بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه دختری مرموز باشیم؟ چگونه یک دختر مرموز باشیم و دیگران برای کشف شخصیت ما تلاش کنند؟ چگونه یک دختر جذاب و کاریزماتیک شویم؟ در این مطلب قصد داریم به نکاتی که باعث می شود مرموز به نظر برسید اشاره می کنیم.

افراد مرموز بیشتر از این که خود را در جمع های مختلف نشان دهند، بی اعتنا و ساکت هستند. افراد مرموز شخصیت درونگرا دارند و به راحتی نمی توان شاکله وجودی شخصیت آن ها را درک کرد. اگر دوست دارید شخصیت خود را مرموزتر کنید در این مطلب با ما همراه شوید.

چگونه دختری مرموز باشیم؟ ویژگی افراد مرموز چیست؟

مرموز یعنی چه: اسرارآمیز، رازآلود، رازناک، رمزآلود، ابهام آمیز، رمزی،مبهم، مشکوک، معمایی، تودار، موذی، مار زیر کاه

پس نتیجه می گیریم وقتی از دختر مرموز صحبت می کنیم به کسی اشاره می کنیم که مبهم است و نمی توان با چندبار روبرو شدن با او متوجه شد که واقعا چه نیت و شخصیتی دارد.

چگونه دختری مرموز باشیم؟ 8 ویژگی افراد مرموز که فقط ما بهتون میگیم!

افراد مرموز با صحبت کردنشان کنجکاوی ها را برمی انگیزند

کم و به جا صحبت کنید، اجازه دهید دیگران برای دریافت اطلاعات و صحبت کردن برای شما پیش قدم شوند. در مواقع غیر ضروری صحبت نکنید. یکی از شخصیت های مرموز و جذاب که حسابی غوغا کرد شخصیت فیلم ونزدی است که به شدت مرموز بود و به غیر از مواقع ضروری صحبت نمی کرد. از این رو بقیه به دنبال کشف حقیقت وجودی او بودند و همین موضوع او را محبوب کرده بود.

هیچ کس را از قدم بعدی خود مطلع نکنید!

نه نگو! قدم های بعدی ات را به هیچکس نگو! برو، بجنگ، بیفت، زخمی شو، بلند شو و دوباره ادامه بده. نیازی به روایت و توضیح نیست!
به مقصد که رسیدی، خودشان خواهند دید و مهم نیست که کسی به رنج های عظیمِ کشیده ات حتی فکر هم نخواهد کرد و همه نتیجه را خواهند دید و کسی نخواهد گفت:
«می دانم چقدر سخت بوده و چقدر برایت گران تمام شده.»

کسی نخواهد گفت:
«دمت گرم که جا نزدی و به هر زحمتی خودت را تا مقصد رساندی.»

کسی نخواهد فهمید و کسی نخواهد گفت و هیچ اهمیتی ندارد! بلند شو و از شکست و رنج و آسیب نترس! قایقی که امنیت می خواهد، باید در ساحل بماند و در سکون بپوسد و در دل انفعال، تمام شود. تویی که ماجراجویی و به دنبال ساحلی بلندتر و مکانی دنج تر می گردی، باید دل به دریا بزنی و جسور باشی و از هیچ چیز نترسی.

معما باشید

وقتی از شما رفتار های یکنواخت و همیشگی سر نزند و گاهی اوقات خنثی یا بی تفاوت به نظر برسید فرد با خودش می اندیشد که شما چه نظری در مورد او دارید. افرادی که در مورد شما کنجکاو باشند معمولاً از دوستان یا اطرافیان شما سوالات بیشتری می پرسند تا شناخت بیشتری به دست بیاورند. یکی از راه های جذب دیگران به خود این است که کاری کنید با قدرت تخیل شان در مورد شما فکر کنند. کنجکاوی یکی از بهترین راه ها برای وابسته کردن ذهن دیگران است.

قابل پیش بینی نباشید

درگیر کردن ذهن افراد با سیگنال های جذب یکی از بهترین تکنیک ها برای تسخیر ذهن ها است. یکی از این راه ها این است که برای دیگران چندان قابل پیش بینی نباشید. چرا که سبب می شود فرد کنجکاوی و فکر کردن به شما را کنار بگذارد. هر فردی دوست دارد با قانون جذب عشق آشنایی داشته باشد تا بتواند دیگران را به خودش علاقه مند کند. اگر رفتارهای شما کمی مبهم و غیر قابل فهم باشد طوری که نتوان آن را توضیح داد ذهن فرد را به خودتان مشغول کرده اید.ذهن یکی از بزرگترین عجایب خلقت بشر است که میتوان با آن حتی کل جهان را کنترل کرد، پس هرگز نباید قدرت ذهن را دست کم بگیرید.

افراد مرموز رازهایشان را در سینه نگه می دارند

دانشمندان دریافته اند که حفظ رازها بار سنگینی است که می تواند به شیوه هایی غیرمنتظره بر انسان اثربگذارد، درحدی که برخی از افراد زمانی که رازی در سینه دارند احساس سنگینی فیزیکی می کنند و این حس سنگینی می تواند بر مسیریابی و عملکرد فیزیکی فرد اثرگذار باشد. رازهایتان را با خودتان حمل کنید و آن ها را به هیچکس نگویید مگر وقتی که نیازمند کمک و همفکری هستید و در این صورت هم فقط با کسی که کاملا مورد اعتماد شماست، مثل پدر یا مادر، صحبت کنید.

یک دختر مرموز، استایل ساده ای دارد

آیا تاکنون برایتان پیش آمده است که وارد محیطی شوید و فرد یا افرادی در آنجا با رفتار منحصربه فرد و استایل خاصشان توجه شما را به خود جلب کنند؟ به این افراد که زبان بدن، سبک لباس پوشیدن و رفتارشان قدرتمند و تأثیرگذار به نظر می رسد، افراد کاریزماتیک و مرموز گفته می شود.

دختران مرموز همیشه در حال رشد هستند

برای تبدیل شدن به یک دختر مرموز ، یاد بگیرید، بخوانید، امتحان کنید و رشد کنید! یک دختر مرموز و جذاب، به توانایی هایش اعتماد دارد و برای آن ها می جنگد. پس مطالعه خود را افزایش دهید و سعی کنید دانش خود را با پیشرفت علم و تکنولوژی بروزرسانی کنید. حتی نمی توانید فکرش را بکنید که یک دختر آگاه چقدر می تواند مرموز و کاریزماتیک باشد.

دختران مرموز در عین درون گرایی، پر از اعتماد به نفس هستند!

شخصی که اعتماد به نفس دارد، معمولاً خودش را دوست می دارد، برای رسیدن به اهداف خود در زندگی ریسک می کند؛ و نسبت به آینده مثبت می اندیشد.  اعتماد به نفس بخش مهمی از ویژگی های انسانی را تشکیل می دهد. موفقیت و اعتماد به نفس رابطه ی مستقیمی دارند. افراد موفق بخش بزرگی از موفقیت شان را مدیون اعتماد به نفس شان هستند. 

 

این هم از مقاله دختران مرموز و ترفندهای داشتن شخصیت مرموز که سعی کردیم به مهم ترین نکات آن اشاره کنیم، حالا نوبت شماست که به ما بگویید نظرتان درباره مطالبی که با شما به اشتراک گذاشتیم چیست؟ به نظر شما چه ویژگی دیگری به ما کمک می کند مرموزتر به نظر برسیم؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما و دیگر خوانندگان سوربانی همراه شوید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(265 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • گوجه گیلاسی سه شنبه, 28 شهریور 1402

    انقد بدم میاد الان مد شده هرکی درونگرا و ساکت و مرموزه و رنگ سیاه دوست داره خیلی گنگ و شاخه مرموز بودن یه ویژگی شخصیته و شما وقتی شخصیت مرموزی نداشته باشین، نمیتونین حتی اگه خودتون رو بکشین یه آدم مرموز باشین اینو ملکه ذهنتون کنین. و تلاش نکنین مرموز باشین چون به جایی نمیرسین

  • زاده آتش يكشنبه, 15 مرداد 1402

    عالی

  • ناشناس يكشنبه, 15 مرداد 1402

    دقیقا بلقیص جان همه فقط دارن سیاه سفید میپوشن و اینکه نظر من هم در مورد این مطلب ابن هست که مجبوریم مرموز شویم

  • بلقیص جمعه, 13 مرداد 1402

    داداش بعد اومدن فیلم ونزدی نصف مردم جوگیر شدن حالا شما هی بدترش کن

  • ساینا انصافی جمعه, 13 مرداد 1402

    خیلی خوبه

    پاسخ مدیر:

    ممنون از شما دوست عزیز سوربان.

  • زهرا جمعه, 13 مرداد 1402

    لازم نبست که آدم مرموز باشه ینی چی که آخه والا

  • آوا جمعه, 13 مرداد 1402

    فقط دختران میتوانند این کار را بکنند یا پسران هم میتوانند

  • ناشناس جمعه, 13 مرداد 1402

    جالب بود مرسی!

    پاسخ مدیر:

    ممنون از شما دوست عزیز سوربان.

  • لونا پنجشنبه, 12 مرداد 1402

    عالی


عناوین جذاب امروز