بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

مزایای "تزریق پروفایلو" | بهترین روش جلوگیری از آثار پیری!!

تزریق پروفایلو چیست؟

پروفایلو یک تزریق زیبایی و روش درمانی برای جوانسازی پوست است. در این فرایند، ماده‌ای مبتنی بر اسید هیالورونیک که نوعی ماده طبیعی در بدن است، به نقاط مورد نظر در پوست تزریق می‌شود و باعث می‌شود که علاوه بر حفظ رطوبت، خاصیت ارتجاعی پوست نیز افزایش پیدا کند. در نتیجه‌ی این فرایند پوست حالت جوا‌ن‌تر و شاداب‌تری به خود می‌گیرد.

"در این ویدئو به طور کامل با چیستی و چگونگی عملکرد پروفایلو آشنا می‌شوید."

زمان‌بندی تزریق پروفایلو به چه صورت است؟

تزریق پروفایلو عموما در دو جلسه است که بین هر کدام از آن‌ها باید چهار هفته فاصله وجود داشته‌باشد. هر جلسه حدود حدود ۳۰ تا ۶۰ دقیقه طول می‌کشد و پس از آن امکان انجام کارهای روزمره به راحتی وجود دارد. با این وجود این که مدت‌زمان تزریق برای شخص شما دقیقا چقدر است، وابسته به شرایط و بافت پوست شماست و پزشک متخصص بعد از معاینه، به شما خواهد گفت.

نتیجه‌بخشی تزریق پروفایلو

نتایج حاصل از تزریق پروفایلو تدریجی خواهد بود اما به صورت کلی نتایج قابل مشاهده، پس از چند هفته بعد از جلسه دوم، خودشان را نشان می‌دهند.

اکنون از مزایای خارق العاده "پروفایلو" بدانید!

تزریق پروفایلو مزایای مختلفی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • تحریک تولید کلاژن: اصلی‌ترین عامل جوانی پوست، تولید کلاژن است که به مرور زمان کاهش پیدا می‌کند. در تزریق پروفایلو اولین اتفاقی که می‌افتد، تحریک تولید کلاژن است.
  • بهبود الاستیسیته‌ی پوست: یکی از آثار بالا رفتن سن، کاهش خاصیت ارتجاعی پوست است. با تزریق پروفایلو تولید الاستین باعث افزایش خاصیت ارتجاعی پوست می‌شود.
  • کاهش خطوط ریز و چین و چروک: یکی از دیگر مزایای پروفایلو از بین‌بردن خطوط و چین و چروک‌های ظریفی است که روی پوست مخصوصا در اطراف پیشانی، اطراف چشم و دهان ظاهر می‌شوند. پروفایلو با حجیم‌کردن پوست، این خطوط را از بین می‌برد.
  • بازیابی حجم صورت: با افزایش سن، حجم صورت کاهش پیدا می‌کند. با تزریق پروفایلو گودی‌های صورت پر می‌شود و در نتیجه منحنی طبیعی صورت و هارمونی آن بازیابی می‌شود.
  • افزایش آبرسانی پوست: حفظ رطوبت پوست به عنوان یکی از مهم‌ترین نشانه‌های سلامت پوست محسوب می‌شود. با تزریق ماده‌ی پروفایلو رطوبت پوست بهبود بخشیده می‌شود.
  • غیر تهاجمی بودن: تزریق مادۀ‌ی پروفایلو یک روش زیبایی کاملا غیر تهاجمی است، نیاز به بیهوشی ندارد و خطرات آن بسیار کم است.
  • نتایج طبیعی: نتایج حاصل از تزریق ماده‌ی پروفایلو با فرم صورت هماهنگ است و ظاهر غیر طبیعی را برای فرد ایجاد نمی‌کند.
  • ماندگاری بالا: ماندگاری پروفایلو به صورت کلی بسیار بالاست و حدودا تا 6 ماه نیاز به تزریق مجدد ندارید. گاهی اوقات ممکن است بسته به نوع پوست و نیاز بافت پوستی شما،میزان کمتر یا بیشتری از پروفایلو تزریق شود؛ به همین علت مهم است که در کجا و توسط چه فردی این فرایند انجام می‌شود.

مزایای "تزریق پروفایلو" | بهترین روش جلوگیری از آثار پیری!!

از کجا بفهمیم تزریق پروفایلو برای ما مناسب است؟

برای اینکه بدانید آیا تزریق ماده‌‌ی پروفایلو برای شما گزینه‌ی مناسبی است یا خیر بهتر است در مورد شرایط زیر در ابتدا با پزشک مورد نظر مشاوره لازم را داشته‌باشید.
مورادی که پیش از تزریق باید به آن توجه نمایید عبارتند از:

  • تعیین مشکل پوست: در ابتدا باید بدانید که دغدغه‌ی شما رفع چه چیزی در پوست است، پروفایلو برای رفع خطوط ریز، به دست آوردن استحکام و رفع تیرگی پوست، مناسب است.
  • تشخیص نوع پوست: پروفایلو برای انواع پوست مناسب است اما بهتر است قبل از تزریق با مشاوره‌ی پزشک نوع و شرایط منحصر به فرد پوست را بررسی نمایید.
  • سابقه‌ی پزشکی: اگر مبتلا به بیماری خاصی هستید یا دارویی مصرف می‌کنید، بسیار مهم است که پزشک را پیش از انجام تزریق مطلع نمایید.

عوارض تزریق پروفایلو چیست؟

  1. واکنش‌های محل تزریق: پس از تزریق مانند هر عمل زیبایی دیگری ممکن است دچار تورم خفیف، قرمزی، حساسیت به لمس یا کبودی احساس شود که در عرض چند روز برطرف می‌شود.
  2. علائم خفیف: بعد از ترزیق ممکن است برخی از افراد دچار سردرد، خارش یا علائم خفیف شبیه آنفولانزا شوند که موقتی است و بهبود می‌یابد.
  3. واکنش‌های آلرژیک: واکنش‌های آلرژیک از عوارض نادر است اما در صورت بروز علائمی مانند خارش، بثورات پوستی، کهیر یا تورم دارد.
  4. عفونت: هر تزریقی امکان عفونت کمی را با خود به همراه دارد. برای پیشگری بهتر است محیط مورد نظر را تمیز و استریل کنید.
  5. عوارض عروقی: از دیگر عوارض نادر، باید به عوارض عروقی اشاره کرد شامل انسداد رگ‌های خونی و در نتیجه آسیب بافتی می‌شود. برای پیشگیری از این موضوع مراجعه به کلینیک‌های معتبری مانند مهزیار، بسیار مهم است.

 

یکی از مورد اعتمادترین مراکز تخصصی زیبایی، " کلینیک مهزیار " است که با بیش از 16 سال اعتبار در زمینه انواع تزریق و جراحی زیبایی، مورد اعتماد 100 درصد مراجعین خود واقع شده است. در مراکزی مانند کلینیک مهزیار می‌توانید با خیال راحت نسبت به تزریق پروفایلو اقدام کنید. اما به صورت کلی برای هرگونه تزریق زیبایی، بهتر است به صورت کامل تحقیقات انجام دهید تا خدایی نکرده عوارضی متوجه شما نگردد.

 



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز