بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

میز تلویزیون روستیک مناسب چه سبک خانه های است؟

ویژگی های میز تلویزیون روستیک مانند رنگ و نوع چوب مورد استفاده برای ساخت آن، می‌تواند باعث ایجاد تمایز در دکوراسیون داخل منزل و جذابیت آن شود. این میزها به صورت سفارشی و با بهترین الوار یا مواد اولیه ساخته می‌شوند.

امکان استفاده از انواع میز تلویزیون روستیک با ایعاد متفاوت، برای انواع صفحه نمایش ال ای دی (LED) از اندازه کمتر از 40 اینچ تا بالای 60 اینچ، وجود دارد.

میز تلویزیون روستیک چیست؟

روستیک یک کلمه خارجی وارد شده به زبان فارسی است که از زبان انگلیسی وارد فرهنگ لغات محصولات دکوراتیو در داخل ایران شده است.
روستیک در انگلیسی به صورت rustic نوشته می‌شود و به معنی زندگی روستایی یا سبک چیدمان تداعی کننده محیط یک دهکده سنتی در اروپا یا آمریکا است.

میز تلویزیون روستیک مناسب چه سبک خانه های است؟

جهت مشاهده قیمت و خرید محصول بالا روی اینجا کلیک کنید.

لازم است اشاره شود لوازم، وسایل، عناصر و حتی عاداتی که برخی از ویژگی‌های خود را از زندگی ساده روستایی گرفته‌اند، در کشورهای انگلیسی زبان با نام روستیک خوانده می‌شوند.

چرا ویژگی های میز تلویزیون روستیک شبیه زندگی روستایی است؟

ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت این میزها در اغلب موارد چوب است که دارای نمای کاملا طبیعی می‌باشد. این نمای ظاهری چوب شبیه عناصر چوبی مورد استفاده در دهکده‌های کوچک یا کلبه‌های جنگلی در اروپا و آمریکا است.

اگر کمی به ظاهر این میزها دقت کنید، خودتان متوجه تمایز مشخصات ظاهری آن‌ها از سایر مدل‌های میز تلویزیون در بازار داخل کشور خواهید شد.

ویژگی های میز تلویزیون روستیک

مهم‌ترین ویژگی این میزها ، ظاهر ساده و چوبی آن‌ها است. این ظاهر روستایی ممکن است حال و هوای دکوراسیون منزل را به سمت سبک چیدمان کلاسیک سوق دهد. به خصوص که رنگ یک میز تلویزیون روستیک از طیف قهوه ای تیره یا سوخته به سمت قهوه ای روشن متمایل به زرد متغیر خواهد بود.

میز تلویزیون روستیک مناسب چه سبک خانه های است؟

سایر ویژگی های میز روستیک مانند چگالی، وزن و استقامت آن در برابر ضربه با توجه به کیفیت مواد اولیه مورد استفاده برای آن یا نوع الوار یا چوب متفاوت خواهد بود.
لازم است تاکید شود که ممکن است علاوه بر قرار دادن صفحه نمایش تلویزیون، مدل‌های مختلف میز روستیک که دارای ابعاد بزرگ‌تری هستند، برای صرف غذا یا به عنوان جلو مبلی استفاده شوند.

آیا می‌توان از میز تلویزیون روستیک در دکوراسیون مدرن استفاده کرد؟

بله. اگرچه میز روستیک در نگاه اول برای دکوراسیون کلاسیک مناسب به نظر می‌رسد. اما خوشبختانه، مدل‌های جدیدی از این میزها به بازار عرضه شده‌اند (که علی رغم اینکه دارای رنگ قهوه ای تیره یا روشن هستند و جنس آن‌ها چوب است)، به دلیل داشتن طراحی متمایز می‌توان از آن‌ها در دکوراسیون مدرن نیز استفاده کرد.
نحوه استفاده از میز، مدل یا رنگ سایر عناصر دکوراتیو مانند مبل، میز جلو مبلی و ... می‌توانند باعث فاصله گرفتن دکوراسیون از سبک کلاسیک به سمت دکوراسیون مدرن شوند.

تنوع رنگ بندی میز تلویزیون روستیک چیست؟

رنگ بندی میز تلویزیون روستیک و سایر عناصر موجود در داخل خانه می‌توانند با ایجاد تضاد بین رنگ‌ها و ارتقای فضای داخلی، محیطی مدرن را در خانه ایجاد کنند.
نوع چوب یا ماده اولیه مورد استفاده برای ساخت میز تلویزیون نقش مهمی در رنگ آن دارد. برخی از درختان هستند که دارای چوب دارای رنگ قهوه ای تیره هستند. برای مثال، رنگ چوب گردو قهوه ای تیره است.

میز تلویزیون روستیک مناسب چه سبک خانه های است؟

جهت مشاهده قیمت محصول بالا روی اینجا کلیک کنید.

اما برخی از درختان دارای چوب قهوه ای روشن هستند. برخی از گونه‌های گیاهی نیز دارای چوب متمایل به زرد یا حتی متمایل به قرمز هستند. برای مثال، می‌توان به درخت راش و بلوط اشاره کرد.

این تفاوت بین الوار به دست آمده از درختان باعث تمایز رنگ بندی انواع میز تلویزیون روستیک در بازار خواهد شد.
لازم است اشاره شود که با توجه به تفاوت گونه درختان پرورش یافته در داخل ایران و خارج از کشور (برای مثال در روسیه یا فنلاند و آلمان) ممکن است رنگ بندی میزهای روستیک در ایران و خارج از کشور تفاوت داشته باشد.

ابعاد انواع میز تلویزوین روستیک چه تفاوتی دارد؟

امروزه اکثر مردم از تلویزیون‌های مدرن با شفافیت تصاویر بالا استفاده می‌کنند که از فناوری‌های جدید برای نشان دادن فایل‌های ویدئویی استفاده می‌کنند. انواع صفحه نمایش ال ای دی یا ال سی دی با سایزهای کوچک و بالاتر از 50 اینچ در داخل ایران نیز به فروش می‌رسند. برای همین، لازم است ابعاد و سایز میز تلویزیون متناسب با صفحه نمایش روی آن باشد.

ارتفاع میز تلویزیون زمینی (سانتی متر) ارتفاع میز تلویزیون دیواری (سانتی متر) حداقل طول میز تلویزیون (سانتی متر) سایز تلویزیون (اینچ)
بین 33 تا 60 حداکثر 30 140 تلویزیون 50 اینچ
بین 33 تا 60 حداکثر 30 151 تلویزیون 55 اینچ
بین 33 تا 60 حداکثر 30 158 تلویزیون 58 اینچ
بین 33 تا 60 حداکثر 30 162 تلویزیون 60 اینچ
بین 33 تا 60 حداکثر 30 173 تلویزیون 65 اینچ
بین 33 تا 60 حداکثر 30 196 تلویزیون 75 اینچ
بین 33 تا 60 حداکثر 30 220 تلویزیون 85 اینچ

با کمی دقت در ابعاد انواع میز تلویزیون روستیک متوجه خواهید شد که اکثر آن‌ها دارای عمق چند ده سانتی‌متر و طول متناسب با سایز صفحه نمایش تلویزیون هستند.
ارتفاع این میزها نیز با توجه به خط دید تماشاگر تلویزیون باید به گونه‌ای باشد که زوایه استاندارد را تشکیل داده و از وارد شدن فشار به سروگردن جلوگیری کند.

جمع بندی

در بین میزهای عرضه شده به بازار محصولات چوبی و عناصر دکوراتیو در داخل ایران، که امکان قرار دادن صفحه نمایش تلویزیون یا کامپیوتر روی آن‌ها وجود دارد، میز تلویزیون روستیک دارای مشخصات متفاوتی است. این میز ممکن است از چوب یا الوار انواع درخت بلوط، راش، گردو و ... ساخته شده باشد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز