بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه در دوران عقد دلبری کنیم؟ وابسته کردن شوهر در دوران عقد به چه نکاتی نیاز دارد؟ در دوران عقد و نامزدی چگونه رفتار کنیم؟ سیاست زنانه در دوران عقد چیست؟ وقتی از دوران نامزدی که دوره شناخت و آزمایش است گذر می کنید و وارد دوران عقد که رسما با یکدیگر شریک و همدم می شوید پا می گذارید، طبیعی است تمام فکر و ذکرتان این باشد که برای همسرتان بهترین زن روی کره زمین باشید.

دوران عقد، دوره شیرین و زیبایی است، به شرطی که سیاست هایی داشته باشید که منجر شود همسرتان شما را از ته دل دوست بدارد و احترام و اعتمادش نسبت به شما تقویت شود. به خصوص اگر به صورت سنتی ازدواج کرده اید و تا قبل از این عشق آنچنانی بینتان نبود!

ما در این مطلب به شما یاد می دهیم چگونه در دوران عقد دلبری کنید و ملکه قلب همسرتان باشید، قبل از این که سراغ متن اصلی برویم سوربان را به شما معرفی می کنیم؛ سایت قوی و قدرتمند معرفی مراکز عقد و عروسی و مقالات مفید برای تازه عروس و دامادهایی که به رابطه خود اهمیت زیادی می دهند، همچنین در سایت سوربان ایده های تصویری بسیاری برای شما تازه عروس های عزیز داریم (جدیدترین لباس عروس، دسته گل، گیفت عروسی، تم عقد و عروسی و ...) که می توانند به عنوان یک راهنمای عالی به شما کمک کنند. به همه این مطالب می توانید با مراجعه به بخش مقالات سوربان دسترسی داشته باشید.

برویم سراغ بحث اصلی، دلبری کردن در دوران عقد و نکات طلایی آن! با ما همراه شوید.

چگونه در دوران عقد دلبری کنیم؟ مهارت های لازم برای داشتن دوران عقد رویایی

چگونه در دوران عقد دلبری کنیم؟ |13 راز وابسته کردن شوهر در دوران عقد

1- با صدای نرم و مهربان، دلبری کنید

حرف زدن با صدایی نرم و مهربان یکی از مهمترین سیاست های دوران عقد برای زنان است، مردان عاشق این هستند که شریک زندگی یا دختر موردعلاقه شان با صدایی نرم و مهربان از آنها دلبری کند. پس تن صدای خود را کنترل کنید و از کلمات قلمبه سلمبه مردانه فاصله بگیرید.

2- همه چیزتان را یک دفعه برای همسرتان رو نکنید

آیا همسرتان همه چیز را درباره شما می داند؟ ناشناخته بودن یکی از سیاست های زنانه در دوران عقد است و باید بدانید که آقایان جذب چالش می شوند و شما هم اینگونه برایش رمز آلود خواهید شد تا هر دفه به دنبال کشف شما باشد. اگر یک کتاب را یکباره بخوانید هرچقدر هم که به آن علاقه داشته باشید دیگر دفعات بعد با ذوق و شوق اولیه سراغ آن نمی آیید، پس کتابی باشید که همسرتان از برگ بعدی آن خبر ندارد و مشتاقانه آن را دنبال می کند. همه رازهای خانوادگی تان را با او درمیان نگذارید و همینطور صفر تا صدتان را یک جا خرج نکنید.

3- او را تایید کنید

آقایان عاشق تایید گرفتن هستند و شما می توانید از این موضوع برای دلبری کردن در دوران عقد کمک بگیرید، اگر او به شما می گوید عاشق بازی فوتبال است و اصرار دارد یک بار به تماشای بازی او بروید چرا قبول نمی کنید؟ اتفاقا با او همراه شوید و حتی اگر در بازی کردن افتضاح است برایش جیغ و هورا بکشید. یا اگر یک هنری مثل خوشنویسی دارد از صمیم قلب اعتراف کنید کارش فوق العاده است و درخواست کنید یک شعر عاشقانه برای شما نیز بنویسد. با تایید کردن او و مهارت هایش در قلبش یک جای مخصوص پیدا می کنید.

4- روی عزت نفس و اعتماد به نفستان کار کنید

هیچ چیزی در دنیا به اندازه زنی که اعتماد به نفس دارد زیبا نیست، زن هایی که دارای عزت نفس هستند شخصیت محکم تری دارند و مردان می توانند آن ها را برای زندگی کردن در همه عمر مناسب بدانند. پس اول از همه خودتان را دوست داشته باشید تا همسرتان جذب شما و شخصیت قوی و قدرتمند شما شود.

5- برای او و فعالیت هایی که انجم می دهد ارزش قائل شوید

احترام یکی از مهم ترین رفتارهای زنانه در دوران عقد است. همسرتان بیشتر از آنکه تصورش را بکنید به این نکته نیاز دارد. 

6- مثبت اندیش باشید

اگر زن غرغرویی باشید که از هیچ چیز در این دنیا رضایت ندارد همسرتان را با دست خودتان از خودتان دور می کنید و باعث می شوید تلاش کند کمتر با شما روبرو شود. پس در دوران عقد و دوران زندگی مشترک مثبت اندیشی را تمرین کنید. باران بی موقع آرایشتان را خراب کرده؟ لباسی که خیاط برایتان دوخته خراب شده؟  فدای سرتان، این موضوعات کم اهمیت و کوچک اصلا ارزش این را ندارند که سر همسرتان غر بزنید و مدام در حال نق زدن باشید. افراد مثبت نگر همیشه برای اطرافیان رضایت بخش هستند، زمانی که با مشکلات کوچک و کم اهمیت روبرو می شوید به جای غر زدن آن را حل کنید و مثبت اندیشی را تمرین کنید.

7- با او همراه شوید و فعالیت های مورد علاقه اش را انجام دهید

اجازه دهید این مورد دلبری کردن در دوره عقد را با یک مثال توضیح دهیم؛  یک خانم قدرتمند از تجربه ای که در باره جذاب شدن برای همسرش داشت اینگونه توضیح می دهد:” من مدام به همسرم شکایت می کردم که بسیار خسته و بی حوصله ام و زمانی برای همراهی و ورزش با او را ندارم. اوهم می گفت که تو تمام زمانت را به آشپزی و خانه داری اختصاص داده ای. پس من با اولویت بندی و برنامه ریزی کاری کردم تا بتوانم علاوه بر خانه داری، برای هفته ای یک بارهم که شده با او همراه شوم.

حالا با گذشت یک سال، دیگر زنی خسته، پیر و غر غرو نیستم، یک همسر متفاوت با تناسب اندامی زیبا هستم که بهترین رفیق و همراه همسرش است. ما با حالا شور و شوق زیادی به زندگی ما آمده و من سعی می کنم جذاب ترهم شوم. همچنین درباره همه چیز صحبت می کنیم و بازهم در مواقع مختلف با یکدیگر همراه می شویم.

8- با غذا یا دسرهای خوشمزه به قلب او راه پیدا کنید

قدیمی ها بیراه نگفته اند که راه ورود به قلب یک مرد شکمش است! به خصوص اگر مرد شکمو و پرخوری دارید می توانید با این ترفند در دوران عقد دلبری کنید و مالک قلب او شوید. 

چگونه در دوران عقد دلبری کنیم؟ |13 راز وابسته کردن شوهر در دوران عقد

9- تغییرات کوچک را بفهمید

مردان نیاز دارند که شما کوچک ترین تغییرات آن ها را متوجه شوید. زمانی که همه نکات کوچک درباره ی او را بفهمید او درک می کند که به او توجه دارید و برای شما اهمیت زیادی دارد. برای مثال اگر ریشش را مرتب کرده، لباس تازه ای پوشیده و ... نشان دهید که این تغییرات را متوجه شده اید.

10- اجازه دهید به ظاهرهم که شده او رهبر باشد

بگذارید او رابطه را رهبری کند، اینکه در شروع رابطه خود در دوران عقد این اجازه را به همسرتان دهید یکی از سیاست های زنانه در دوران عقد است. در این صورت می فهمد که شما به توانایی او در هدایت خانواده مطمئن هستید. در نهایت در تصمیم گیری ها با شما بیشتر مشورت می کند، چون اعتماد او به شما بیشتر شده که موجب می شود در طول زندگی مشترک به اثبات توانایی خود در رهبری نیازی نداشته باشد. 

11- به نظافت و زیبایی پوشش و چهره خود اهمیت نشان دهید

برای دلبری در دوران عقد روی ظاهر و پوشش خود حساسیت نشان دهید. برای زیبا بودن نکات ریز و کوچکی وجود دارد و اصلا نیاز به عمل های آنچنانی نیست، کافی است به بهداشت خود اهمیت بدهید، از عطر و ادکلن های ملیح استفاده کنید، لباس های خود را باهم ست کنید و همیشه تمیز و مرتب باشید. مردها اعتقاد دارند نصف دنیا برای کسی است که همسری تمیز و با سلیقه دارد.

12- بله بگویید!

بله گفتن به معنای همیشه اطاعت کردن نیست، در واقع اهرمی است که از آن برای رسیدن به درخواست های خود هم کمک می گیرید. مثلا بگویید: “بله، میخوام اون غذای جدید رو به خاطرت امتحان کنم و تو هم اون کار رو برای من انجام بدی”، ” بله، می تونیم دوستاتو برای بازی دعوت کنیم؛ اما بعد از اینکه خریدمون رو رفتیم” و …

13- رابطه خود را با خداوند قوی تر کنید

رابطه خوب با خالق زیبایی ها، خداوند مهربان و قدرتمند، باعث می شود زندگی شما سرشار از عشق، لذت، صبوری، صلح، وفاداری، مهربانی و ملایمت شود. کدام مردی زنی که خوب، مهربان، صبور، وفادار، لذت بخش و سراسر از عشق است را دوست ندارد؟

 

این هم از مقاله دلبری کردن برای شوهر در دوران عقد که سعی کردیم به مهمترین نکات سیاست های زنانه در دوره عقد اشاره کنیم، خوشحال می شویم نظر شما را هم بدانیم و از تجربیاتتان استفاده کنیم. پس در بخش نظرات با ما همراه شوید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز