بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
در ادامه بهترین هتل‌ های همدان از لوکس ترین به لحاظ کیفیت، امکانات و البته صرفه اقتصادی را به شما معرفی کرده ایم.

یکی از اولویت‌های سفر مشخص کردن محل اقامت در شهر مقصد است. اگر همدان را برای سفر انتخاب کرده‌اید اقامت در بهترین هتل همدان می‌تواند تجربه سفری خوش و لذت‌بخش را برای هر مسافر و گردشگری داشته باشد.

همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران هر سال پذیرای مسافران و گردشگران بسیاری است. هتل های همدان در تلاش‌اند تا سفری فراموش نشدنی برای مسافران و مهمانان خود بسازند.

این شهر تاریخی با داشتن جاذبه‌های گردشگری زیاد، مدت اقامتی چندروزه را طلب می‌کند. در این مقاله از سوربان شما را با بهترین هتل های شهر همدان آشنا می‌کنیم تا بتوانید بهترین هتل را براساس سلیقه و نیاز خود انتخاب کنید تا اقامتی بدون دغدغه و خاطره‌انگیز در همدان داشته باشید.

معرفی 8 هتل از بهترین هتل های همدان از نگاه گردشگران در سال 1402 + آدرس و شماره تماس

بهترین هتل های همدان از نگاه مسافران

بهترین هتل ‌های همدان از نظر مسافران را ما در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد و از تمام جوانب این هتل‌ ها را بررسی می‌ کنیم. البته اگر به دنبال یک اقامت لوکس و راحت هستید باید به شما بگوییم که همدان فقط یک هتل ۵ ستاره دارد که با بهترین خدمات و بالاترین کیفیت و همچنین با رعایت استاندارد های روز و جهانی هتل‌ های ۵ ستاره، در حال خدمت رسانی به گردشگران و مسافران است. اما در ادامه ما را با معرفی بهترین اقامتگاه ‌ها و هتل‌ های شهر همدان همراهی کنید.

۱. هتل بین المللی بابا طاهر

آدرس هتل بین المللی بابا طاهر همدان: همدان، آرامگاه بابا طاهر – در جهت ضلع غربی آرامگاه.

اولین هتل در میان بهترین هتل‌ های همدان ، هتل بین ‌المللی بابا طاهر است که به تمام جاذبه‌ های گردشگری و دیدنی شهر همدان دسترسی اولیه و راحتی دارد و از ضلع غربی آن به راحتی می ‌توانید آرامگاه بابا طاهر را مشاهده کنید. این هتل در سال ۱۳۹۸ برای آخرین بار بازسازی شد و ۳ لابی مجزا در آن تعبیه شده است. هتلی ۴ طبقه که ۱۳۰ سوئیت و اتاق با ظرفیت ۱ الی ۶ نفر با بهترین امکانات را در اختیار مراجعین و مهمانان خود قرار می دهد.

اینکه شما برای اقامت خود سوئیت ‌های ۶ نفره امپریال یا ۴ نفره لاکچری را رزرو کنید، کاملاً به خودتان بستگی دارد. همچنین بد نیست بدانید که پارکینگ این هتل با ظرفیت جانمایی ۳۰ خودرو در دسته خدمات رایگان هتل قرار دارد.

رستوران هتل هم ظرفیتی برابر با ۱۸۰ نفر دارد که با انواع غذا های با کیفیت ایرانی، بین‌ المللی و سنتی همدان، از شما پذیرایی می‌ کند. استفاده از خدمات دیگر هتل مانند استخر هم برای مهمانان با نرخ نیم بها حساب می ‌شود. نکته مهمتر و پایانی اینکه هتل بین ‌المللی بابا طاهر همدان توجه به کسب بهترین و بالا ترین امتیاز ها در میان سایر هتل‌ های این شهر از نظر مهمانان و گردشگران و کاربران به عنوان بهترین هتل همدان معرفی شده است.

در این هتل امکاناتی مانند آسانسور، سالن ورزشی، فضای سبز، تاکسی سرویس، اینترنت رایگان، آرایشگاه، فروشگاه، آتلیه عکاسی، خدمات برای معلولین و افراد مسن، پرداخت ویزا، سالن کنفرانس، خشکشویی، لاندری، اتاق اتو، کتابخانه، جکوزی و موارد دیگر نیز برای رفاه حال مسافران و گردشگران تعبیه شده است.

۲. هتل ۴ ستاره پارسیان بوعلی

آدرس هتل پارسیان بوعلی همدان: همدان، خیابان بوعلی سینا، قبل از میدان جهاد.

هتل پارسیان بوعلی در شهر همدان یک هتل ۴ ستاره بسیار مناسب و با کیفیت است که در دسته هتل ‌های زنجیره‌ای پارسیان قرار دارد. این هتل با ۳۶ سوئیت و اتاق مجهز در ۲ طبقه از مهمانان، مراجعین و گردشگران پذیرایی می‌کند. هتل پارسیان که به لحاظ موقعیت مکانی در میان دو باغ بسیار سرسبز و زیبا واقع شده، منظره متفاوت و البته بسیار چشم نوازی را هر روز در مقابل چشمان شما مانند یک تابلوی نقاشی قرار می ‌دهد. این هتل کاملاً مجهز به تمام امکانات رفاهی بوده و فاصله اندک و دسترسی اولیه‌ای به تمام نقاط گردشگری، تفریحی و تاریخی شهر همدان دارد.

اتاق‌ها در هتل پارسیان بوعلی همدان بین ۱ نفر تا ۴ نفر ظرفیت دارند و پارکینگ جانمایی شده در هتل با ظرفیت ۵۰ خودرو در دسته خدمات رایگان این هتل است.

معرفی 8 هتل از بهترین هتل های همدان از نگاه گردشگران در سال 1402 + آدرس و شماره تماس

۳. هتل ۴ ستاره پارسیان همدان

آدرس هتل پارسیان همدان: همدان، میدان قائم همدان، بلوار ارم.

هتل ۴ ستاره پارسیان همدان هم یکی دیگر از هتل‌ های قرار گرفته از زیر مجموعه هتل ‌های زنجیره‌ای پارسیان است  که در منطقه عباس آباد همدان قرار گرفته. این هتل دقیقاً در دامنه کوه الوند است و محیط اطراف آن به قدری سرسبز و زیباست که چشم برداشتن از این همه زیبایی تقریباً غیر ممکن خواهد بود. انتخاب هتل پارسیان همدان به دلیل قرار گرفتن در یک منطقه سرسبز و بکر و زیبا شما را متقاعد می‌ کند که بهترین انتخاب را انجام داده اید.

این هتل ۴ طبقه دارد و با ۴۵ سوئیت و اتاق، از مهمانان و گردشگران خود به خوبی پذیرایی می‌ کند. همچنین پارکینگ این هتل با ظرفیت ۱۰ خودرو جزء خدمات رایگان هتل محسوب می‌ شود. این هتل ۳ رستوران دریای نور، آبشار و پارسه دارد که ظرفیت هر کدام ۱۸۰ نفر است و با انواع غذا های با کیفیت بین ‌المللی، ایرانی و سنتی همدان از مهمانان و گردشگران پذیرایی می‌ کند.

همچنین از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به دستگاه خودپرداز، کافی شاپ، فضای سبز، تاکسی سرویس اختصاصی، اینترنت رایگان، اتاق چمدان، سالن اجتماعات و سالن کنفرانس، خشکشویی، لاندری و تهویه مطبوع به روز و مجهز اشاره کرد.

۴. هتل ۴ ستاره امیران همدان

آدرس هتل امیران همدان: همدان، بلوار بعثت.

هتل ۴ ستاره امیران همدان نه تنها در دسته بهترین هتل‌ های همدان قرار گرفته بلکه جزء بلند مرتبه‌ ترین هتل ‌های شهر نیز به حساب می ‌آید. این هتل ۱۲ طبقه با ۶۰ سوئیت و اتاق مجهز و مدرن از یک طرف یک تابلوی کمتر دیده شده و زیبا از منظره کوه الوند را در مقابل شما قرار می‌ دهد و از سوی دیگر یک نمای کلی از شهر تاریخی و زیبای همدان را  در مقابل چشمان شما به نمایش در می‌ آورد.

ظرفیت اتاق‌ ها از ۱ نفر تا ۵ نفر متغیر است و باید بدانید که اتاق‌ های ۱ نفره و ۲ نفره تنها نورگیر داشته و فاقد پنجره هستند. از دیگر ویژگی‌ های این هتل بین المللی و لوکس وجود یک پارکینگ مجهز با ظرفیت۶۰ خودرو است که جزء خدمات رایگان این هتل به حساب می ‌آید.

معرفی 8 هتل از بهترین هتل های همدان از نگاه گردشگران در سال 1402 + آدرس و شماره تماس

۵. هتل امیران ۲ همدان

آدرس هتل امیران ۲: همدان، شهرک فرهنگیان.

نکته مهمی که در مورد هتل ۴ ستاره امیران همدان باید به آن اشاره کنیم این است که هتل ۴ ستاره امیران ۲ که شعبه دوم هتل امیران اصلی است در شهرک فرهنگیان قرار گرفته است. این هتل با ۷ طبقه و ۵۹ سوئیت و اتاق و خدماتی کاملاً مشابه شعبه اصلی، در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران است.

فقط در شعبه دوم این هتل ظرفیت رستوران ۱۵۰ نفر است. همچنین ظرفیت پارکینگ مجموعه به صورت سرپوشیده ۷۰ خودرو و به صورت روباز ۴۰۰ خودرو است. انتخاب هر کدام از شعب این هتل به دسترسی شما به مناطق مختلف همدان بستگی دارد، چون به لحاظ کیفیتی و ارائه خدمات هر دو هتل دقیقا مانند هم هستند.

۶. هتل ۳ ستاره خاتم همدان

آدرس هتل خاتم همدان: همدان، میدان فلسطین، کنار فروشگاه رفاه.

معرفی 8 هتل از بهترین هتل های همدان از نگاه گردشگران در سال 1402 + آدرس و شماره تماس

یکی از هتل ‌های اقتصادی و البته یکی از بهترین هتل‌های همدان ، هتل آپارتمان خاتم است که با مناسب ‌ترین و اقتصادی‌ ترین قیمت و بهترین کیفیت خدمات، از مهمانان و گردشگران شهر همدان پذیرایی می ‌کند. این هتل فاصله کوتاهی تا اماکن گردشگری و تاریخی شهر همدان داشته و با ۷ طبقه و ۳۵ سوئیت و اتاق مختلف در خدمت مراجعین است.

اتاق‌ها در هتل خاتم ظرفیتی بین ۱ نفر تا ۶ نفر داشته و با بهترین امکانات هتل ‌های ۳ ستاره،  پذیرای شما هستند. پارکینگ این هتل با ظرفیت ۲۷ خودرو در دسته خدمات رایگان آن قرار دارد و رستوران آن با ظرفیت ۱۰۰ نفر بهترین و با کیفیت ‌ترین غذا ها را برای شما سرو می‌ کند.

همچنین از دیگر امکانات این هتل می ‌توان به ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، خانه داری، کافی شاپ، ماساژ، خشکشویی و لاندری و نگهداری از کودک هم اشاره کرد.

۷. هتل و مجموعه اقامتی گنج نامه همدان

آدرس هتل و مجموعه اقامتی گنج نامه همدان: همدان، جاده گنج نامه، ضلع شرقی در میدان گنج نامه.        

هتل گنج نامه یا به عبارتی مجموعه اقامتی و مجهز گنج نامه یکی دیگر از بهترین هتل‌ های همدان است  که در سال ۱۳۹۷ برای آخرین بار آن را بازسازی کردند. این مجموعه و کمپ اقامتی با ۲۰ سوئیت و واحد ۵۰ متری مختلف در ۲طبقه و با ظرفیت هر کدام ۲ نفر، در حال خدمت رسانی به مسافران و گردشگران شهر همدان است.

جالب است که بدانید این دهکده توریستی جذاب به عنوان یکی از بهترین اقامتگاه‌ ها و هتل‌ های همدان از نظر گردشگران و کاربران انتخاب شده است. این مجموعه پارکینگی با ظرفیت ۱۰۰ خودرو دارد و رستوران آن نیز با ظرفیت ۳۰ نفر با بهترین و با کیفیت‌ ترین غذا ها از شما پذیرایی می‌ کند. تمامی اتاق‌ ها مجهز به آخرین و به روزترین امکانات هتل‌ ها و مجموعه ‌های اقامتی هستند. همچنین از دیگر خدمات ارائه شده در این مجموعه می ‌توان به خدمات پزشکی، مرکز خرید، رستوران کلبه سنگی، پارکینگ، خانه‌داری و موارد دیگر اشاره کرد.

معرفی 8 هتل از بهترین هتل های همدان از نگاه گردشگران در سال 1402 + آدرس و شماره تماس

۸. هتل ۳ ستاره سفیر همدان

آدرس هتل سفیر همدان: همدان، بلوار غبار همدانی، بلوار جانبازان.

یکی دیگر از بهترین هتل ‌های همدان ، هتل آپارتمان ۳ ستاره سفیر است که در دسته اقامتگاه ‌های با کیفیت و البته اقتصادی همدان قرار داده شده. این هتل آپارتمان ۸ طبقه با ۱۵ اتاق و سوئیت ۱ نفره تا ۶ نفره آماده خدمت رسانی به گردشگران و مهمانان شهر همدان است.

همچنین پارکینگ این هتل با ظرفیت۱۲ خودرو در دسته خدمات رایگان هتل قرار دارد و رستوران آن نیز با ظرفیت ۱۵۰ نفر با بهترین و با کیفیت ‌ترین غذا ها از شما پذیرایی می‌ کند.

تمامی اتاق‌ ها مجهز به بهترین و به روز ترین خدمات هستند و همچنین امکانات دیگری مانند تاکسی سرویس، صرافی، کافی نت، خانه داری، خدمات بیدار باش، خشکشویی، لاندری، کرایه خودرو بدون راننده، خدمات و تشریفات ویژه CIP، خدمات تور و سالن اجتماعات نیز در دسته خدمات منحصر به فرد این هتل قرار دارند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز