بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
اگر به زودی مراسم عقدتان را در پیش دارید شاید هنوز تردید داشته باشید که آیا یک سالن عقد لوکس برای جشن عقد مناسب است و یا اینکه باغ تالار می تواند انتخاب بهتری باشد؟

عروس خانم ها و آقا داماد ها برای مراسم عقد خود یا به دنبال سالن عقد خوبی هستند و یا می خواهند مراسم را در باغ تالار برگزار کنند. در این مطلب از سوربان ما به مقایسه این دو فضا برای مراسم عقد می پردازیم تا بدانیم؛ برای برگزاری مراسم عقد سالن عقد بهتر است یا باغ تالار؟ پس همراه ما باشید.

عقدمو کجا بگیرم؟ سالن بهتره یا باغ تالار؟!

با بررسی خدمات در هر دو مکان سالن عقد و باغ تالار، متوجه خواهیم شد که کدام فضا برای برپایی مراسم مهم عقدمان مناسبتر است. زیرا ممکن است هم وقت و هم انرژی و هم هزینه زیادی برای برگزاری این مراسم صورت گیرد، اما مراسم خوبی برگزار نشود و رضایت خود و میهمانان را در پی نداشته باشد.

بررسی ویژگی های سالن عقد برای برگزاری مراسم عقد

از مهم ترین ویژگی های سالن عقد این است که می توان مراسم عقد خوبی را با تعداد میمهمانان کم برگزار کرد. یعنی اگر تعداد میهمانان شما زیاد نیستند، بهتر است مراسم عقد را در سالن عقد برگزار نمایید. هم کیفیت برگزاری مراسم بیشتر است و هم هزینه مناسب تری را در بر دارد. پس لازم نیست با تعداد میهمانان کم، مراسم عقد را در باغ تالار برپا کرد.

در سالن عقد، تعداد میهمانان کم است و پرسنل خیلی خوب در فضایی جمع و جور می توانند سرویس دهی کرده و پذیرایی خوبی انجام گردد. خب، این موضوع مهمی است که قطعا به میهمانان هم بیشتر خوش می گذرد.

می توان این گونه اظهار داشت که برگزاری مراسم عقد در سالن عقد به نسبت از کیفیت بیشتری نسبت به باغ تالار برخوردار است. دلیل آن هم این است، تمرکز و کیفیت در ارائه خدمات بالاتر است. پس در جواب اینکه؛ برای مراسم عقد سالن عقد بهتر است یا باغ تالار، بهتر است بگوییم، برای میهمان با تعداد کم، البته که سالن عقد مناسب تر است.

عقدمو کجا بگیرم؟ سالن بهتره یا باغ تالار؟!

انتخاب سالن عقد

اگر تعداد میهمانان شما کم است و می خواهید مراسم عقد را در سالن عقد برگزار کنید ، انتخاب خوبی از یک سالن عقد داشته باشید. در صورتی که سالن عقد باکیفیت انتخاب نمایید و از قبل بررسی های لازم را انجام داده اید، از بابت برگزاری مراسم خیالتان راحت باشد.

برای انتخاب سالن عقدی باکیفیت و مطابق سلیقه تان می توانید از مجموعه سالن عقد و محضر عقد سوربان بهره مند باشید. وارد وبسایت شده و بهترین انتخاب را با مشاوره کارشناسان ما، داشته باشید.

نکات مهم در انتخاب بهترین سالن عقد

خوب است برای انتخاب سالن عقد خود با موسسات تشریفات عروسی مشاوره داشته باشید تا انتخابی بر اساس خواسته و میل خود و مناسب با شرایط خود داشته باشید. حال ما مواردی را که در انتخاب یک سالن عقد باید به آن دقت شود را بیان می کنیم.

  • دقت به دکوراسیون سالن عقد و جایگاه عروس و داماد
  • دقت به سفره عقد
  • انتخاب عاقد
  • برخورد و رفتار مدیر سالن عقد
  • قیمت سالن عقد
  • توجه به اندازه سالن و تناسب با تعداد میهمانان شما

عقدمو کجا بگیرم؟ سالن بهتره یا باغ تالار؟!

بررسی ویژگی های باغ تالار برای برگزاری مراسم عقد

برای اینکه بدانیم، برای مراسم عقد در سالن عقد بهتر است یا باغ تالار باید درباره ویژگی های باغ تالار هم بدانیم.

باغ تالار همین طور که از نامش هم می توان حدس زد، فضایی روباز است که بزرگ است و میهمانان بیشتری را در خود جا می دهد. اگر مراسم خاص و منحصر به فردی را می خواهید، باغ تالار را انتخاب نمایید.

اگر تعداد میمهمانان شما زیاد است، باید با توجه به تعداد میهمانانتان، باغ تالار مناسبی را انتخاب نمایید و تا کیفیت خوبی را در ارائه سرویس و خدمات را در مراسم شما داشته باشند.

انواع خدمات مانند سرگرمی ها و آتش بازی ها در باغ تالار اجرا می شود که انتخاب آن بر اساس سلیقه عروس و داماد است.

عقدمو کجا بگیرم؟ سالن بهتره یا باغ تالار؟!

نکات مهم در انتخاب باغ تالار برای برگزاری مراسم عقد

  1. به فصلی که مراسم شما اجرا می شود دقت کرده تا باغ تالار وسیله سرمایشی و گرمایشی مناسبی داشته باشد تا هم خود و هم میهمانان راضی باشند.
  2. به مساحت و فضای باغ تالار دقت کنید و انتخاب بر اساس تعداد میهمانان باشد. فضا چه کوچک باشد و چه زیادی بزرگ باشد، کیفیت خوب و سرویس دهی مطلوب، برای مراسم خود را، انتظار نداشته باشید.
  3. دقت کنید که در مکانی باشد که خیلی ترافیک نداشته باشد تا میهمانان اذیت نشوند.
  4. دارای پارکینگ باشد. مبلغ پارکینگ هم باید خود آقا داماد پرداخت کند نه میهمانان.
  5. به تمیزی و بهداشت باغ تالار و وجود سرویس بهداشتی کافی دقت نمایید.

برای مراسم عقد سالن بهتره یا باغ تالار؟

با توجه به متن مقاله که درباره این بود که برای مراسم عقد سالن عقد بهتر است یا باغ تالار؟ حتما پاسخ خود را یافته اید! زیرا این شما هستید که از شرایط خاص خود اطلاع دارید و باید بر طبق آن بهترین فضا را برای برگزاری مراسم عقد خود انتخاب نمایید.

پس شرایط خود و همسرتان و همچنین میهمانان را در نظر داشته باشید تا بهترین و درست ترین انتخاب را برای برگزاری یک مراسم به یاد ماندنی داشته باشید.

عقدمو کجا بگیرم؟ سالن بهتره یا باغ تالار؟!

کلام آخر

برای رزرو سالن عقد و یا باغ تالار برای مراسم عقد، به نکات مهم قبل از انتخاب دقت کرده و خیلی خوب شرایط را بررسی نمایید. راحتی و اسایش خود و میهمانان را در نظر گرفته و با مشورت موسسات تشریفات عقد و عروسی انتخاب درست تری را داشته باشید.

اگر میخواهید بهترین ، شیک ترین و به صرفه ترین سالن عقد و محضر عقد  و یا باغ تالار را پیدا و برای برگزاری عقد خود رزرو کنید میتوانید به بخش سالن عقد و محضر عقد یا باغ تالار در سایت سوربان مراجعه کرده و طبق نکات گفته شده و معیارها و بودجه خود بهترین سالن عقد و یا محضر عقد دلخواه خود را پیدا کرده و مراسم عقدی بی نظیر و به یاد ماندنی و بی نقص برای خود و همسرتان و البته میهمانانتان رقم بزنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز