بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

بهترین محصولات سفید کردن دندان ها چیست؟ چگونه دندان های خود را سفید کنیم؟ در این مطلب قصد داریم شما را با انواع روش‌های استفاده از سفید کننده دندان اشنا کنیم. دندان ها عضو مهمی هستند که سلامت و زیبایی آن ها به شدت در فرد تاثیر می گذارد. دندان های سفید موجب داشتن لبخندی زیبا شده و به فرد اعتماد به نفس غیر قابل انکاری می بخشند. با داشتن دندان های سفید و مرتب، تاثیر شما روی افراد در نگاه اول بهتر خواهد شد. 

بهترین محصولات سفید کردن دندان ها - معرفی انواع محصولات سفید کننده دندان

بهترین محصولات سفید کردن دندان ها چیست؟ | 6 روش سفید کردن دندان ها

استفاده از خمیر دندان به عنوان سفید کننده دندان

خمیر دندان علاوه بر حفظ سلامت دهان و دندان موجب سفیدی و درخشان شدن دندان می شود، هم اکنون خمیردندان های سفید کننده داخل بازار وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. بهترین برند خمیردندان سفید کننده هم ایروکس، هیمالیا، وی وان، کلیون و کلگیت می باشد. همچنین خمیردندان های زغالی نیز پا به عرصه گذاشته اند که افراد بسیاری آن ها را نتیجه بخش معرفی می کنند و ادعا دارند پس از چند بار مصرف شاهد روشن شدن رنگ دندان های خود بوده اند. اگر عاشق دندان های سفید و سالم هستید، مداومت در مسواک شدن را جدی بگیرید.

استفاده از کیت به عنوان سفید کننده دندان

کیت سفید کننده دندان در دندانپزشکی موجود بوده  و در برندهایی مختلف تولید می شود. این کیت رنگ دندان را در  20 دقیقه، چند درجه روشن تر می کنند.

  1. ابتدا دندان ها را آرام مسواک بزنید.
  2. قالب از پیش پر شده با ژل سفید کننده دندان را از بسته خارج کرده و سریعا روی دندان ها بگذارید.
  3. دندان ها ر روی هم فشار داده و بگذارید 20 دقیقه روی دندان شما بماند.
  4. پس از گذشت زمان مورد نیاز، دندان را بشویید.

می توانید تا 5 روز متوالی یا هر زمان که احساس کردید رنگ دندان های شما تیره شده، کیت سفید کننده دندان را امتحان نمایید.

استفاده از ژل های OTC برای سفید کردن دندان ها

تولید کننده این محصول ادعا دارد که اثر سفید کنندگی این ژل ها همانند بلیچینگ است؛ اما این شرکت از مشخص نمودن ماده فعال آن اجتناب کرده است. جدیدترین سفید کننده دندان که حاوی تری یونیورسال است. با استفاده از نور فعال می شود. با این که  پزشکان استفاده از این نوع محصولات را توصیه نمی کنند اما بسیاری از افراد از آن نتیجه گرفته اند.

استفاده از نوار سفید کننده دندان

نوار سفید کننده دندان یکی از بهترین محصولات سفید کردن دندان ها هستند که انواعی متنوع با نوع مصرف متنوع دارند. می توان از این نوارها به صورت روزانه دو بار و برای 14 روز متوالی استفاده کرد. 

پودر سفید کننده دندان

پودر سفید کننده دندان از محصولاتی است که هم اکنون در داروخانه موجود است. استفاده از آن ها ساده بوده و بسیاری از افراد آن را بهترین محصولات روشن کردن دندان ها می دانند. در هر صورت قبل از مصرف آن تحقیق کنید. بیشتر پودر های دندان از جوش شیرین و کربنات کلسیم به عنوان ماده اصلی تولید شده اند. 

بلیچینگ دندان و نحوه اثر سفید کننده دندان

بلیچینگ بهترین محصولات سفید کردن دندان است که واقعا نتیجه بخش بوده و می توانید از آن به دو شکل بهره مند شوید: 

بلیچینگ در مطب

در این روش پزشک مربوطه خودش اقدام به سفید کردن دندان های شما در مطب کرده و روند نتیجه بخشی آن ها از بلچینگ در خانه گران تر و سریع تر است.

بلیچینگ در خانه

برای انجام هوم بلیچینگ  به کلینیک دندانپزشکی مراجعه می کنید تا از دندان هایتان قالب گیری شود. سپس دندانپزشک قالبی شفاف به شما تحویل می دهد که کمی با دندان هایتان فاصله دارد. وجود این فاصله به دلیل قرارگیری ژل سفید کننده دندان است. 

 

این هم از مطلب معرفی بهترین محصولات سفید کننده دندان که سعی کردیم بهترین ها را به شما نشان دهیم. شما تا به حال از کدام محصول سفید کننده دندان جواب گرفته اید؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و به ما برای کامل تر کردن این مطلب کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز