بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه چهره ای باکلاس داشته باشیم؟ برای داشتن ظاهر باکلاس چه کار کنیم؟ چگونه چهره خود را زیباتر و جذاب تر از گذشته کنیم؟ به احتمال زیاد شما هم با افرادی روبرو شده اید که چهره ای باکلاس و زیبا دارند و در نگاه اول همه محو زیبایی آن ها می شوند. اگر شما هم دوست دارید چهره زیبا و دوست داشتنی تری داشته باشید با ما در این مطلب همراه شوید!

چگونه چهره ای باکلاس داشته باشیم ؟ - 8 قدم تا خوشگلتر شدن

مفهوم باکلاس بودن چهره، از بانمکی و خوشگلی کمی متفاوت تر است، یک چهره باکلاس کاریزماتیک و جذاب است و شخصیت شما را نشان می دهد. این شما و این هم هشت قدم اصلی برای داشتن یک چهره اصیل و باکلاس!

چگونه چهره ای باکلاس داشته باشیم؟ | داشتن ظاهر باکلاس با 8 قدم

1- اول از هرچیزی، خودتان را دوست داشته باشید!

برای داشتن چهره ای باکلاس و صورتی جذاب باید یاد بگیرید خودتان را دوست داشته باشید و دست به عمل و تزریق های ژل آنچنانی نزنید. عمل کردن و ژل صورت تا زمانی مناسب است که نقص چهره را رفع کند یا حالت بخشی از صورت را بهتر کند. اما این که با عمل و تزریق ژل بی رویه هر بخش را از حالت طبیعی خارج کنید اصلا جذاب نیست! بلکه باعث می شوید چهره تان کم کم از حالت طبیعی فاصله بگیرد و به مرور غیر نرمال به نظر برسید.

2- اصلاح موهای زائد صورت و بدن

برای داشتن ظاهر باکلاس اصلاح موهای زائد صورت و بدنتان را جدی بگیرید. ابروهایتان را زود به زود تمیز کنید، پشت لبتان را اصلاح کنید و کارهای این چنینی که باعث می شود به نظر برسد صورت تمیز و صافی دارید و در نتیجه کاریزماتیک تر جلوه کنید. اگر سختتان هست که هر روز برای اصلاح ابرو و صورت به ارایشگاه بروید، روش های اصلاح خانگی را تمرین کنید.

3- استفاده از لوازم آرایشی مناسب برای جذاب شدن

خودتان بهتر از ما می دانید که لوازم آرایشی متناسب با پوستتان چقدر کمک کننده است، پس این مورد را متذکر می شویم و اشاره می کنیم به لوازم آرایش هایی که باعث می شوند چهره باکلاس و جذاب تری داشته باشید:

تینت لب

تینت لب به لب ها رنگ طبیعی و زیبایی می بخشد و باعث می شود صورتتان رنگ و روی زیباتری بگیرد. تینت ها نسبت به رژلب طبیعی تر و طریف تر هستند.

رژگونه با رنگ طبیعی

استفاده از رنگ های طبیعی به عنوان رژگونه یکی دیگر از مواردی است که باید به آن اشاره کنیم. رنگ های طبیعی به گونه های شما جذابیت بخشیده و ظاهر کلی صورت را شاداب تر می کند.

ژل ابرو

ژل ابرو به داشتن ابروهای مرتب و خوش حالت کمک می کند، می توانید با هزینه مناسب یک ژل ابرو بخرید و از آن برای داشتن ابروهای زیباتر استفاده کنید.

4- سلامت پوستتان را جدی بگیرید

هیچ اشکالی ندارد اگر پوستتان جوش دارد، کک و مک و لک دارد و ... این ها همه طبیعی هستند و اصلا روا نیست بخواهید به خودتان به خاطر ویژگی های طبیعی سخت بگیرید اما روتین پوستی باعث می شود پوست صورتتان شاداب تر شود و روی هم رفته یک پوست زیبا و درخشان داشته باشید. پس از ماسک های مناسب با نوع پوست، سرم پوست و شوینده ها استفاده کنید تا نتیجه اش را به چشم ببینید.

5- آرایش چشم ساده

آرایش کردن چشم ها اگر بیشتر از حد باشد می تواند ظاهر شما را به کل بهم بریزد. اگر به دنبال داشتن چهره باکلاس هستید پس باید چشم ها را به اندازه آرایش کنید، سایه های نود و خط چشم های باریک می توانند چند قدم شما را به داشتن ظاهر باکلاس نزدیک تر کنند.

6- موها، به شما شخصیت می دهند

حتی اگر زیباترین و جذاب ترین چهره دنیا را داشته باشید تا وقتی موهایتان شلخته و نامرتب باشد فایده ای ندارد! منظورمان فقط شانه کردن نیست، برای داشتن موهای زیبا رنگ موی مناسب با تناژ پوستی خود را بشناسید، از ماسک مو و محصولات دیگر برای حالت دهی و لطیف کردن آن ها کمک بگیرید و همینطور اگر حس می کنید مدل مویی هست که چهره تان را زیباتر می کند حتما از آن استقبال کنید!

7- اکسسوری های شیک و ساده

اکسسوری ها به معنای واقعی در ساخت یک ظاهر باکلاس تاثیرگذارند. از گوشواره ها، پلاک و دستبند های ظریف و ساده استفاده کنید تا ظاهر کاریزماتیک و دوست داشتنی تری داشته باشید. از کیف و کفش های ست، متناسب با استایل و کلاه یا روسری کمک بگیرید. 

8- لباس هایی بخرید که دقیقا مناسب شما هستند

خواهش می کنیم به هیچ وجه تخت تاثیر تخفیف ها قرار نگیرید و خریدهای اضافی نکنید، به جای آن تمرکز کنید واقعا به چه چیزی نیاز دارید و چه چیزی به شما کمک می کند زیباتر از همیشه به نظر برسید. لباس هایی بخرید که دقیقا برای سایز شما دوخته شده اند و به رنگ بندی لباس هایی که دارید در حین خرید لباس جدید هم توجه نشان دهید.

 

این هم از مطلب چگونه باکلاس تر دیده شویم و نکات داشتن ظاهر باکلاس که سعی کردیم به مهم ترین مواردی که می توان به آن اشاره کرد بپردازیم. به نظر شما چه نکته دیگری هست که ما به آن اشاره نکرده ایم؟ در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(53 امتیاز , میانگین: 4.2 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • م.م يكشنبه, 18 تیر 1402

    خیلی خوب و مفید بود،ممنون


گالری جذاب امروز در سوربان