بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
به خانواده هایتان بسپارید و از جشن تان لذت ببرید چون فقط همین یک شب، شب بزرگ شما خواهد بود پس به بهترین شکل از آن استفاده کنید.

مهم نیست که قبلا در چند مجلس عروسی حضور داشته اید یا چند بار به عنوان ساقدوش عروس از نزدیک شاهد مراسم عروسی بوده اید.در روز عروسی خودتان به عنوان عروس خانم همه چیز متفاوت و یک مقدار سخت تر و هیجان انگیز تر است که هیچ وقت این حس را تجربه نکرده اید.

مواردی که در ادامه گفته میشود به این دلیل توضیح داده شده است که شما قبل از برگزاری مراسم عروسی با احساس ها، مشکلات یه دفعه ای و خیلی واقعیت هایی که ممکن است با آن برخورد کنید از پیش آشنا باشید و بدانید در چنین لحظه هایی چه کاری باید انجام دهید . در ادامه این مطلب از سوربان 10 واقعیت در مورد عروسی که هیچ کس به شما نمی‌گوید را بخوانید.

10 واقعیت در مورد عروسی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

10 واقعیت در مورد عروسی که هیچ کس به شما نمی‌گوید

۱. یک ربع قبل از شروع مراسم، پر استرس ترین تایم مراسم

۱۵ دقیقه قبل از ورود به مراسم عقد یا عروسی، استرس و هیجان شما در بالاترین حد خواهد بود. دقایقی که از این پس همه شما را متاهل میدانند و دوست دارید خاطره خوب و به یاد ماندنی از این شب بزرگ در ذهن دوستان و اقوام و آشنایانتان بسازید.اینکه آیا همه چیز بر وفق مراد شما انجام شده است یا خیر همه در داشتن استرس شما تاثیر گذار است.

۲. با انرژی خوب و مثبت به استقبال عروسی بروید.

مراسم عروسی واقعا شگفت انگیز است زیرا در آن رسوم و سنت ها، تعهدات، اعضای خانواده و دوستان همه لحظه های ویژه ای را در زندگی شما خلق میکنند. توصیه ما چیست؟ همه را با تمام انرژی خوبی که دارید در آغوش بگیرید و آن حس را به آنها نیز منتقل کنید. شما این خاطرات را برای یک عمر می خواهید.

۳. قطعا گریه خواهی کرد.

خوب، این ممکن نیست چندان راز شگفت انگیزی باشد ، چرا که همه ما می دانیم که گریه اساسا در مراسم عروسی و جدایی از والدین و خانواده اجتناب ناپذیر است. و از آنجایی که شما قبلا میدانید آبهای آبی در حال آمدن هستند، بهترین کاری که باید انجام دهید این است که آماده باشید. اگر عروس هستید، مطمئن شوید که آرایش تان ضد آب است. حتما در کیف خود دستمال تمیز برای این لحظه داشته باشید.

10 واقعیت در مورد عروسی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

۴. ممکن است از خندیدن زیاد آرایشتان خراب شود.

کاملا طبیعی است چرا که از صبح جلوی دوربین عکاسی و فیلمبرداری بوده اید و همش مشغول خندیدن با همسرتان بوده اید برای اینکه عکس های زیباتری ثبت کنید. یا در هوای گرم مشغول عکاسی در باغ و هوای آزاد بوده اید.

اما اصلا به این جزییات توجه نکنید و سعی کنید همچنان در مراسم عروسی تان نیز خنده رو باشید و با دوستان و اقوام تان برقصید و شادی کنید.

۵. از حمایت و عشق خانواده و دوستانتان حیرت زده خواهید شد.

اینکه تک تک عزیزانتان و حتی اقوام دور و دوستان شما از راه های دور و نزدیک به جشن شما تشریف بیاورند خیلی حس خوبی میدهد و شگفت انگیز است . ممکن است حتی وقت شام خوردن نیز پیدا نکنید چرا که دوستانتون و آشنایانتان با شما مشغول صحبت و عکس انداختن خواهند بود.

۶. شما میخواهید مدتی را با همسرتان تنها باشید.

10 واقعیت در مورد عروسی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

در حقیقت ممکن است احساسات به شما غلبه کند و بخواهید فقط چند لحظه را به تنهایی یا همراه با همسرتان بگذرانید.

۷. خستگی در کمین است.

چرا که به احتمال زیاد شب قبل درست نخوابیده اید. بهتر است شب قبل از دم نوش هایی مثل گل گاو زبان استفاده کنید یا قبل خواب شیر گرم میل کنید. حمام کنید. ماساژ ریلکسی بگیرید تا بتوانید خودتان را برای روز بعد آماده سازید. اما اگر درست نخوابیده اید و زیر چشمانتان گود و کبود به نظر میرسد چاره شما استفاده از کانسیلر زیر چشم می باشد تا حالت خستگی را از چهره شما محو سازد.

۸. ممکن است همه برنامه هایتان طبق روال و خواسته شما پیش نرود.

هر چقدر شما و همسرتان یا حتی اگر از تیم تشریفات و ساقدوش هاتون کمک بگیرید باز ممکن است شرایطی پیش آید که برنامه شما دچار تغییر شود. سعی کنید از قبل دنبال برگزاری پرفکت همه برنامه تان نباشید و بدانید شما همه جوره همه تلاشتان را کرده اید و اگر برنامه تان طبق روال پیش نرفت بهم نریزید و خونسردی خودتان را حفظ کنید و سعی کنید از جشن بزرگ روز عروسیتان لذت ببرید.

۹. ممکن است سوپرایز شوید.

10 واقعیت در مورد عروسی که هیچ کس به شما نمی‌گوید!

مثلا با دیدن دوستی که فکر نمیکردید به جشن شما بیاید یا دیدن سوپرایزی کوچک از دوستان، همسر یا اقوام شما.

۱۰. در آخر احساس متفاوتی خواهید داشت.

زمانی که به انتهای مراسم عروسی میرسید احساس مسئولیت زندگی متاهلی، جدایی از خانواده، خداحافظی با مجردی ،.... همه و همه باعث دلهره و کمی غم در لحظه های آخر احساس شما را فرا خواهد گرفت.

کلام آخر

در آخر باید بگوییم که در هر حال با وجود هر اتفاق ناخواسته ای خونسردی خود را حفظ کنید و سعی کنید این اتفاق هم به فال نیک بگیرید و بدانید در اینده همه این ها خاطره های جالبی خواهند شد.

همه سعی و تلاشتان را بکنید تا خودتان نیز از جشن عروسی تان لذت ببرید و واقعا خوش بگذرونید و دنبال مدیریت و بهتر کردن روند کارهای عروسی نباشید و



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز