بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
برای لحظه وارد شدن عروس و داماد نکات مهم و کلیدی وجود دارد که باعث زیباتر شدن آن می‌شود و لحظه‌ای به یاد ماندنی را پا بر جای می‌گذارد.

حتماً بسیاری از زوجین برای شب عروسی خود برنامه ریزی‌های خاصی داشته‌اند و ورود عروس و داماد به تالار عروسی و مراسم نیز می‌تواند به لحظه‌ای با شکوه و به یادماندنی تبدیل شود و مهم‌ترین شب زندگی‌تان را رؤیایی‌تر و زیباتر رقم بزند. اگر برای این شب بزرگ برنامه ریزی کرده باشید بدون شد بعد از مراسم عروسی‌تان که دیگر این شب برایتان تکرار نمی‌شود با خود نمی‌گویید که می‌توانستم کارهای بیشتری در آن شب انجام دهم.

برای برگزاری مراسم عروسی در تالار و باغ تالار رسم و رسومات زیادی وجود دارد که یکی از این رسم و رسومات هنگام ورود عروس و داماد به تالار یا باغ تالار می‌باشد. زمانی که عروس و داماد قصد ورود به تالار را دارند معمولاً مهمان‌ها در یک کنار به صف ایستاده و تمام فیلم بردار و عکاس‌های مراسم از این لحظه زیبا فیلم برداری می‌کنند.

اما برای لحظه وارد شدن عروس و داماد نکات مهم و کلیدی وجود دارد که باعث زیباتر شدن آن می‌شود و لحظه‌ای به یاد ماندنی را پا بر جای می‌گذارد.

برای ورود به تالار عروس و داماد معمولاً خود تالار و باغ تالارها یک راهرو مخصوص را فراهم کرده‌اند تا عروس و داماد از این قسمت وارد تالار شوند. اما کارها و نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که باعث زیباتر شدن مراسم عروسی شما می‌شود.

در ادامه این مقاله از سوربان سعی داریم تا ۱۰ نکته مهم و کلیدی که باعث زیباتر شدن مراسم هنگام ورود عروس و داماد می‌شود را به شما معرفی کنیم و به شما عروس خانم ها بگوییم هنگام ورود به مراسم عروسی چه نکاتی را باید در نظر داشته و رعایت کنید، تا انتها همراه ما باشید.

عروس، برای ورود به مراسم به این 10 نکته مهم دقت کن!

۱۰ نکته مهم که عروس هنگام ورود به مراسم باید رعایت کند

  • دامن لباس خود را خیلی بالا نگیرید.
  • حتما با لبخند وارو شوید و اخمو نباشید.

عروس، برای ورود به مراسم به این 10 نکته مهم دقت کن!

بعضی از عروس خانم ها به دلیل خستگی زیاد برای انجام کارهای مراسم عروسی در روز عروسی و هنگام ورود به مراسم حالتی اخمو و جدی به خود میگیرند به یاد داشته باشید لبخند و خوشرویی شما خاطره‌ای ماندگار و بی نظیر از شب عروسی و لحظه ورود به تالار عروسی هم برای خودتان و هم میهمانان رقم خواهد زد.

تند تر یا کندتر از داماد راه نروید.

سعی کنید با داماد هماهنگ باشید و جلوتر یا عقب تر از او حرکت نکنید و حتما از قبل این مورد را تمرین کنید تا باهم هماهنگ شوید.

  • سرتان را پایین نیاندازید و نگاهتان به زمین نباشد.

اگر به هر دلیلی سر خود را پایین انداخته و کل مسیر ورود به مراسم را به زمین نگاه کنید قطعا مهمانان‌تان حس خوبی نخواهند داشت سعی کنید سر خود را بالا نگه دارید و با لبخند و خوشرویی به میهمانان خوشآمد بگویید.

  • با خوش رویی به مهمانان خوش آمد بگویید.

عروس، برای ورود به مراسم به این 10 نکته مهم دقت کن!

معمولا برخی از میهمانان کنار راه‌رو ورود عروس و داماد می‌ایستند شما باید با خوشحالی و خوش رویی به آنها و سایر مهمانان خوش آمد بگویید.

  • هنگام ورود با داماد حرف نزنید و چیزی را تذکر ندهید.

این کاری است که خیلی از عروس ها انجام می‌دهند و در حین ورود با داماد حرف میزنند و تذکر می‌دهند ولی این کار کاملا اشتباه است.

  • نگاه های عاشقانه به همسر

توجه داشته باشید که در نهایت همه این امور از نگاه‌های عاشقانه به یکدیگر دریغ ننمایید. این لحظه‌های عاشقانه و رمانتیک است که زیبایی واقعی را در کنار دیزاین به همراه دارد.

  • در دست گرفتن صحیح دسته گل عروس

با توجه به نوع دسته گل عروس می‌بایست از قبل برنامه ریزی کنید که چطور دست یکدیگر را گرفته و دسته گل به چه صورت قرار گیرد. به عنوان مثال اگر دسته گل عروس آبشاری است دستتان را در دست همسرتان حلقه کنید و دسته گل را با کمک دو دست در مرکز نگه دارید.

کلام آخر

عروس، برای ورود به مراسم به این 10 نکته مهم دقت کن!

مواردی که گفته شد جزو مهم‌ترین و نکات می‌باشد که علاوه بر منظم‌تر شدن مراسم هنگام ورود عروس و داماد باعث جذاب‌تر شدن آن هم می‌شود و می‌تواند خاطره ای بسیار زیبا را برای عروس و داماد در سالیان سال رقم بزند.

البته در رسم و رسوم‌های ایرانی در هنگام ورود عروس و داماد نیز گوسفندی را به عنوان قربانی سر می‌برند. سعی کنید در صورتی که قصد قربانی کردن را دارید با فاصله از محل و راهروی ورودی عروس و داماد این کار را انجام دهید تا خون گوسفند باعث بد ترکیبی شد عکس‌ها و … نشود.

همچنین دود کردن اسفند نیز در هنگام ورود عروس و داماد یکی دیگر از سنت‌های عروسی‌های ایرانی می‌باشد که معمولاً در هنگام ورود عروس و داماد از آن استفاده می‌کنند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 4.3 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز