بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه یک دختر ایده ال باشیم؟ ظاهر یک دختر دوست داشتنی چگونه است؟ ویژگی های یک دختر ایده ال چیست؟ ایده ال بودن موضوعی است که همه انسان ها به دنبال آن هستند و می کوشند با پر رنگ کردن یک سری ویژگی ها و همینطور فاصله گرفتن از بعضی عادات رفتاری به آن دست پیدا کنند. اگر قصد دارید از صفات یک ایده آل مطلع شوید این مطلب برای شماست! در این مطلب در خصوص چگونه یک دختر ایده ال باشیم؟ در دو بخش ظاهری و رفتاری شما را همراهی می کنیم.

چگونه یک دختر ایده ال باشیم؟ - بخش ظاهری

چگونه یک دختر ایده ال باشیم؟ | 14 ویژگی دختران ایده آل ، جذاب و دوست داشتنی

تمیزی و سلیقه، اولین موضوع نزدیک شدن به ایده آلی!

یک دخرت باسلیقه و ایده آل همیشه مرتب و تمیز است، تمیزی و آراستگی شخصی مهارتی است که باعث می شود ظاهری بهتر و تمیز داشته باشید، همچنین هر چقدر تمیزتر به نظر برسید اعتماد به نفستان هم به شکل غیر قابل انکاری افزایش پیدا می کند. رعایت نظافت شخصی برای بهتر کردن چهره و ظاهر شما و همینطور برای بهداشت شخصی تان بسیار مهم و ضروری است.  

آرایشتان همیشه متناسب با جایی باشد که در آن حضور دارید

نحوه آرایش محل کارتان باید با آرایشی که در دورهمی ها دارید متفاوت باشد، آرایش مناسب برای کلاس های دانشگاه با آرایشی که برای عروسی می کنید فرق دارد. کافیست به این تفاوت ها اهمیت بدهید تا همیشه یک دختر ایده آل و خواستنی باشید. در ضمن نوع آرایش متناسب با پوستتان را یاد بگیرید و سعی کنید از لوازم آرایش با کیفیت استفاده کنید.

خوشتیپ باشید تا نصف راه زیبایی را طی کنید

یکی از ویژگی های یک دختر ایده آل خوش پوشی است؛ باور کنید این مرحله نیاز به پول زیادی هم ندارد فقط کافی است اصول خوشتیپ شدن را یاد بگیرید. متناسب با فرم بدتان لباس بپوشید و از پوشیدن لباس های خیلی بزرگ یا خیلی تنگ خود داری کنید. رنگ و ترکیب لباس هایتان نزدیک به هم باشد و همینطور از اکسسوری های مناسب نیز کمک بگیرید.

نحوه ست کردن لباس ها را یاد بگیرید، از رنگ های شاد و انرژی بخش استفاده کنید، از این که استایل های جدید را امتحان کنید نترسید و سعی کنید همیشه آراسته و باسلیقه لباس بپوشید. نوع لباس پوشیدن شما 50% در زیبایی شما تاثیر دارد و موجب می شود به عنوان یک دختر ایده آل همه نظرها را به سوی خود جلب کنید.

عطر و ادکلن مخصوص خود را داشته باشید

استفاده از عطر و ادکلن می تواند به جذابیت شما اضافه کند اما باید حواستان باشید بیش از حد از عطر و ادکلن استفاده نکنید و حدالامکان سراغ محصولات ملایم و دلنشین بروید.

مدل موی متناسب با فرم صورت و رنگ موی هم تناژ با رنگ پوست

مدل مو تاثیراتی غیر قابل انکار در زیبایی و استایل شما دارد. اگر خیلی وقت است که هیچ تنوعی به مدل موهای خود نداده اید وقتش است که شروع کنید! موهایتان را متنوع درست کنید، مدل آن را در صورت لزوم عوض کنید. از محصولات متناسب با نوع موی خود استفاده کنید و تا جایی که می توانید همیشه آن ها را شانه زده و مرتب نگه دارید.

برای سلامت بدنتان اهمیت قائل شوید

به موقع بخوابید و به موقع بیدار شوید، حداقل 8 لیوان آب را در 24 ساعت روز بینوشید، سبزیجات و میوه های مقوی مصرف کنید، ورزش کنید و مسواک بزنید! همه این کارها باعث می شود به تناسب اندام برسید و بدن سالم تری داشته باشید. اگر خودتان و بدنتان را دوست داشته باشید به مرور متوجه می شوید اعتماد به نفستان نیز افزایش پیدا می کند.

درست راه بروید، بشینید و بایستید

نوع نشستن، ایستادن و راه رفتن خود را بارها در آینه چک کنید تا برایتان نحوه صحیح راه رفتن، نشستن و ایستادن یک عادت شود. موقع نشستن قوز نکنید و موقع راه رفتن صاف و راست راه بروید. نحوه حرکت کردن شما تاثیرات زیادی روی شخصیت شما دارد و آن را برای تبدلی شدن به یک دختر ایده آل باید جدی بگیرید.

چگونه یک دختر ایده ال باشیم؟ - بخش رفتاری

چگونه یک دختر ایده ال باشیم؟ | 14 ویژگی دختران ایده آل ، جذاب و دوست داشتنی

اعتماد به نفس خودتان را تقویت کنید

اعتماد به نفس یک ویژگی ذاتی و ثابت نیست، یک توانایی مهم بوده که می‌تواند با گذشت زمان ایجاد شود و بهبود پیدا کند. اعتماد به نفس اجتماعی می‌تواند با تمرین در محیط‌های اجتماعی ایجاد شود. برای این که یک دختر ایده آل باشید سعی کنید روی عزت نفس و اعتماد به نفستان کار کنید تا احساس بهتری داشته باشید و در مواقع مهم به درستی واکنش نشان دهید و تصمیم گیری کنید.

پر از انرژی مثبت باشید!

شما یک دختر شاد هستید؟ اصلا به عنوان یک دختر می‌دانید چطور شاد باشید؟ حتی افرادی که روحیه شاد و سرخوشی دارند و ذاتا شادی را سرلوحه زندگی‌شان قرار داده‌اند هم همیشه نمی‌توانند به این رویه خود کنند. به هر حال در کنار شادی، غم هم همیشه هست. اما آن‌چه که مهم است این است که شما راز و رمز شاد بودن را به عنوان یک زن بلد باشید.  در لحظات شاد زندگی غوطه‌ور شوید و به خاطر کوچک‌ترین اهدافی که امروز به آن‌ها می‌رسید به خودتان ببالید.

مثبت فکر کردن به فرد کمک می کند تا وقتی در مسیر سختی های زندگی قرار می گیرد، با داشتن یک چشم انداز و نگرش سالم از زندگی لذت ببرد. مثبت اندیشی و لذت بردن از زندگی ارتباط زیادی با عوامل محیطی و مادیات ندارد. شما زمانی خوشبختی را متوجه می شوید و غرق در لذت می شوید که در هر شرایط با دیدی مثبت به مسائل توجه کنید. نگرش شما فقط و فقط به خودتان بستگی دارد و هیچ عامل دیگری نمی تواند شما را وادار کند بدبین باشید.

نحوه صحیح ارتباط برقرار کردن با دیگران را آموزش ببینید

برای این که یک دختر ایده آل باشید بادی بتوانید به درستی با افراد مختلف جامعه ارتباط سازنده برقرار کنید. از آشنایی های جدید نترسید و سعی کنید خنده رو و مودب باشید. اگر شخصت خجالتی دارید یا این که اضطراب اجتماعی در شما وجود دارد سعی کنید حتما با آن ها مقابله کنید. با دیگران آرام وشمرده صحبت کنید، هنر گوش کردن را فرا بگیرید و سعی کنید اصول با شخصیتی را هم پیش ببرید.

یک حرفه و هنر مخصوص به خود داشته باشید

یک هنر و حرفه داشته باشید و سعی کنید در آن خودتان را روز به روز قوی تر کنید، یک دختر ایده آل و قوی در یک حرفه ورزشی، هنری و ... می درخشد و سعی می کند روزانه موارد بیشتری را نیز یاد بگیرد. از ماتحان کردن مهارت های جدید نترسید، این روزها به لطف اینرتنت و تکنولوژی می توانید خیلی چیزها را هم در خانه یاد بگیرید. حتی آموزش یک زبان خارجی جدید می تواند باعث شود احساس بهتری داشته باشید.

برای درس و کارتان اهمیت قائل شوید

کم بودن استعداد های ذاتی مسئله ی چندان مهمی نیست. در طولانی مدت، سخت کوش بودن از استعداد های ذاتی مهم تر است. تمام تلاش خود را بکار گیرید، سخت کوش باشید، و حتما موفق خواهید شد.

به یاد داشته باشید، دخترها می توانند حتی در زمینه های علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی فوق العاده باشند. دانشمندان زن بسیاری وجود دارند که جای اسمشان در کتاب های تاریخ خالی است . کار های بسیاری در این زمینه ها وجود دارد، که می توانید در آن ها مشغول شوید.

تحت تاثیر حرف دیگران درباره خودتان قرار نگیرید

خیلی خودتان را درگیر نظرات مردم نکنید و راه خودتان را بروید، البته اگر از درست بودنم راهتان اطمینان دارید، زمانی که به مشورت نیاز دارید سراغ افرادی بروید که شما را از ته دل دوست دارند و موفقیت شما آرزوی آن هاست (خانواده) . همینطور اگر تفاوتی در خود احساس می کنید با آن کنار بیایید و آن را بپذیرید. اگر یاد بگیرید اعتماد به نفستان را تقویت کنید دیگر این موضوع اهمیت چندانی برای شما نخواهد داشت.

 

به پایان مقاله چگونه یک دختر ایده آل باشیم رسیدیم، شما با کدام بخش از این مطلب بیشتر موافق هستید؟ از نظر شما چه صفت و ویژگی می تواند از یک دختر، یک دختر ایده آل بسازد؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز