بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

اگر می خواهید با سرگرمی خلاقانه برای زوج ها اشنا شوید با ما در این مطلب همراه شوید. منتظر لحظات خوب نمانید، بلکه لحظات خوب را بسازید! با ایده تفریحات زن و شوهری که در این مطلب برای شما جمع کرده ایم می توانید خاطرات خوشی بسازید و از بودن در کنار هم، فارغ از درگیری های زندگی مشترک لذت ببرید. تفریحات زن و شوهر با امکانات کم و یا سرگرمی های زن و شوهری با هزینه کم باعث محکم تر شدن پیوند بین شما شده و کمک می کند از زندگی مشترک خود لذت بیشتری ببرید.

سرگرمی خلاقانه برای زوج ها - ایده تفریحات زن و شوهری - تفریحات زن و شوهر بدون هزینه

25 سرگرمی خلاقانه برای زوج ها - ایده تفریحات زن و شوهری | تفریحات زن و شوهر با امکانات کم

1- نقاشی / طراحی

نقاشی بکشید! طراحی کنید! نیاز نیست نقاش ماهری باشید، می توانید با چند خودکار و مداد در خانه شروع به نقاشی کشیدن کنید و از طریق های مختلف باهم سرگرم شوید. برای مثال مسابقه حدس زدن بگذارید و نقاشی بکشید که طرف مقابل مفهوم آن را حدس بزند، یا شروع به نقاشی کردن بکنید تا آن ها را تابلو کرده و به دیوار یا حتی یخچال بچسبانید.

2- عکاسی

اصلا و ابدا برای این سرگرمی خلاقانه برای زوج ها نیاز به تجهیزات گران و بزرگ ندارید، با همین موبایل در دستتان می توانید عکاسی کنید و آن ها را چاپ کنید! ترفند و ایده های عکاسی را با همسرتان بررسی کنید و خاطرات خوشی بسازید.

3- موسیقی

این می تواند به هر شکلی که شما بخواهید شکل بگیرد، فهرست های پخش موسیقی ایجاد کنید و اهنگ هایی که به زمان خاصی از زندگی تا مربوط می شوندرا در آن بریزید و باهم در ماشین یا خانه گوش کنید. می توانید نوبتی برای هم اهنگ بگذارید و با گوش کردن به آن ها غرق در آرامش شوید.

4- اتاق های فرار

اتاق فرار یک ایده تفریحات زن و شوهری است که می توانید حسابی با آن خوش بگذرانید و تجربه متفاوتی داشته باشید. اتاق فرار شهرتان را پیدا کنید و با همسرتان به آن سر بزنید و لحظات مفرح و هیجان انگیزی بسازید.

5- بازسازی کردن وسایل

از وسایل دور ریختنی یا وسایل خراب منزل، یک وسیله جدید و کاربردی بسازید! این کار را با هم انجام دهید و برای چند ساعت از کار گروهی همسرانه در کنار یکدیگر لدت ببرید.

6- تورهای دوچرخه سواری

تورهای دوچرخه سواری علاوه بر ساختن لحظاتی شاد، به تناسب اندام شما نیز کمک می کنند. به پارک های اطراف خود بروید و دوچرخه کرایه کنید و به راحتی با هزینه کم خوش بگذرانید. داشتن این لحظات شاید ساده به نظر برسد اما حسابی خاطره انگیز خواهد شد.

7- تیراندازی با کمان

اگر میخواهید چیزی متفاوت و هیجان انگیزی امتحان کنید، به تیراندازی با کمان فکر کنید! با این مهارت جدید می توانید با یکدیگر مسابقه بگذارید و رقابت شاد و سالمی داشته باشید.

8- قایق رانی و کایاک سواری

قایق رانی و کایاک سواری هم از آن دسته تفریحاتی هستند که دوتایی انجام دادنش بسیار لذت بخش است، برنامه ریزی کنید و اگر حوصله رفتن به دریا ندارید به همین پارک ارم خودمان سر بزنید و لحظاتی را در آب و سوار بر قایق های قو شکل خوش بگذرانید.

9- کوه نوردی

کوه نوردی با همسرتان می تواند تبدیل به یک عادت شود، روزهای جمعه یا تعطیل با هم به کوه نوردی بروید، میان وعده ای آماده کنید و با هم از طبیعت زیبا و دلچسب لذت ببرید. این تفریح برای سلامتی شما هم مفید و تاثیرگذار است.

10- کمپینگ

25 سرگرمی خلاقانه برای زوج ها - ایده تفریحات زن و شوهری | تفریحات زن و شوهر با امکانات کم

میخواهم ایده ای را به شما بگویم که بسیار خوب جواب می دهد و آن رفتن به طبیعت و کمپینگ است. در حال حاضر و در دنیای کنونی خوب است که گاهی از دنیا دور شویم و به طبیعت برگردیم. وقتی به طور مدام درگیر کار یا تحصیل هستیم بسیار سخت است که زمانی را با خانواده سپری کنیم. از برپا کردن چادر ، قدم زدن در طول مسیرهای پیاده روی و تا نشتسن دور آتش در کمپینگ آن هم با آدم های مهم زندگی مان یک تجربه عالی است.

11- ساختن باغ سبزیجات

ساختن باغ سبزیجات با کمک همسرتان هم یک ایده عالی برای وقت گذراندن با یکدیگر است، اگر حیاط یا باغچه کوچکی دارید یک باغ سبزیجات در آن بکارید و لذت ببرید.

12- اسب سواری

اسب سواری از آن دسته تفریحات است که شاید مورد پسند همه نباشد اما اگر امکانش را دارید باور کنید که پشمان نخواهید شد!

13- پیک نیک در پارک محلی شما

در این روش وقت گذراندن به همسر نیاز به هزینه چندانی نیست، شام شبتان را بار کنید و با یک زیرانداز به پارک محلتان بروید. مطمئنا یک تجربه متفاوت خواهید داشت.

14- ورزش های رقابتی «مثل تنیس»

آیا ورزشی بود که در کودکی انجام می دادید که دوست داشته باشید دوباره ان را امتحان کنید؟ ورزش های رقابتی مثل تنیس یا گلف ترفند هایی عالی برای گذراندن وقت باهم هستند و میتوانند سرگرم کننده ای نیز باشند. هیچ چیز شبیه رقابت دوستانه بین زوج ها نیست. فقط ان را دوستانه و سرگرم کننده نگه دارید.

15- یوگا / پیلاتس

یوگا و پیلاتس را ساد بگیرید و با همراهی همسرتان آن را پیش ببرید. این روزها اپلیکیشن ها و ویدئوهای زیادی در سراسر اینرنت هستند که به شما کمک می کنند یوگا و پیلاتس را به صورت اصولی آموزش ببینید تا بدون هزینه کم با همسرتان خوش بگذرانید.

16- هنرهای رزمی

هنرهای رزمی را با کمک یکدیگر یاد بگیرید. زوج ها و خانواده هایی که به هم می پیوندند و همدیگر را تشویق میکنند، مهارت های جدید را با هم یاد می گیرند و واقعاً برای یکدیگر هیجان زده هستند، بسیار دلگرم کننده هستند و از یک سرگرمی عالی لذت میبرند.

17- مسابقات بازی

بازی کنید! هر بازی کوچکی می تواند به شما کمک کند لحظات خوبی باهم داشته باشید. تخته، کارت بازی، منچ، دومینو و ... هزاران بازی هیجان انگیز که می توانید در خانه و کنار هم انجام دهید.

18- چالش آشپزی سالم

چالشی ایجاد کنید که در آن خورد و خوراک سالم اولویت دارد. این موضوع موجب تنوع در روند زندگی مشترک شما نیز خواهد شد. برای مثال هفته سلامتی برپا کنید و در آن هفته خوردن هر مواد غذایی مضر مثل فست فود و نوشابه را حذف کنید.

19- پیک نیک طلوع/غروب خورشید

با هم سفرهایی بروید که بتوانید در کنار یکدیگر غروب و طلوع خورشید را ببینید و از آن لذت ببرید. شک نکنید لحظات عاشقانه ای خواهید داشت.

20- فیلم های مورد علاقه

تنقلات مورد علاقه خود را بگیرید، نوشیدنی آماده کنید و اجازه دهید فیلم مورد علاقه پخش شود تا واقعاً با هم سرگرم شوید. از فیلم های عاشقانه تا ترسناک می تواند برای وقت گذراندن عالی باشد.

21- ماساژ عاشقانه

یک ماساژ عاشقانه نه تنها عضلات را نرم و ذهن را آرام می کند؛ بلکه می تواند حس صمیمیت و یکی شدن را در رابطه بین شما و همسرتان تقویت کند. با ماساژ عاشقانه می توانید نشان دهید چقدر برای همسرتان ارزش قائل هستید و با اندکی آماده سازی می توانید اتاق خواب تان را به یک بهشت پر از آرامش تبدیل کنید.

22- برای یکدیگر نامه های عاشقانه بنویسید

نامه عاشقانه ای بنویسید و آن را در جایی قرار دهید که همسرتان آن را پیدا کند و لبخند بزند، یک یادداشت کوچک محبت آمیز بنویسید و در جیب لباسش بگذارید، با کمی خلاقیت می توانید آشیانه عشقتان را گرم نگه دارید.

23- پانتومیم بازی کنید

شاید پانتومیم کمی قدیمی شده باشد اما هنوز هم جواب می دهد چرا که به هیچ هزینه ای نیاز ندارد و به راحتی می توان آن را انجام داد. با همسرتان مسابقه بگذارید و برای برنده مسابقه دونفره خود جایزه تعیین کنید.

24- از حیوانات دیدن کنید

با همسرتان به پناهگاه حیوانات بروید، برای آن ها غذا ببرید یا از باغ پرندگان و باغ وحش دیدن کنید. این کار می تواند روز زیبا و متفاوتی برای شما بسازد.

25- به پادکست یا کتاب صوتی گوش دهید

می ی توانید یک موضوع انگیزشی را انتخاب کنید که می تواند باعث تقویت ارتباط شما بایکدیگر شود. یا موضوع خنده داری را انتخاب کنید تا با خنده کمی خلق و خو را بهتر کنید. روی کاناپه بخوابید و پادکست یا کتاب صوتی با هم گوش کنید.

 

در این مطلب به تفریحات زن و شوهر با امکانات کم پرداختیم، شما چه ایده سرگرمی خلاقانه برای زوج ها دارید که می تواند جالب باشد؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(3 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز