بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه اعتماد شوهر را بدست اوریم ؟ ‎چگونه اعتماد همسرمان را جلب کنیم؟ چگونه اعتمادِ از دست رفته‌ی همسرمان را برگردانیم؟ چگونه اعتماد زناشویی از دست رفته را بازسازی کنیم؟ در این مطلب قصد داریم به بهترین روش ها و ترفند های جلب اعتماد مردان اشاره کنیم.  اعتماد رکن اصلی یک زندگی مشترک است و تا زمانی که به وجود نیاید هر دو طرف از جنبه های مختلف به آرامش روانی دست پیدا نمی کنند. رابطه های بسیاری به خاطر عدم وجود اعتماد پاچیده می شوند و از همین جهت اگر حس می کنید همسرتان آنطور که باید به شما اعتماد ندارد با ما همراه شوید.

چگونه اعتماد شوهر را بدست اوریم ؟  9 قدم تا جلب اعتماد مردان

چگونه اعتماد شوهر را بدست اوریم ؟ | 9 قدم تا جلب اعتماد مردان

وفادار بمانید

وفادار باشید، شریک زندگی شما کسی است که سال ها برای انتخابش فرصت داشتید و در نهایت او را انتخاب کرده اید. اگر حالا حس می کنید به هر دلیلی مشکل یا نقصی دارد سعی کنید به او کمک کنید آن ها را عوض کند و اگر قابل تغییر نیست خودتان را به آن وفق دهید. به دنبال روش هایی باشید که محبت شوهرتان در وجودتان ریشه کند و هرگز فکر تلخ خیانت حتی به ذهنتان خطور نکند. مطمئن باشید او هم بی شک وفاداری شما را می بیند و اعتمادش را به دست می آورید.

او باید اولین اولویت شما بعد از خودتان باشد

تا جایی که می توانید همه انرژی و وقت خود را صرف افراد و فعالیت های دیگر نکنید. بلکه آن ها را اولویت بندی نمایید. اجازه دهید وقت گذراندن با طرف مقابل جزو مهم ترین برنامه های شماست، زمانی که از سرکار به خانه می آید یا در کنارتان نشسته موبایل، کتاب و ... را کنار بگذارید و به او توجه کنید. با اولویت دادن او می توانید اعتمادش را جلب کنید.

ثابت کنید که به خاطر خودش، او را دوست دارید

چگونه اعتماد شوهر را بدست اوریم؟ او را دوست بداریم! هرکسی حق این را دارد که دست کم یک نفر او را بدون هیچ نیاز دیگری دوست بدارد. به او نشان دهید دلایلی مثل  خانواده، پول، ظاهر و حتی احساس ترس از تنهایی علت اهمیت دادن به او نیست. با این کار اعتماد او به شما برای دادن تمکن مالی افزایش پیدا می کند.

برای حرف و خواسته های او تاجایی که مخرب نیستند ارزش قائل شوید

یعنی چه؟ یعنی اگر او رابطه شما را با زمین و زمان قطع می کند، رفت و آمدهایتان را به صورت تاسف باری چک می کند و ... باید به فکر تغییر او باشید. اما اگر او فقط با یکی از دوستانتان مشکل دارد، اگر از رفتن شما فقط به یک جا خوشنود نیست و ... برای حرف و نظر او ارزش قائل شوید. این زندگی برای هردوی شماست و باید به خاطر یکدیگر کمی گذشت داشته باشید. با این کار اعتماد او نیز جلب شده و می داند به حرف و نظرهای منطقی او احترام می گذارید.

واقعیت ها را انکار نکنید

تا جای ممکن هیچ چیزی را از همسرتان پنهان نکنید، چون شما شریک زندگی یکدیگر هستید و باید درباره مسائل مهم با یکدیگر صحبت کنید. این کار باعث می شود اعتماد همسرتان نیز به شما جلب شود و این تصور را داشته باشد که شما دروغگو نیستید.

کسی باشید که می تواند حامی و تکیه گاه باشد

کسی باشید که همسرتان به محض پیش آمدن مشکل بداند که از او حمایت می کنید و اگر بتوانید از هپچ تلاشی برای رفع مشکلات دریغ نمی کنید. با این کار شخصیت شما رنگ و بوی تازه ای نزد او می گیرد و خواه یا ناخواه به توانایی های شما تکیه می کند. 

گاهی جواب منفی دهید

اظهار نظر شما باعث افزایش اعتماد دو طرفه می شود. ببه نیازهای همسرتان گوش بدهید و تلاش کنید آن ها را برآورده سازید، اما این به معنای نه نگفتن نیست. اصلا درست نیست که همیشه همه کار را به میل او انجام دهید و در واقع با پاسخ منفی نسبت به بعضی از خواسته ها، احترام طرف مقابل را به دست می آورید، چرا که نشان می دهید در این رابطه منفعل نیستید. 

توانایی های همسرتان را باور کنید

برای جلب اعتماد همسر در صورتی که  باور دارید که همسرتان در برخی مواقع  صلاحیت لازم را ندارد، اعتمادتان کامل نیست. اگر این مشکل را دارید باید به صورت صادقانه و با رفتاری صحیح این مسئله را با وی در میان بگذارید. با این کار مشکلات بدون بحث حل می شوند و اعتماد او نسبت به شما افزایش پیدا می کند.

چک کردن موبایل، ممنوع

موبایل وسیله ای شخصی است و اگر شما شما به چک کردن آن کنید به ذهن او هم خطور می کند که موبایل شما را چک کند و در نهایت با این کار حریم خصوصی یکدیگر را نقض می کنید. پس به هیچ وجه موبایل یکدیگر را چک نکنید و سعی کنید این تصور و فضا را در رابطه ایجاد کنید که هر شخص دارای فضای مورد نیاز است.

 

به پایان مقاله روش های جلب اعتماد همسر رسیدیم، نظر شما درباره موارد و ترفند هایی که به آن ها اشاره کردیم چیست؟ حس می کنید چه نکته دیگری می تواند برای به دست آوردن اعتماد شوهر کاردبری باشد؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات تجربیات و نظرات خود را بیان کنید و به ما در کامل تر کردن این مطلب کمک نمایید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 2.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز