بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بورس عینک آفتابی تهران کجاست؟ برای خرید بهترین عینک های دودی به کدام بازار و مغازه در تهران برویم؟ عینک های آفتابی مارک دار را در کدام مناطق تهران می توانیم پیدا کنیم؟ در این مقاله کاربردی قصد داریم به معرفی بهترین مراکز خرید عینک آفتابی تهران بپردازیم. با ما در سوربان همراه باشید!

عینک آفتابی یکی از اکسسوری های پرکاربرد برای خانم ها و آقایان است که برای سلامت چشم از اشعه های نامهربان آفتاب مورد استفاده قرار می گیرد، از آن جایی که عینک آفتابی تکمیل کننده استایل بوده و تاثیر زیادی در شخصیت و استایل کلی فرد دارد بسیاری از افراد در خرید و انتخاب آن ها حساسیت زیادی نشان می دهند.
 
اگر به هر مرکز خریدی که می روید نمی توانید عینک آفتابی موردنظرتان را پیدا کنید پیشنهاد می کنیم سری به بورس عینک آفتابی تهران که در این مقاله به شما معرفی خواهیم کرد بزنید. در بورس عینک دودی تهران می توانید انواع عینک دودی های اصل و ارجینال ذرا با بهترین قیمت خریداری کنید. 

در این مطلب ابتدا به نکاتی برای خرید عینک آفتابی اصل می پردازیم و سپس شما را با بورس عینک آفتابی در شهر تهران معرفی می کنیم!

 

بهترین مرکز خرید عینک آفتابی اصل و فیک سال 1401 | بورس عینک آفتابی تهران کجاست؟

نکات خرید عینک آفتابی اصل

به برچسب و لوگوی عینک آفتابی دقت کنید

هرگونه خطا و تغییر جزئی در عینک دودی، علامتی از قلابی بودن عینک است. حک شدن نام برند با غلط املایی نیز می تواند شاهد از بدل بودن عینک آفتابی باشد.

به شماره مدل درج شده در عینک دقت کنید

شماره مدل عینک ثابت است و تفاوتی نمی کند که شما عینک طبی یا آفتابی را به صورت آنلاین و یا از مغازه خریداری کنید. برای اطمینان از معتبر بودن شماره مدل عینک خود، به سایت سازنده عینک بروید. شماره مدل اغلب در چارچوب و فریم های عینک ها نوشته می شود.

از فروشگاه های معتبر به خرید عینک آفتابی اصل اقدام کنید

99% دستفروشان خیابان عینک بدل می فروشند. همچنین اگر در خرید عینک به قیمت های باورنکردنی یا تخفیف های غیر معقول برخورد کردید می توانید مطمئن باشید که عینک مورد نظر اصل نیست.

به جعبه عینک آفتابی دقت کنید

عینک آفتابی اصل در جعبه مارک دار عرضه می شود.کتابچه گارانتی، اطلاعاتی و یا ضمانت اعتبار هم باید در داخل جعبه وجود داشته باشد. این ساده ترین روشی است که می توانید با کمک آن عینک آفتابی اصل را تشخیص دهید.

بهترین مرکز خرید عینک آفتابی اصل و فیک سال 1401 | بورس عینک آفتابی تهران کجاست؟

بورس عینک آفتابی تهران کجاست؟

اگر به صورت عمده و کلی بخواهیم بورس عینک آفتابی در تهران را به شما معرفی نماییم به 2 خیابان معروف و آشنای تهران اشاره می کنیم که در مرکز شهر هستند و دسترسی آسانی برای همه افراد در سراسر تهران دارند. این خیابان ها عبارت هستند از:

کوچه شاهرخ؛ خیابان جمهوری اسلامی

کوچه شاهرخ که در خیابان جمهوری اسلامی ایران واقع شده از قدیم الایام به عنوان بورس عینک آفتابی تهران شناخته می شد و هنوز هم یکی از بهترین مکان ها برای خریدن عینک آفتابی و حتی طبی می باشد. در این مرکز تنوع عینک بسیار بالاست و می توانید مدل دلخواهتان را به راحتی پیدا کنید. البته باید بگوییم که این مجموعه بیشتر فروش عمده عینک در تهران را برعهده دارد اما می توانید مغازه هایی که جدیدترین عینک ها را با بهترین قیمت ارائه می دهند را در اینجا پیدا کنید و خرید تکی انجام دهید. برای پیدا کردن عینک اصل با قیمت مناسب هم این بورس خرید عینک آفتابی بهترین گزینه می باشد.

خیابان فلسطین

خیابان بعدی که به عنوان بورس عینک آفتابی در تهران شناخته می شود خیابان فلسطین است که در میدان ولیعصر واقع شده و نکته مهمی که باید درباره آن بگوییم این است که  مغازه ها و فروشگاه های عینک فروشی خیابان فلسطین، اکثرا نمایندگی های معروف برندهای معتبر در ایران هستند که یا وارد کننده عینک می باشند و یا با وارد کنندگان اصلی همکاری می کنند.

تنوع بسیار بالا و انواع فریم های جدید را برای اولین بار می توانید در این خیابان پیدا کنید، همچنین برای خرید عینک های اصل و لاکچری این مجموعه بهترین انتخاب شما خواهد بود. به جز عینک آفتابی، می توان فریم های بسیار زیبای عینک طبی را در این مرکز خرید پیدا کرد و جالب است بدانید برای سهولت خرید مشتری، اغلب مغازه های خیابان فلسطین با چشم پزشکان همکاری می کنند و مشکل تعیین نمره عینک نخواهید داشت.

 

مقاله معرفی بورس عینک آفتابی تهران به پایان رسید و خوشحالیم که توانستیم به شما کمک کنیم برای خرید بهترین عینک های آفتابی با رنج قیمت متنوع اقدام کنید. در بخش نظرات می توانید تجربیات خود را از مراکز معرفی شده با ما در میان بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 2.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز