بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برخی از خانم ها از اصول کشیدن درست خط چشم آگاه نیستند و در کشیدن خط چشم دچار اشتباهاتی می‌شوند و به جای اینکه موجب زیبایی بیشتر چشمان خود شوند، برعکس عمل کرده و آرایششان را خراب می کنند.

اگر شما هم تا به حال برایتان پیش آمده که خط چشمتان را اشتباه کشیده اید و یا از کشیدن آن خسته و عصبانی شده اید و بی خیال شده اید، این مقاله مناسب شما نوشته شده است.

درحالی که کشیدن یک خط ساده بر روی خط پلک به عنوان خط چشم، بسیار ساده به نظر می اید آما جنبه های مختلف آن می تواند بسیار قلق دار و سخت باشند. به هر حال هدف از کشیدن خط چشم، بهتر به نظر رسیدن شما است که در صورت انجام اشتباهاتی که معمولا در بین بیشتر خانم ها نیز رایج می باشند، شما به این اصل مهم دست نخواهید یافت.

بنابراین نکاتی که در ادامه این مطلب از سوربان در قالب 7 اشتباه رایج در کشیدن خط چشم خدمت شما عزیزان عرض می کنیم، از مجموعه اشتباهات رایج هنگام کشیدن خط چشم انتخاب شده دانستن و حل این اشتباهات به بهتر شدن شما در انجام این کار کمک می کند.

7 اشتباه بزرگ در کشیدن خط چشم که خط چشمتو خراب میکنه + راه حل

اشتباهات رایج حین خط چشم کشیدن که آرایش شما را خراب میكند

۱. کشیدن پلک حین خط چشم کشیدن

7 اشتباه بزرگ در کشیدن خط چشم که خط چشمتو خراب میکنه + راه حل

بسیاری از خانم ها هنگام کشیدن خط چشم، چشمانشان را به سمت بیرون کشیده و بعد از اتمام کار آن را رها می کنند، حتی دیده شده که به هنگام کشیدن خط چشم، از کش لیفت نیز استفاده شده که این، حتی اگر بدون هیچ اشتباهی خط چشمتان را بکشید، فقط تا زمانی باعث زیبا به نظر رسیدن آرایش و میکاپتان می شود که چشم هایتان در حالت کشیده شده باشد.

وقتی انها را به حال عادی بر می گردانید، خط چشم نیز به آن حالت برگشته و برآمدگی و کج موجع شدن به وجود می آید که ممکن است بسیار بد و زشت به نظر برسد. بنابراین به هنگام کشیدن خط چشم، به هیچ عنوان حالت عادی چشم هایتان را تغییر نداده و در همان حالتی که قرار دارند، خط چشم را بکشید.

۲. استفاده از خط چشم اشتباه

اگر شما محصول اشتباهی را برای کشیدن خطوط چشم هایتان انتخاب کنیدف مطمئن باشید به آن چیزی که دلتان می خواهد دست نخواهید یافت و تنها باعث می شوید که آرایش و میکاپ چشم هایتان بد به نظر برسد. به عنوان مثال برای کشیدن خط چشم دودی به هیچ عنوان نمی توانید از نوع مازیکی این محصول استفاده کرده و سپس انتظار داشته باشید که براش آرایشی آن را پخش و دودی نماید.

۳. کشیدن خط چشم با فاصله از محل رویش مژه ها

7 اشتباه بزرگ در کشیدن خط چشم که خط چشمتو خراب میکنه + راه حل

کشیدن خط چشم همانطور که گفته شد، ممکن است ساده به نظر بیاید اما ممکن است خیلی قلق دار و مشکل نیز باشد، البته در صورتی که آموزش های لازم را ببینید مطمئن باشید برای شما هم آسان خواهد بود. به عنوان یکی از اشتباهات رایج هنگام کشیدن خط چشم، نباید آن را با فاصله از پلک ها و خط پلک بکشید بلکه باید دقیقا روی خط پلک بوده ودرست کردن فاصله ظاهر آن را خیلی زشت و زننده خواهد کرد.

۴. کشیدن خط چشم برای پلک پایین

7 اشتباه بزرگ در کشیدن خط چشم که خط چشمتو خراب میکنه + راه حل

بسیار دیده شده که خیلی ا خانم ها به دلایل مختلف، زیر چشمانشان را خط کشیده و به گفته خوشان با این کار فرم چشم هایشان را درست می کنند، اما تنها کاری که انجام می دهند، بد فرم کردن چشم ها و آرایششان است. همچنین بسیاری نیز انتها یا چشمک خط چشم را به سمت بالا نمی کشند که این کار نیز باعث بیشتر به نظر رسیدن سنشان می شود.

بنابراین دانستن نحوه کشیدن خطوط چشم مختلف بسیار مهم است و این دو نکته را رعایت کنید که خط چشم را به قسمت پایینی چشم هایتان نزده و همچنین چشمک آن را نیز به سمت بالا انحنا دهید.

دلیلی اینکه کشیدن خط چشم پایین را به عنوان یکی از اشتباهات رایج معرفی کرده و می گوییم از ان خودداری کنید، این است که هدف از کشیدن خط چشم در واقع بزرگتر نشان دادن چشم ها است، که این کار نه تنها شما را به این هدف نمی رساند بلکه دور نیز می نماید، زیرا کشیدن خط چشم زیر چشم ها باعث کوچک تر نشان دادن چشم هایتان خواهد شد.

۵. بستن چشم ها حین کشیدن خط چشم

سخت ترین چیزی که ممکن است برای یک خانم پیش اید این است که خط چشم هر یک از چشم هایش به تنهایی عالی به نظر رسیده اما همراه با هم افتضاح باشنأ، دلیل این موضوع، عدم تقارن آنها است، زیرا خط چشم های هر دو طرف چشم های شما باید متقارت بوده و با هم براب باشند، برای جلوگیری از پیش آمد این مشکل کافیست به هنگام کشیدن خط چشم، چشم هایتان را باز نگه داشته و از بستن آنها جلویگری نمایید.

۶. استفاده از خط چشم های قابل شستشو

7 اشتباه بزرگ در کشیدن خط چشم که خط چشمتو خراب میکنه + راه حل

خط چشم حتی اگر ضد آب باشد نیز ممکن است پخش شود، حال چه برسد به انتخاب و استفاده از نمونه هایی که قابل شتشو اند. بنابراین به هنگام انتخاب و خرید خط چشم حتما نمونه ای را خریداری کنید که ضد اب باشد و بار دیگر نیز این توصیه را به خاطر بسپارید که زیر چشم هایتان را خط چشم نکشید. اگر هم می کشید بسیار کم باشد زیرا زیر چشم سریع تر خیس شده و ممکن است باعث پخش شدن مواد شود.

۷. خط چشم کشیدن با مدادی که نوک آن تیز نباشد

یکی دیگر از اشتباهات رایجی که به هنگام کشیدن خط چشم، خانم ها مرتکب ان می شوند، این است که نوک آن را تیز نمی کشند. همانطور که گفته شد، علاوه بر اینکه چشمک خط چشم، باید به سمت بالا باشد، تا چشم هایتان افتاده به نظر نیایند، نوک آن نیز باید تیزباشد تا ظاهری مرتب و زیبا و جوان گونه تر به صورت و چشم هایتان ببخشد.



به این مطلب امتیاز دهید:
(11 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز