بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چگونه صبح زیبا بیدار شویم؟ چگونه زیبا از خواب بیدار شویم؟ چگونه صبح ها زیبا باشیم؟ چگونه صبح ها با صورتی زیبا بیدار شویم؟ چرا صبح ها زشت تر از بقیه زمان ها هستیم؟ در پاسخ باید بگوییم دلیلش ندانستن رازهایی است که برای زیبا بیدار شدن از خواب باید بدانید. تنها با 10 ترفند ساده و 10 عادت بسیار راحت می توانید همیشه زیبا باشید، حتی اول صبح وقتی تازه از خواب بیدار می شوید!

ترفندهای داشتن صورتی زیبا زمان بیدار شدن از خواب - چگونه صبح زیبا بیدار شویم؟

چگونه صبح زیبا بیدار شویم؟ چگونه زیبا از خواب بیدار شویم؟ + 11 ترفند خفن و باورنکردنی

جایی که می خوابید باید مناسب باشد

چگونه صبح زیبا بیدار شویم؟ دما را روی دمایی تنظیم کنید که برای شما مناسب است. اتاق خواب شما باید خنک، تاریک و ساکت باشد تا به شما کمک کند بهترین خواب ممکن را داشته باشید.  قبل از اینکه به رختخواب بروید، لباس‌های شسته شده را بردارید و میز خواب یا قسمت بالای کمدتان را صاف کنید. اتاق خواب خود را مرتب نگه دارید تا وقتی وارد اتاق می شوید احساس آرامش کنید. 

حتما قبل از خواب صورت خود را بشویید

پاک کردن صورت قبل از خواب مانند مسواک زدن باید جزیی از روتین شبانه تان باشد. دلیل اهمیت مراقبت پوستی شبانه به تأثیرات شگفت انگیز آن در سلامت پوست برمی گردد. قبل از خواب هر گونه آلودگی و روغنی که روی پوست شما نشسته است را پاک کنید تا احساس تمیزی و زیبایی از خواب بیدار کنید.

قبل از این که بخوابید از یک مرطوب کننده معتبر استفاده کنید

می توانید یک مرطوب کننده نیز به پاهای خود بزنید و در ساعات بیداری خود احساس زیبایی بیشتری خواهید داشت. قبل از خواب یک مرطوب کننده مغذی را روی صورت و گردن خود بمالید تا با پوستی حجیم و احیا از خواب بیدار شوید. 

دمر نخوابید

 آیا می دانستید که وزن سر متوسط ​​حدود هشت پوند (3.5 کیلوگرم) است؟ تمام این وزن را روی صورت خود تصور کنید. این باعث می شود صورت شما چروک  شود.خطوط خواب ناشی از وضعیت های خوابیدن است که صورت شما را زشت می کند.  اگر به رو شکم خوابیدن علاقه دارید، اولین قدم برای زیبا به نظر رسیدن در صبح این است که یک ژست ترجیحی جدید برای خواب خود پیدا کنید. 

روی بالش درست بخوابید

 با بالا نگه داشتن سر در طول شب، مایعات فرصتی برای جمع شدن ندارند و با چشمانی درخشان و زیبا از خواب بیدار می شوید. اگر در طول خواب صاف دراز بکشید، مایعات می توانند اطراف چشم های شما جمع شوند و باعث شوند صبح ها پف کرده به نظر برسند.

از بالش های ساتن یا ابریشمی استفاده کنید

چگونه صبح ها با صورتی زیبا بیدار شویم؟ روی بالش های ساتن یا ابریشمی بخوابید. یکی دیگر از فواید روبالشتی ساتن مانند کلاه خواب؛ داشتن موی زیباتر و خوش حالت تر است. با توجه به جنس ساتن ابریشم، این سبک از روبالشتی به دلیل نداشتن اصطکاک، با موی شما به نرمی برخورد می‌کند. در نتیجه بعد از بیدار شدن، از موهای صاف و خوش حالت خود لذت خواهید برد.

در طول روز آب به اندازه بنوشید

اگر برای نوشیدن آب بیشتر به کمک نیاز دارید، یک بطری آب بزرگ همراه خود داشته باشید تا به شما یادآوری کند که لازم است آب بنوشید. نوشیدن آب به حذف ناخالصی ها از بدن شما کمک می کند و برای داشتن پوستی سالم ضروری است.

موهایتان را مرتب بالای سرتان جمع کنید یا ببافید

هنگام خواب، موهای خود را در برابر اصطکاک محافظت کنید و موهای خود را با بافتن یا دم اسبی آزاد بپوشانید. موهای خود را بالای سر خود جمع کنید تا حجم کنترل شده ای به آن اضافه شود.  با این حال، موهای خود را خیلی سفت نکشید، در غیر این صورت ممکن است بشکنند.

به موقع بخوابید

اگر می‌توانید سعی کنید هرروز در یک زمان مشخص از خواب بیدار شوید و بخوابید. کسانی که هشت ساعت خواب توصیه شده در شبانه روز دارند، پوست صاف تر و شفاف تری دارند. این کار به بدن شما کمک می‌کند تا به زمان خوابتان عادت کند و با استراحت بیشتری از خواب بیدار شوید.

روغن های گیاهی را امتحان کنید

برای داشتن پاهای فوق العاده صاف، مطمئن شوید که قبل از رفتن به رختخواب، روال معمول رفع موهای زائد خود را انجام داده اید تا بتوانید صبح ها زیبا به نظر برسید. به نواحی خشک مانند آرنج و زانو توجه ویژه ای داشته باشید. 

تا چند ساعت قبل از خواب کافئین نخورید

چگونه صبح ها زیبا باشیم؟ چند ساعت قبل از اینکه قصد دراز کشیدن دارید، آب را جایگزین کافئین کنید تا بتوانید شب راحت بخوابید و سرحال از خواب بیدار شوید. کافئین یک محرک است و می تواند چرخه خواب شما را مختل کند.

 

در این مطلب سعی کردیم به شما روش هایی را آموزش دهیم که باعث می شوند بعد از بیدار شدن از خواب همچنان زیبا و فریبنده باشید. اما شما چه ترفندی دارید؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(10 امتیاز , میانگین: 4.4 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز