بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

نوشیدنی کلروفیل چگونه درست می شود؟ طرز تهیه نوشیدنی کلروفیل در خانه به چه شکل است؟ این روزها در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام و تیک تاک، یک چالش راه افتاده به نام نوشیدنی کلروفیل و کاربران شروع به ساخت ولاگ هایی کرده اند که در آن از صورتشان قبل و بعد از مصرف نوشیدنی کلروفیل کلیپ تهیه کرده اند و ما با مشاهده آن ها نمی توانیم تغییرات مثبتی که در پوست صورت آن ها رخ داده را انکار کنیم.

کاهش جوش، آبرسانی بهتر پوست، داشتن پوست شیشه ای و همینطور کاهش لک و سیاهی زیر چشم از فواید این نوشیدنی شگفت انگیز می باشد که سیل عظیمی از نوجوانان و جوانان را برای تهیه و استفاده ترغیب نموده.

جالب است بدانید که پس از ترند شدن چالشکلروفیل، بعضی از دکترهای پوست و زیبایی هم به میدان آمدند و تاکید کردند که مصرف نوشیدنی کلروفیل می تواند به خاطر خواصی که دارد، تاثیرات واقعی داشته باشد. البته به شرطی که در مصرف آن مداومت داشته باشید.

ذکر شده علاوه بر تاثیرات نوشیدنی کلروفیل روی پوست بدن و صورت، این نوشیدنی خنک تابستانی موجب تقویت حافظه نیز می شود، همچنین این نوشیدنی می تواند اضطراب و استرس شما را کنترل کند و آبرسانی به بدن شما را سریع تر کند.

این نوشیدنی کاملا گیاهی بوده و معمولا بدون حساسیت و مشکل می باشد. در ادامه قصد داریم به طرز تهیه نوشیدنی کلروفیل که برای سلامت و زیبایی پوست مفید است و همینطور انرژی بخش هم می باشد اشاره کنیم.

طرز تهیه معجون زیبایی و انرژی بخش - نوشیدنی کلروفیل | آموزش تهیه نوشیدنی کلروفیل در خانه

طرز تهیه نوشیدنی کلروفیل

چه چیزهایی نیاز داریم؟

  • یک عدد خیار
  • نصف فنجان اسفناج خام
  • نصف فنجان کلم بروکلی خام
  • یک عدد سیب سبز
  • یک عدد لیمو
  • اندازه بند انگشت زنجبیل

چطور درست کنیم؟ 

درست کردن این نوشیدنی گیاهی، خنک و تابستانی اصلا سخت نیست، کافی است همه مواد اولیه ای که به آن اشاره کردیم را درون یک آبموه گیری بریزید و صبر کنید تا کاملا بایکدیگر مخلوط شوند و یک دست گردند. حالا می توانید چند تکه یخ در نوشیدنی بریزید و آن را نوش جان کنید!

نوشیدنی کلروفیل را چند بار در روز مصرف کنیم؟

بهتر است این نوشیدنی تبدیل به روتین شبانه شما پس از مراقبت های پوستی (روتین پوستی که شامل شست و شو پوست می گردد) و قبل از مسواک زدن قبل از خواب شود، یک بار برای نوشیدن این معجون زیبایی در روز کافیست تا پس از دو هفته از نتایج شگفت انگیز آن بهره مند شوید.

نکات مهم در تهیه و میل کردن نوشیدنی کلروفیل 

اگر نوشیدنی کلروفیل خود را به صورت روزانه تهیه کنید و حداقل تا یک ساعت پس از تهیه آن را میل کنید نتیجه بهتری می گیرید زیرا بعضی از مواد اولیه آن با گذشت چند ساعت نصف تاثیرات خود را از دست می دهند. پس توصیه می کنیم بلافاصله پس از تهیه آن تا حداکثر یک ساعت آن را میل کنید.

 

این هم از طرز تهیه نوشیدنی کلروفیل که این روزها حسابی باب شده و کسانی که مشکلات پوستی دارند از آن استقبال کرده اند. اگر شما هم تجربه استفاده از این معجون جوان کننده و زیبایی را دارید در بخش نظرات به ما بگویید تا با کمک شما مطلب کامل تری داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(17 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:
  • حیفا جمعه, 26 آبان 1402

    کامل ترین راهنمایی بود توی گوگل خیلی ممنون

    پاسخ مدیر:

    خیلی ممنونم از شما همراه عزیز سوربان.


عناوین جذاب امروز