بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

در دوره نامزدی چگونه ناز کنیم؟ در دوران نامزدی چگونه لوندی و دلبری کنیم؟ بهترین روش ناز کردن در دوران نامزدی چیست؟ اگر هم اکنون در دوره شیرین نامزدی قرار دارید و به دنبال ترفندهایی برای دلبری کردن از همسرتان هستید تا بیشتر به شما جذب و وابسته شود با ما همراه شوید.

راستش را بخواهید دوره نامزدی، دوره عجیب، مهم و حساسی است، اولین مرحله یک قدم نزدیک تر شدن که باعث می شود کل هسته ارتباطات شما را تا پایان عمر شکل بگیرد. بهتر است برای دلبری از همسر نکاتی را درنظر بگیرید که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم.

در دوره نامزدی چگونه ناز کنیم؟ چطور از شوهرم دلبری کنم؟

در دوره نامزدی چگونه ناز کنیم؟ در دوران نامزدی چگونه لوندی و دلبری کنیم؟ + 8 ترفند بدون ردخور

اعتماد به نفستان را تقویت کنید

احتمالا شما هم با خانم های خوش برخورد و پر از اعتماد به نفس روبرو شده اید، زن هایی که خودشان را قبول دارند و با دوست داشتن خودشان اجازه نمی دهند هرکس هرطور که می خواهد با آن ها برخورد کند. آقایان برای خانم های با اعتماد به نفس ارزش زیادی قائل هستند و اگر به دنبال احترام هستید حتما اعتماد به نفس خود را تقویت کنید.

قرار را به خاطر قرار بهم نزنید

قبول داریم که تا اسم نامزدی می آید همه ما ناخودآگاه به قرار های عاشقانه در کافه، کوه و جنگل فکر می کنیم اما طوری رفتار نکنید که خیال کند تمام و کمال وقت شما در اختیار او است! کلاس هایتان را کنسل نکنید، قرارها و مهمانی های از پیش تعیین شده را به خاطر قول قرار جدید او بهم نزنید. وقتی باور کند قول و وقت شما چقد برایتان با اهمیت تر است سعی می کند در همه عمر به آن ها احترام بگذارد.

خیلی هم عاشق بازی درنیاورید!

اگر یکدفعه در دوران نامزدی عشقتان فوران کرده سعی کنید همین حالا به فکر چاره باشید! دوست داشتنتان را نشان دهید اما خواهشا شورش را هم در نیاورید! اجازه دهید او هم به شما نزدیک شود و همیشه زنگ، پیام، توجه و محبت از طرف شما نباشد. مدام برای او پست و استوری به اشتراک نگذارید تا خیال کند همه عمرتان منتظر این بودید که به او برسید. این عاشق بازی های شدید در دوران نامزدی عواقب زیادی دارد و بهتر است آن ها را برای بعد از عقد بگذارید.

روی گوشی نخوابید

برای ناز کردن در دوران نامزدی همه پیام های او را سریعا جواب ندهید تا این تصور برایش پیش نیاید منتظر او و چشم به موبایل روزها را می گذرانید. مردها عایق بازی هستند و دوست دارند گاهی به دنبال شما بگردند و کنجکاو شوند. مدام در حال پیام بازی و مکالمه تلفنی نباشید و اجازه دهید دلتنگی رخ بدهد. شما به مرور جذابیت خود را برای مردی که حس می کند هر زمان که اراده کند در دسترسش هستید از دست می دهید.

اجازه دهید حریم شخصی او حفظ شود

مردها عمده وقت خود را با کار و دوستانشان می گذرانند. مردی که به تازگی وارد دوره نامزدی شده است به شدت نگران این است که نکند دیگر زمانی برای خود، دوستان و بازی هایش نداشته باشد. اگر می خواهید به مردتان این حس را بدهید که با شما هیچ چیزی کم نخواهد داشت مزاحم اوقاتی که معقول به نظر می آید نشوید و اجازه دهید هنوز بعضی از سرگرمی هایش را داشته باشد.

لطفا فقط نامزد باشید

بروید چندتا مقاله درباره فرق دوره نامزدی و عقد بخوانید و قول دهید فقط نامزد باشید! در دوران نامزدی بهترین کار این است که این خبر را در شبکه خبر پخش نکنید و اجازه دهید تنها نزدیکانتان در جریان باشند چرا که این دوره، دوره شناخت است و ممکن است به هر دلیلی مطمئن شوید که برای هم مناسب نیستید.

خط و نشان؟

چگونه در دوران نامزدی دلبری کنیم؟ وقتی صحبت ناز کردن و دلبری کردن پیش کشیده می شود تصورها می رود به سمت خانمی باکلاس و آرام که ویژگی های مطلوب خودش را دارد. پس برای ناز کردن در دوره نامزدی حتی اگر تا حد مرگ عصبانی شدید هم دادو فریاد نکنید. آرامشتان را در همه حال حفظ کنید و با سیاست زنانه تان یک ظاهر زنانه و جذاب بسیازید. سعی کنید تا می توانید خواسته هایتان را با زبان نرم بیان کنید و سراغ لحن دستوری و خط و نشانی نروید.

توجه به اعصاب و روان همسر

ناز کردن را با غر زدن و شکایت کردن اشتباه نگیرید. ناز کردن و دلبری جاذبه دارد و در مقابل آن، غر زدن و بدقلقی دافعه! کمی سیاست زنانه خود را تقویت کنید و تا می توانید در این باره مقاله بخوانید. غر نزنید و از هرچیزی ایراد نگیرید. جای این کار خواسته هایی که دارید را در زمان و بیان مناسب در میان بگذارید. خانم های غرغرو که مدام در حال شکایت هستند مردان را از خود فراری داده و کاری می کنند که طرف مقابل همیشه در حال امتحان روش هایی برای دور بودن از آن ها باشد.

 

این هم از مقاله جالب ناز کردن در دوران نامزدی که سعی کردیم به مهم ترین نکات دلبری از همسر در دوره نامزدی اشاره کنیم. نظر شما چیست؟ فکر می کنید چه نکته مهم دیگری از دستمان در رفته و به آن توجه نکردیم؟ در بخش نظرات تجربیات خود را با ما در میان بگذارید و به ما در کامل تر شدن این مطلب کمک کنید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز