بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
خبر طلاق بازیگران، سلبریتی ها و افراد مشهور همیشه در صدر اخبار قرار دارد در ادامه جزئیات ماجرای طلاق مجری و کارگردان معروفی که در یک ماه اخیر خبر طلاق آنها حاشیه ساز شد را ببینید.

اخبار و حواشی مربوط به زندگی بازیگران ، سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر دنیا مورد توجه علاقمندان و طرفدارانشان است و تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از صحیح یا غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران سلبریتی ها و هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی این هنرمندان و سلبریتی ها بدانند.

هنرمندان و سلبریتی ها به خاطر شهرتی که در بین عموم مردم دارند همیشه در مرکز توجه هستند و اخبار و حواشی زندگی شخصی آنان همیشه در صدر اخبار است یکی از این اخبار خبر جدایی و طلاق هنرمندان و چهره های مشهور از همسرشان است در ادامه ببینید ؛ مجری و کارگردان معروفی که در یک ماه اخیر طلاق گرفتند.

مجری و کارگردان معروفی که در یک ماه اخیر طلاق گرفتند! + جزئیات ماجرا را بدانید!

مجری و کارگردان معروفی که به تازگی طلاق گرفتند

طلاق حامد آهنگی و همسرش

مجری و کارگردان معروفی که در یک ماه اخیر طلاق گرفتند! + جزئیات ماجرا را بدانید!

حامد آهنگی بازیگر و مجری است. حامد آهنگی متولد 1358 است. حامد آهنگی در بندر انزلی به دنیا آمده است. حامد آهنگی لیسانس و دارنده دکترای افتخاری رشته بازیگری است. حامد آهنگی در یک خانواده نسبتا پرجمعیت (هفت نفر) بزرگ شد و دو برادر و دو خواهر دارد.

حامد آهنگی در سال 1386 وقتی 28 ساله بود با خانم «صفورا آغاسی» از بازیگران سابق تئاتر اهل گیلان ازدواج کرده است.این زوج در یک کار مشترک باهم آشنا شدند و در نهایت ازدواج کردند که ثمره این ازدواج تنها یک پسر بنام «آراد» متولد سال 1392 می باشد.

به تازگی اخباری مبنی بر جدایی حامد آهنگی از همسرش در فضای مجازی منتشر شده است که باید منتظر واکنش حامد آهنگی به این اخبار بود تا راست و دروغ ماجرا معلوم شود.

طلاق منوچهر هادی و همسرش یکتا ناصر

مجری و کارگردان معروفی که در یک ماه اخیر طلاق گرفتند! + جزئیات ماجرا را بدانید!

انتشار یک پست از یکتا ناصر این شایعه را قوت بخشید که او از  منوچهر هادی کارگردان سینما جدا شده است اما امروز  منوچهر هادی با انتشار تصویری این شایعه را تکذیب کرد.

چند هفته پیش بود که به بهانه تولد منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون جمعی از دوستان برای او تولد سوپرایزی گرفته بودند و پیش از ورود او به خانه یکی از دوستانش از یکتا ناصر همسرش فیلمی گرفت و گفت دعایی کنید که او هم گفت برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم.

همان زمان حواشی زیادی مبنی بر طلاق این دو هنرمند از یکدیگر در فضای مجازی دست به دست شد چرا که یکتا ناصر از منوچهر هادی به عنوان پدر سوفیا یاد کرده بود.

دو روز پیش نیز دوباره یکتا ناصر پستی در اینستاگرام منتشر کرد که به این شائبه دامن زد. با انتشار تصویری از خود و نوشته‌ای غمگین، خبر از رفتن داد.

او نوشت: «هیچکس در دنیا قوی‌تر از زنی نیست که تصمیم به رفتن گرفته است...»

برخی البته این پست را نشانه جدایی او از منوچهر هادی دانسته‌اند ولی عده بیشتری از کاربران پیغام «مهاجرت» از آن دریافت کرده‌اند.

حالا پس از گذشت مدتی منوچهر هادی با انتشار تصویر دونفره و البته قدیمی از خود و همسرش خط بطلانی روی این شایعه کشید. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «زن قوی من، مادر قشنگ سوفیا. به وجودت می‌بالم و افتخار می‌کنم.»



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)

نظرات شما: