اند هم مناسب است.

این هم از مقاله بهترین شامپو گیاهی که سعی کردیم در تهیه آن به نظرات کاربران در آنلاین شاپ های مطرح و فروشندگان توجه کنیم، خوشحال می شویم از نظرات شما هم برای کامل کردن این مطلب بهره مند شویم.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما: