بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه خواستگار پیدا کنیم؟ ترفند های پیدا کردن خواستگار چیست؟ یه دختر از چه راهی باید خواستگار مناسب جذب کنه؟ اگر به دنبال روشی هستید تا بتوانید یک خواستگار خوب پیدا کنید یا مردی که سر راهتان قرار می گیرد به ازدواج با شما فکر کند این مطلب مختص شماست! در این مطلب می خواهیم به شما ترفندهای جذب مردان برای ازدواج و پیدا کردن خواستگار را رو کنیم. پس با ما همراه شوید!

چگونه خواستگار پیدا کنیم؟ (روش های جذب خواستگار واقعی)

چگونه خواستگار پیدا کنیم؟ | 8 روش بدون ردخور برای جذب خواستگار

1- اول از همه، لطفا با خودتان رو رواست باشید!

اولین نکته ای که در پیدا کردن خواستگار نقش زیادی دارد، رو راست بودن شما با خودتان است. اگر خواستگار خوبی ندارید یا اصلا خواستگار برای شما نیست با خودتان دو دوتا چهارتا کنید و ببینید مهمترین عاملی که موجب این ماجرا شده است چیست؟ ظاهر نامرتبی دارید؟ ظرافت زنانه شما پایین است؟ همه موارد لازم را دارید اما در جامعه حضور ندارید؟ رفتارتان با آقایان چگونه است؟ این موارد می تواند به شما کمک کند بدانید دقیقا کجا هستید و باید چه کنید.

2- با جامعه بیشتر در ارتباط باشید

در محل کار، دانشگاه و مهمانی های خانوادگی و محله یک ارتباط خوب با همه داشته باشید، منظورمان به صورت مستقیم با آقایان نیست، بلکه با خانم ها و زنان یک مجموعه ارتباط مهربانانه و سازنده ای داشته باشید چرا که بسیاری از آن ها می توانند واسطه یک مورد خوب برای ازدواج باشند. اگر شاغل هستید با همه سنگین اما مهربان باشید و اجازه دهید همیشه و در همه جا تصویر خوبی از شما در ذهن ها نقش ببندد. در مهمانی ها شرکت کنید، با دوستانتان معاشرت داشته باشید و فرصت های آشنایی با کیس ازدواج را از دست ندهید.

در گروه های تفریحی، تور و انجمن های سالم با افراد سالم حضور پیدا کنید اما حسابی هم مراقب خودتان باشید و طعمه افراد اشتباه نشوید، برای شناخت مرد خوب و خواستگار مناسب مطالعه کنید تا گیر روابط اشتباهی نیفتید. تا زمانی که در اجتماع حضور پیدا نکنید امکان پیدا کردن خواستگار بسیار کمتر خواهد شد.

3- اعتماد به نفستان را افزایش دهید تا بتوانید خواستگار پیدا کنید!

در پاسخ «چگونه خواستگار داشته باشیم» باید بگوییم که حتما اعتماد به نفستانرا تقویت کنید. عدم وجود اعتماد به نفس موجب می شود حضور در اجتماع کمتر کنید و همین حضور کم خود باعث می شود فرصت داشتن خواستگار خوب را از دست بدهید. همچنین این روزها شاهد این هستیم که دختران ملاک زیبایی را بازیگران هالیوودی و یا سوپرمدل ها قرار می دهند، شما نباید به خاطر نقص هایی که دارید این تصور را داشته باشید که کسی شما را دوست نخواهد داشت.

4- پرنشاط، مهربان و شوخ باشید

هیچ مردی با زنی پیمان زناشویی نمی بندد که حتی به شوخی هایش نمی خندد و در جمع ها اخمو و جدی است. اگر رفتاری دوستانه نداشته باشید، شانسی کمتر برای پیدا کردن خواستگار دارید.  وقتی وارد جمعی می شوید رفتار دوستانه داشته باشید تا با افراد جدید آشنا شوید و بتوانید شوهر دلخواه خود را پیدا کنید. هم مردان، بدون استثناء به زنان مهربان و خونگرم جذب می شوند که همیشه پرنشاط هستند و لبخند می زنند.

5- به خودتان برسید

بدون تعارف اولین چیزی که معرف شماست، ظاهر شماست. ظاهر شما را هرکس می بیند ولی خصوصیات اخلاقی شما فقط وقتی نمایان می شود که یک نفر با شما ارتباط عمیقی برقرار کند. پس باید اقرار کنیم که تا زمانی که ظاهر خوبی نداشته باشید اصلا ارتباطی شکل نمی گیرد که کسی خصوصیات خوب اخلاقی شما را دریابد. پوشش شما نیز معرف شما خواهد بود پس، زیبا باشید اما هرگز جلف نباشید. مردها با داشتن یک همسر زیبا در موقعیت های مختلف اجتماعی اعتماد به نفس بیشتری دارند.

6- آمادگی خود را برای ازدواج به گوش خانواده و دوستان برسانید

کمک گرفتن از دوست و آشنا روشی موثر است که شما را زودتر همسر ایده آل ار می رساند. خجالت نکشید بهترین راه برای پیدا کردن شوهر قبل از سی سالگی این است که به خانواده و دوستانتان اعلام کنید که قصد ازدواج دارید. به این ترتیب آن ها دست به کار می شوند و خواستگار خوبی را برای شما پیدا می کنند.

7- سطح اقتصادی خانواده

متاسفانه در عصر کنونی به دلیل تغییرات در نوع نگرش و ارزش، پول و جایگاه اجتماعی خانواده دختر، اهمیت زیادی دارد. گاهی، بعضی از دخترخانم ها در خانواده هایی زندگی می کنند که از نظر اجتماعی و اقتصادی جایگاه مناسبی ندارند؛ و با وجود صورت و سیرت زیبا، تحصیلات خوب باز خواستگار خوبی نخواهند داشت.

این امر ناراحاحت کننده عواملی است که شما کنترل زیادی روی آن نخواهید داشت. اما برای جبران این موضوع رویقدرت خود در خارج از محیط خانه تمرکز داشته باشید و در دانشگاه و محل کار از خود دختری مستقل، موفق، باپشتکار و بااستعداد بسازید تا با این خصوصیات اخلاقی خواستگار خوب جذب کنید. با این راهکار اهمیت جایگاه اجتماعی-اقتصادی خانوادگی کمتر به چشم می آید.

8- با خواستگاری های سنتی و بدون آشنایی قبلی موافق باشید

اکثر دختر خانم ها از خواستگاری های سنتی وحشت دارند. اما اگر یک آشنای قابل اعتماد خواستگاری را برایتان پیدا کرد، جایی برای نگرانی وجود ندارد. جالب است بدانید که بسیاری از این خواستگاری های سنتی به ازدواج های موفقی ختم می شود. با قرار خواستگاری موافقت کنید، با هم آشنا شوید و ببینید که آیا برای هم مناسب هستید یا خیر. از فرصت استفاده کنید، هیچ کس نمی داند که روزگار چه سرنوشتی را برایش رقم می زند.

 

در این مطلب سعی کردیم به شما روش های جذب خواستگار را نشان دهیم؛ نظر شما چیست؟ به نظرتان از کدام راه و روش می توان خواستگار مناسب تری پیدا کرد؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و با اشتراک گذاری تجربیات خود به ما در کامل کردن این مطلب کمک کنید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

گالری جذاب امروز در سوربان
مقالات جذاب امروز در سوربان