بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

استانبول یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شناخته می‌شود. در استانبول محله‌های گوناگونی برای اقامت وجود دارند. منطقه کادیکوی استانبول یکی از بهترین مناطق استانبول شناخته می‌شود. هتل های منطقه کادیکوی استانبول را باید به خوبی بشناسید تا یکی از این هتل‌ ها را برای اقامت انتخاب کنید.

تعداد هتل‌هایی که در این منطقه قرار گرفته اند زیاد هستند و هر یک از آنها خدمات متنوعی دارند. هر یک از مناطق استانبول روایت‌ها و داستان‌های زیادی را به خود اختصاص می‌دهند. منطقه کادیکوی به عنوان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول شناخته می‌شود. شما می‌توانید مراکز زیادی را در این منطقه مشاهده کنید و از آنها بازدید نمایید.

معرفی هتل های منطقه کادیکوی استانبول
منطقه کادیکوی استانبول

 

هتل های منطقه کادیکوی استانبول و شناخت این منطقه

پیش از اینکه هتل های منطقه کادیکوی استانبول را معرفی کنیم بهتر است که در مورد این منطقه اطلاعات بیشتری به دست آورید. این منطقه مربوط به ۷ هزار سال پیش است. بر همین اساس این منطقه را به عنوان قدیمی‌ترین محله ترکیه می‌شناسند. کادیکوی در شرقی‌ترین بخش آسیای ترکیه قرار گرفته است و ۲۱ کیلومتر با دریای مرمره فاصله دارد. آب و هوای این منطقه در بیشتر روزهای سال معتدل می‌باشد. خیابان‌های باریک و تو در تو به عنوان مهم‌ترین ویژگی‌های این منطقه شناخته می‌شوند. شب‌های این منطقه همیشه سرزنده است و به همین دلیل افراد زیادی شب‌ها به این منطقه می‌روند. مراکز خرید زیادی در این منطقه وجود دارند که هر یک از آنها جذابیتشان بی‌نظیر است.

در این بازار می‌توانید کالاهای زیادی را که قیمت مناسبی دارند. بخرید. برای رفتن به خیابان کادیکوی می‌توانید از متروی این خیابان استفاده کنید. در این خیابان خطوط متروی زیادی وجود دارد که شما را به بخش‌های متنوع استانبول می‌رسانند.

آشنایی با هتل های منطقه کادیکوی استانبول

یکی از مهم‌ترین اقداماتی که شما برای رفتن به شهر استانبول باید انجام دهید، انتخاب هتل در منطقه مناسب می‌باشد. هتل های منطقه کادیکوی استانبول زیاد هستند و هر یک از آنها خدمات متفاوتی دارند. برای رزرو هتل های استانبول ابتدا باید مناطق استانبول را از نظر ویژگی که دارد بشناسید. برخی از مهم‌ترین هتل‌هایی که در این منطقه قرار گرفته‌اند عبارت هستند از :

معرفی هتل های منطقه کادیکوی استانبول
هتل استانبول

 

1. هتل بای اوتل استانبول

هتل بای اوتل استانبول یکی از بهترین هتل‌های منطقه کادیکوی در استانبول می‌باشد. هتل مورد نظر در قلب این محله قرار گرفته است و افراد زیادی هر ساله به این هتل می‌روند .این هتل دارای ۱۲۹ اتاق اقامتی است و ۳ سوئیت با امکانات کامل برای مهمانان خود دارد. با اقامت در این هتل می‌توانید از رستوران و کافه، سرویس اینترنت، پارکینگ و غیره استفاده کنید. پذیرش این هتل به صورت ۲۴ ساعته می‌باشد. اگر مایل هستید در این هتل اقامت داشته باشید باید هرچه سریع‌تر برای رزرو هتل اقدام کنید. در واقع از آنجایی که این هتل در مرکز منطقه کادیکوی قرار گرفته است توسط بسیاری از افراد رزرو می‌شود. این هتل در Byotell, Kozyatağı, Saniye Ermutlu S No:3, 34742 Kadıköy/İstanbul, Türkiye قرار گرفته است. شماره تلفن هتل +902165716100 است.

2. هتل دابل تری بای هیلتون مودا

هتل دابل تری بای هیلتون مودا یکی دیگر از هتل‌های معروف منطقه کادیکوی استانبول می‌باشد. این هتل نیز ۵ ستاره است و به عنوان یکی از هتل‌های لوکس استانبول معرفی می‌گردد. امکانات رفاهی و معماری که در این هتل وجود دارند بی‌نظیر هستند. در این هتل می‌توانید برای استراحت کردن از سالن ماساژ، استخر و ... استفاده کنید. حمام ترکی که در این هتل وجود دارد تجربه بی‌نظیری را برای شما رقم می‌زند. رستوران‌های هتل غذاهای بین المللی و ترکی زیادی را در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند. بیشتر اتاق‌های این هتل لوکس و مجلل هستند و تمامی امکانات لازم را دارند. آدرس هتل Caferaga Mah. Sozdener Cad. No:31 Kadikoy, Kadikoy, 34710 است. شماره تلفن هتل +902165424344 می باشد.

معرفی هتل های منطقه کادیکوی استانبول
هتل در منطقه کادیکوی

 

3. هتل هیلتون کوزیا تاقی استانبول

هتل هیلتون کوزیا تاقی استانبول یکی دیگر از هتل های منطقه کادیکوی استانبول می‌باشد. این هتل دارای فضای منحصر به فردی است. بوفه صبحانه بین المللی این هتل توجه بسیاری از گردشگران را جلب کرده است. این هتل به عنوان یکی از بهترین هتل‌هایی شناخته می‌شود که در منطقه کادیکوی قرار گرفته است. از آنجایی که این هتل برای اقامت ماندگار لذت بخش می‌باشد بسیاری از افراد این هتل را رزرو می‌کنند. اگر شما برای ماه عسل خود می‌خواهید به استانبول بروید این هتل لحظات خاطره‌انگیزی را برایتان خواهد داشت. امکانات زیادی مانند سونا، جکوزی، حمام ترکی، اینترنت رایگان، لاندری و ... در این هتل وجود دارند. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به وسیله‌های مورد نیاز هستند. آدرس هتل location_onSahrayicedit Mah. Batman Sok No:4, Kadikoy, 34734 Istanbul, Turkey است. شماره تلفن هتل +902164680000 می باشد.

4. هتل های منطقه کادیکوی استانبول و معرفی هتل دیلا

هتل دیلا یکی دیگر از هتل‌های معروف منطقه کادیکوی استانبول می‌باشد. این هتل ۴ ستاره است و امکانات و خدمات زیادی دارد. قیمت مناسب این هتل نسبت به هتل‌های ۵ ستاره موجب شده که بسیاری از افراد اتاق‌های این هتل را رزرو کنند. امکانات زیادی مانند سالن بیلیارد، سالن بدنسازی و غیره در این هتل وجود دارند. شما می‌توانید از رستوران این هتل استفاده کنید و غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی را سرو نمایید. تمامی اتاق‌های این هتل مجهز به وسیله‌های مورد نیاز مانند حمام و سرویس بهداشتی، سشوار، تخت و غیره می‌باشند. آدرس این هتل location_onMuhurdar Fuat Sok. No:5 Kadikoy, Kadikoy, 81300 Istanbul, Turkey است. شماره تلفن هتل +902164188383 می باشد.

5. هتل هالدی این استانبول

هتل هالیدی این استانبول به عنوان یکی دیگر از هتل های منطقه کادیکوی استانبول شناخته می‌شود. شما برای ریلکس کردن می‌توانید در سونا این هتل چند دقیقه‌ای را به راحتی استراحت کنید. این هتل ۴ ستاره است و امکانات زیادی را به مسافرین خود ارائه می‌دهد. شما می‌توانید از امکانات کامل مانند مرکز تجاری، اینترنت و ... این هتل استفاده کنید. تمامی امکانات لازم در اتاق‌های این هتل قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید از صندوق امانات، تختخواب و ... این هتل استفاده بهینه داشته باشید.

آدرس این هتل location_on52 Thaweewong Road, 83150 Patong Beach, Thailand است.

شماره تلفن هتل +6676370200 می باشد.

6. هتل استانبول لایف

هتل استانبول لایف به عنوان یکی دیگر از هتل های منطقه کادیکوی استانبول شناخته می‌شود. بسیاری از هتل‌ها به دلایل شرایط ویژه‌ای که فراهم می‌کنند کودکان را پذیرش نخواهند کرد. هتل استانبول لایف به عنوان یکی از هتل‌هایی در کادیکوی شناخته می‌شود که کودکان را پذیرش نخواهد کرد. این هتل حدود ۱۰ دقیقه با بندر کادیکو فاصله دارد. با رزرو کردن این هتل می‌توانید از امکانات زیادی مانند اینترنت، اتاق سیگار، استخر و غیره بهره‌مند گردید. آدرس هتل location_onRihtim Cad.Resit Efendi Sok.NO:11 Kadıkoy, Kadikoy, 34714 Istanbul, Turkey است. شماره هتل +902167001020 می باشد.

معرفی هتل های منطقه کادیکوی استانبول
هتل در منطقه کادیکوی استانبول

 

هتل های منطقه کادیکوی استانبول و رزرو آنها در بوکینگ

رزرو تمامی هتل های منطقه کادیکوی استانبول از طریق وب سایت بوکینگ انجام می‌شود. شما می‌توانید بر اساس تعداد نفرات و تعداد روزهایی که می‌خواهید در استانبول حضور داشته باشید یکی از هتل‌ها را انتخاب کنید. رزرو اینترنتی هتل در منطقه کادیکوی استانبول برای بسیاری از افراد مزیت‌های زیادی به دنبال دارد. بر همین اساس بیشتر افرادی که قصد سفر به استانبول را دارند از طریق اینترنت و وب سایت بوکینگ رزرو هتل را انجام می‌دهند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان