بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
متاسفانه در یک ماه اخیر ۳ بازیگر محبوب و نام آشنای سینما و تلویزیون را بر اثر بیماری از دست داده ایم.

اخبار و حواشی مربوط به زندگی بازیگران ، سلبریتی ها و افراد مشهور در سراسر دنیا مورد توجه علاقمندان و طرفدارانشان است و تمام بخش های خصوصی و عمومی زندگی آنها مورد قضاوت می‌باشد.

در کشور ما نیز این رویه فارغ از صحیح یا غلط بودن آن ، برقرار است و اغلب طرفداران سلبریتی ها و هنرمندان دوست دارند جزئیات هرچه بیشتری از زندگی این هنرمندان و سلبریتی ها بدانند.

بسیاری از هنرمندان عزیز و محبوب کشورمان همانند سایر مردم عادی دچار بیماری و کسالت میشوند یکی از بیماری هایی که در بین هنرمندان و چهره های سرشناس رایج است سرطان است در چند سال اخیر بسیاری از هنرمندان خوب و کاربلد کشورمان را بر اثر این بیماری از دست داده ایم در ادامه این مطلب از سوربان به سراغ ۳ بازیگرد مرد محبوب و دوست داشتنی دنیای هنر رفته ایم که در یک ماه اخیر بر اثر بیماری آسمانی شدند و فوت کردند." روحشان شاد و یاد و خاطرشان گرامی باد"

فوت باورنکردنی و یهویی 3 بازیگر مرد محبوب در یک ماه اخیر بر اثر بیماری! + جزئیات دقیق

فوت ۳ بازیگر مرد در یک ماه اخیر بر اثر بیماری

آتیلا پسیانی : بیماری سرطان کبد

فوت باورنکردنی و یهویی 3 بازیگر مرد محبوب در یک ماه اخیر بر اثر بیماری! + جزئیات دقیق

آتیلا پسیانی متولد سال ۱۳۳۶ در تهران و دارای لیسانس بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشکده هنر‌های زیبا بود. او فرزند مرحومه «جمیله شیخی» بازیگر فقید سینما و همسر «فاطمه نقوی» بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است.  مرحوم پسیانی اخیرا به سرطان مبتلا شده بود.

از مرحوم آتیلا پسیانی دو فرزند به یادگار مانده؛ یک پسر و یک دختر که دخترش ستاره نیز بازیگر است.

او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۶ و حضور جلوی دوربین را از سال ۱۳۵۷ با فیلم کوتاه «سکوت و سلام»، همکاری «شاهرخ غیاثی» تجربه کرد و همینطور بازی در سینما را از سال ۱۳۶۰ با «عفریت»، همکاری «فرشید فلک نازی» شروع کرد.

پسیانی به عنوان چهره‌ای پرآوازه در عرصه سینما، تئاتر و تلویزیون شناخته می‌شد که در زمان حدود نیم قرن فعالیت هنری خود آثار ماندگاری را در عرصه بازیگری و نیز کارگردانی به جای گذاشت.

فردوس کاویانی : بیماری پارکینسون

فوت باورنکردنی و یهویی 3 بازیگر مرد محبوب در یک ماه اخیر بر اثر بیماری! + جزئیات دقیق

فردوس کاویانی یا بهتر بگوییم، عمو کمال لطفی دوست داشتنی همه علاقه مندان به سریال همسران، در روز ۹ مهر ماه ۱۴۰۲ و در سن 82 سالگی دار فانی را وداع گفت و پس از انتشار خبر درگذشت فردوس کاویانی، این علت فوت این بازیگر مرد ایرانی بود که برای بسیاری از کاربران اهمیت پیدا کرد.

فردوس کاویانی، بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون، در سال‌های اخیر با مشکلات جسمانی و بیماری پارکینسون دست و پنجه نرم کرده بود و حرف زدن برایش دشوار بود.

بیماری پارکینسون یک بیماری عصبی و پیچیده است که به طور عمده بر سیستم حرکتی بدن تأثیر می‌گذارد و تاثیرات جسمانی ناخواسته می‌آورد. فردوس کاویانی همیشه به عنوان یک بازیگر برجسته و پیشکسوت در عرصه هنرهای نمایشی در ایران در خاطر می‌ماند.

آرش میراحمدی : بیماری سرطان پانکراس

فوت باورنکردنی و یهویی 3 بازیگر مرد محبوب در یک ماه اخیر بر اثر بیماری! + جزئیات دقیق

آرش میراحمدی بازیگر ۵۲ ساله تلویزیون که مدتی بود با بیماری سرطان مبارزه می‌کرد، از مدتی قبل به دلیل عارضه کبدی در بیمارستان بستری و تحت مراقبت‌های ویژه بود. او تحت درمان و گذراندن مراحل شیمی درمانی بود که دکتر متوجه شد که سطح زردی‌اش بسیار بالاست و باید سریعاً بستری می‌شد تا به‌وسیله (ای آر سی پی) به جهت دفع سموم در کیسه صفرا استنت‌گذاری شود. با این همه پس از گذراندن چند روز و بهبود وضعیت وترخیص از بیمارستان، میراحمدی بار دیگر به بیمارستان برده شد و به کما رفت و متاسفانه عصر روز سه شنبه ۲۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ جان خود را از دست داد.

"روحشان شاد و یادشان گرامی باد"



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز