بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه پولدار به نظر برسیم؟ چگونه ثروتمند به نظر برسیم؟ رازهای ثروتمند به نظر رسیدن با بودجه محدود چیست؟ چگونه در عین بی پولی، ثروتمند به نظر برسیم؟ بسیاری از افراد این تصور را دارند که برای شیک و پولدار به نظر رسیدن،  باید لوازم گران قیمت بخرند. هر چند خرید اجناس گران تاثیرگذار است اما همه از پس آن برنمی آیند، برای همین روش های دیگر برای پولدار به نظر رسیدن هست که امروز قرار است به آن ها بپردازیم تا بتوانید با صرف کمترین هزینه، ثروتمند به نظر برسید.

چگونه ثروتمند به نظر برسیم؟

چگونه پولدار به نظر برسیم؟ | چگونه مانند یک میلیونر لباس بپوشیم؟ 13 قانون شیک پوشی

از لباس و وسایلی که مارک بزرگ و اغراق کننده دارند دوری کنید

آرم برجسته، اغراق کننده و بزرگ لباس را ارزان جلوه می دهد و اغلب لباس های گران قیمت نمارک بزرگ و برجسته ندارند. برندهای لوکس و بزرگ این موارد را در طراحی لباس های خودبه کار نمی برند. مثلا کیف دستی پوشیده از آرم اصلا برای کسی که می خواهد پولدار به نظر برسد مناسب نیست.

به تمیزی و اتوکشیده بودن لباس هایتان اهمیت بدهید

لباس هایی که می پوشید را پیش از هر بار پوشیدن اتو بزنید و برای شلوارها حتما یک خط وسط روی پاچه ها در نظر بگیرید تا استایل شیک تری داشته باشید. اگر استایل اتو کشیده و تمیزی داشته باشید ثروتمند به نظر می رسید.

از وسایلی مثل چتر استفاده کنید

در گذشته یکی از اقلامی که ثابت می کرد کسی پولدار و ثروتمند است، استفاده از چتر بود و جالب است بدانید هنوز هم همینطور است، حمل چتر علاوه براینکه استایل شما را جذاب تر می کند، باعث می شود لباس شما درصورت بارش باران و برف از کثیف و چروکیده شدن در امان بماند. چتر شیک و آراسته و زیبا، یکی از روش های شیک و پولدار به نظر رسیدن است و حتما یکی از آن ها را تهیه کنید.

از کیف دستی های کوچک و مینیمال کمک بگیرید

کیف های کوچک دستی با دسته های کوتاه، مدل ها و جنس های مختلفی دارند و برند های متفاوتی، آن ها را فراوری می کنند. توصیه می کنیم این کیف ها را در کنار لباس هاییاستفاده کنید که خیلی گشاد نیستند یا حداقل آستین های دست وپاگیری ندارند تا بتوانید آن را بر روی آرنج استفاده کنید.

برای پولدار به نظر رسیدن، یک ساعت مچی ساده و شیک بخرید

نیازی نیست که حتما هزینه های گزاف بپردازید و ساعت مارکدار به دستتان ببندید؛ می توانید ساعت های فیک باکیفیت (های کپی) نیز تهیه کنید. وقتی کسی از شما ساعت را می پرسد یا خودتان بر سر قرار یا میز شام می خواهید ببینید ساعت چند است، حالت بهتری دارد که ساعتی مچی داشته باشید تا اینکه موبایل خود را از کیف بیرون بیاورید؛ پس بهتر است که به دنبال یک ساعت زیبا، شیک و ساده باشید تا با همه استایل ها ست شود.

وسایلتان همیشه کم و ضروری باشد

هرچه کیف کوچکتر، بهتر! این روزها کیف های دستی کوچک، دیگر تبدیل به یک آیکون خاص شده اند که هر خانمی حداقل یکی از آن ها را در کمد لباس هایش دارد. اگر دوست دارید که شیک و پولدار به نظر برسید، زمانی که مشکلی ندارید کیف های بزرگ را کنار بگذارید و از حمل کردن لوازم اضافه نیز پرهیز کنید.

موهای مرتب و زیبا، نشانه ثروتمندی است

برای پولدار به نظر رسیدن موهای شما همیشه باید تمیز، مرتب، براق و درخشان باشد. به یاد داشته باشید که هر از چند گاهی، دم مو های خود را که دوشاخه یا وز شده، کمی کوتاه کنید. اگر موهای رنگ شده دارید، رنگش را تجدید کنید و نگذارید که ریشه موهایتان مشخص شود. به موها مدل دهید و آن را مرتب کنید. برای این کار نیازی نیست که هزینه های گزاف سالن های آرایشی را بپردازید، بلکه به یک سشوار، اتوی مو و تعدادی نرم کننده و ... نیاز دارید.

دست های زیبا با ناخن های یکدست

بهتر است برای پولدار به نظر رسیدن دست هایی زیبا و مرتب داشته باشید؛ پس پوست اطراف ناخنتان را کوتاه کنید و آن بخش را تا جای ممکن مرتب نگه دارید. برای داشتن ظاهر شیک، ثروتمند و باکلاس، ناخن هایتان را همواره تمیز و مرتب نگاه دارید، اجازه ندهید ناخن ها از حد مطلوب کوتاهتر یا بلندتر شوند، ناخن ها را مرتبا سوهان بکشید و اگر علاقه چندانی به لاک زدن ندارید، می توانید از برق ناخن بهره ببرید.

قانون یک سوم را قبل از خرید مرور کنید

قانون یک سوم را به یاد بسپارید. به جای اینکه شش پیراهن ارزان 100 هزار تومانی از فروشگاهی ارزان بخرید، دو پیراهن 300 هزار تومانی از فروشگاهی بهتر بخرید. یک سوم چیز هایی را که استفاده می کردید، بخرید، درعوض، سه برابر برای خریدتان خرج کنید.

از لباس و اکسسوی هایی با طرح ساده استفاده کنید

اگر لباس های ساده تری داشته باشید، می توانید دفعات بیشتری آن ها را بپوشید، بدون اینکه چندان به چشم بیاید؛ اما اگر لباس های پرزرق وبرق را چندین بار بپوشید، به راحتی به چشم می آیند و مردم متوجه می شوند که لباس دیگری ندارید.

درمورد جواهرات نیز بهتر است ساده تر ها را انتخاب کنید. جواهرات بسیار بزرگ و براق، معمولا تقلبی به نظر می رسند. لباس های ساده مانند شلوار ها و کفش های مشکی ساده را راحت تر می توان با سایر لباس ها ست کرد.

جین تیره!

جین های تیره، براق تر هستند و گرانتر به نظر می رسند و شما با کمک لباس جین هم می توانید شیک و پولدار به نظر برسید؛ اما حسابی در انتخحاب سایز دقت کنید و لباسی بخرید که دقیقا هم سایز شماست.

از رنگ های نود بیشتر در استایل خود استفاده کنید

شما می توانید با ترکیب تناژهای مختلف رنگ های خنثی، استایلی شیک و لاکچری بسازید؛ بدون اینکه هزینه های زیادی برای خرید پوشاک پرداخت کنید. لباس هایی با رنگ خنثی، معمولا گران تر به نظر می آیند؛ رنگ هایی مثل شتری، سفید، مشکی، بژ و صورتی روشن شما را شیک و ثروتمند تر نشان می دهد.

دندان های سفید و مرتب داشته باشید

این روزها برای سفید و مرتب نمودن دندان ها راه حل های خوبی همچون خمیردندان سفیدنماینده وجود دارد. اگر به خوبی از دندان هایتان مراقبت کنید، مرتبا مسواک بزنید و از نخ دندان بهره ببرید، علاوه بر زیبایی دهان و دندان کمتر به دندانپزشک نیاز پیدا خواهید کرد.

دندان های سفید زیبا و لبخند جذاب از ویژگی های افراد پولدار، باکلاس و شیک است. اگر دندان هایی تمیز و زیبا نداشته باشید، هرچه برای خرید لباس و اکسسوری هزینه کنید، بازهم ظاهرتان جلوه خوبی نخواهد داشت.

 

 

نکته های ریز دیگری که باید با شما در میان بگذاریم:

ضعف ها، جلوی اعتماد به نفس شما را می گیرند : به صورت کلی اگر ژاکت شما دکمه ای نداشته باشد اطرافیان متوجه این وضوع نخواهند شد و اما اگر خود شما در باره این موضوع نگران باشید باعث جلب توجه دیگران خواهد شد. دشمن اعتماد به نفس ضعف هایی است که فکر می کنید در ظاهر دارید.

پوشش غیر رسمی به این معنا نیست که شلخته هستید : در پوشش های غیر رسمی توجه کنید که از لباس های معمولی خیلی فاصله نگیرید. لباس های عادی ویژگی که دارند این است که بتوان به راحتی و به سرعت آن ها را پوشید. استایل رسمی بیش تر اوقات تعریف درستی ندارد و بیش تر افراد فکر می کنند که پوشش غیر رسمی به این معنا است که به پوشش خود اهمیتی نمی دهید.

باید براساس شغل خود لباس بپوشید :هر شغلی که دارید و یا این که در هر تجارتی که هستید باید بر همان اساس لباس بپوشید. لباس هایی که در محیط های کاری پوشیده می شود غالبا به هم شبیه اند و اما پیشنهاد می شود که در این پوشش خود یک ویژگی متفاوت داشته باشید.

تاثیر بیش تر با عطر و ادکلن کم تر : برای پولدار به نظر رسیدن نباید از ادکلن و یا عطری استفاده کنید که بوی آن حواس اطرافیان را پرت کند. البته این مسئله در همه کشورها نیز معمول نیست برای مثال در کشورهایی نظیر فرانسه این مسئله عادی است که هر چقدر که می خواهید به خود عطر بزنید و اما باز هم ظرافت در عطر زدن بسیار مهم است.

به جزئیات توجه کنید : اگر برای پولدار به نظر رسیدن جدی هستید باید بدانید که ظاهر شیک تنها با یک کت و شلوار ساخته نمی شود و حتی باید روی جزئی ترین مسائل استایل خود مانند قاب گوشی نیز تمرکز کنید.

 

 

این هم از مقاله پرطرفدار چگونه پولدار به نظر برسیم که سعی کردیم به شما نشان دهیم چگونه می توانید با کمترین هزینه، ظاهری شیک و جذاب و البته ثروتمند داشته باشید. نظر شما چیست؟ چه کار دیگری می تواند به شما کمک کند پولدار به نظر برسید؟



به این مطلب امتیاز دهید:
(4 امتیاز , میانگین: 2.5 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز