بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه در دوران عقد از همسرمان پول بگیریم؟ آیا پول گرفتن از شوهر در دوران عقد اشتباه است؟ بهترین روش پول گرفتن از همسر در دوران عقد چیست؟ اگر در دوران عقد هستید و هنوز نمی توانید آنطور که باید به همسرتان نشان دهید نیازهایی دارید و باید به آن ها توجه نشان دهد با ما در این مقاله همراه باشید!

 پول گرفتن از شوهر در دوران عقد کار درستیه؟

پول گرفتن از شوهر در دوران عقد، کاری غلط و اشتباه نخواهد بود. این موضوع که دختر در زمان نامزدی از همسرش باید پول بگیرد یا خیر مسئله ای است که به عوامل مختلفی بستگی دارد. مثل: آداب و رسوم، فرهنگ ها، وضعیت مالی پسر، وضعیت مالی دختر و …. بعضی از خانم ها خودشان هم شاغل هستند و درآمدی عالی دارند. اما این موضوع دلیلی نیست که همسر از مسئولیت خرج کردن برای همسر خود شانه خالی کند. در دوران عقد شرعا و قانونا مخارج زن برعهده شوهرش است.

در دوران عقد نیز شوهر باید مراقب همسر خود باشد و اجازه ندهد که همسرش از لحاظ مالی با مشکل و یا کم و کاستی رو به رو شود. همچنین خانم ها هم نباید ولخرجی کنند و در این شرایط بد اقتصادی، همسر خود را درک کنند. پس پول گرفتن در دوران عقد از شوهر را به یک چالش بزرگ تبدیل نکنید. اینکه زندگی و حال خوب خود را به خاطر این موضوعات کوچک و قابل حل، تلخ و غمناک کنید، اصلا کار درستی نیست. دختر و پسر باید سعی کنند که یکدیگر را درک کرده و با هم تصمیم بگیرند که چگونه دوران عقد خود را بگذارنند.

روش پول گرفتن از همسر در دوران عقد - بهترین راهکارهای پول گرفتن از شوهر در دوران عقد

پول گرفتن از شوهر در دوران عقد | 6 نحوه پول گرفتن از همسر در دوران عقد

او را در جریان لیست نیازهای خود قرار دهید

اگر می خواهید در دوران عقد همسرتان به پول دادن به شما عادت کند باید او را در جریان نیاز و خواسته های خود قرار دهید. چرا که اکثرآقایان به شما به صورت مستقیم پول نمی دهند بلکه برای رفع نیازهای شما به شما پول می دهند. پس بهتر است به صورت خواسته یا ناخواسته نیازهایتان را با او درمیان بگذارید تا دست بجنباند و کارتتان را پر از پول کند!
برای مثال فردا باید برم آرایشگاه برای اصلاح، فکر کنم 100 تومنی خرجشه! برای عروس طاهره دختر ساحره باید برم مانتو بخرم یک میلیون پول باید خرج کنم!
در این صورت او متوجه خواهد شد نیازهایی دارید که باید برای حل آن ها کمی دست به جیب شود.

 درباره بحث روانشناختی درخواست پول مطالعه کنید

برای این که همسرتان را برای پول دادن متقاعد کنید از عنصر روانی درخواست پولکمک بگیرید. وقتی در کنار هم نشسته اید، با استقاده از کلمات محرک و زبان بدن مناسب او را برای رفع نیازهای مالی خود ترغیب کنید.

او را ببوسید و یا در آغوش بگیرید. در مکالمات خود از کلمات جادویی مثل عشقم، ممنون میشم و … استفاده کنید. زبان بدن شما نیز می تواند پول گرفتن از شوهر را آسان تر کند. البته داشتن رابطه عاشقانه باید در هر مرحله و ساعت از زندگی مشترک شما وجود داشته باشد. اگر شما تنها زمانی که پول می خواهید مهربان باشید و عاشقانه با همسرتان رفتار کنید، مسلما او ناراحت شده و احساس می کند که شما او را فقط بخاطر پول می خواهید.

از همسرتان تشکر و تعریف کنید

مردها یک ویژگی مشترک دارند، آن هم این است که وقتی از آن ها قدردانی شود، وقتی از آن ها تشکر کنید و نشان دهید برای کار و زحماتش قدردان هستید آن را دوباره تکرار می کنند تا حس خوب قدردانی را دوباره تجربه کنند. پس زمانی که همسرتان برای شما چیزی می خرد یا پولی می دهد حتما خوشحالی خود را نشان دهید تا بداند برای کاری که کرده واقعا ارزش قائل هستید.

یکدفعه جلو نیایید!

یکی از سیاست های بسیار مهم و کاربری زنانه برای پول گرفتن از همسر در دوران عقد این است که یکهویی همه خواسته هایتان را در یک واحد زمانی با او درمیان نگذارید، او به فرصت نیاز دارد تا بتواند با برنامه ریزی صحیح، نیازهای مالی شما را حل کند.

تهدید نکنید که برعکس جواب می دهد

تهدید نکنید تا لج نکند، باید به مرور زمان آموزش ببینید با چه لحنی و چگونه نیاز و درخواست های خود را به همسرتان ارائه کنید. مردها از تهدید واقعا متنفر هستند و کافیست یک بار امتحان کنید تا ببینید ما چقدر درست می گوییم.

از کس دیگری در حضور همسرتان پول درخواست کنید

اگر همسرتان سفت تر از این حرفاست و برای پول گرفتن از همسر در دوران عقد به دنبال یک روش کاربردی تر هستید تیر آخر را بزنید. در حضور او از پدر یا مادرتان درخواست پول کنید تا شاید کمی به غرورش بربخورد و متوجه شود در برابر شما وظایفی دارد. اگر این روش هم جواب نداد پیشنهاد می کنیم حتما به یک مشاور مراجعه کنید و بررسی کنید که همسرتان خسیس است یا این که هنوز راه و روش همسرداری را یاد نگرفته!

 

این هم از روش های پول گرفتن از شوهر در دوران عقد که سعی کردیم به بهترین و کاربردی ترین نکات اشاره کنیم. شما درباره ترفندهایی که به آن ها اشاره کردیم چه نظری دارید؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز