بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چاق شدن صورت در یک هفته چطور است؟ برای چاقی صورت چه بخوریم؟ بسیاری از افراد گونه های فرورفته علاقه دارند اما بعضی دیگر دوست دارند گونه های برجسته و تپلی داشته باشند. روش های متعددی برای چاق کردن صورت وجود دارد، مثل انتقال چربی از طریق جراحی و تزریق به صورت، همچنین بسیاری از پزشک ها توصیه می کنند به جای تزریق چربی از فیلر و ژل با ماندگاری بیشتر استفاده کنید. از طرفی بعضی افراد به سوزن و تیغ جراحی علاقه ای ندارند و

چاق شدن صورت در یک هفته | برای چاقی صورت چه بخوریم؟ | 3 روش برای تپل شدن صورت

به هر دلیلی سراغ روش طبیعی تر می باشند. در این مقاله این روش ها را بررسی می کنیم تا برای چاق و پر شدن صورت خود در یک هفته از میان آنها مناسب ترین را انتخاب و امتحان کنید.

 

1- چاق شدن صورت در یک هفته - برای چاقی صورت چه بخوریم؟

سه روش استفاده از یوگا برای چاق شدن صورت

  1. یوگا برای چاق شدن صورت تاثیرات زیادی دارد، لب ها را روی هم نگه دارید و لبخند بزنید و عضلات گونه را به بالا بکشید. حالا انگشت های هر دو دست را در دو طرف دهان قرار بدهید و با کشیدن انگشت ها به سمت بالا گونه را بالا ببرید.
  2. این حالت را به مدت 20 ثانیه نگه دارید و دهان را ببندید و لپ ها را تا جایی که امکان دارد از هوا پُر کنید، 45 ثانیه نگه دارید و به آرامی خالی کنید.

تاثیر هورمون کورتیزول

ورزش های سبکی که وزن شما را کاهش نمی دهند، می توانند به این منظور مفید باشند. ورزش منظم از راه های افزایش سطح این هورمون در بدن می باشد. هورمون کورتیزول که هنگام خستگی ترشح می شود، با افزایش جریان خون و تأمین ویتامین های لازم به بافت های صورت، به جلوگیری از فرورفتگی گونه ها کمک می کند.

ورزش های صورت، راهی طبیعی

این تمرین را هر روز و به مدت 5 تا 10 دقیقه انجام دهید. به یاد داشته باشید برای دیدن نتایج، این تمرینات را باید 5 تا 6 بار در روز تکرار کنید. از تمرینات ساده می توان به تبدیل دهان به شکل حرف “O” و نگه داشتن آن برای حداقل 30 ثانیه اشاره کرد. تمرین دیگری که می توان انجام داد، لغزاندن انگشتان به شکل مورب از کنار دهان به سمت گونه ها می باشد.

 

2- بهترین ماسک برای چاق شدن صورت

برای چاق شدن صورت آلوئه ورا بزنید

آلوئه ورا سرشار از آنتی اکسیدان، ویتامین C و ویتامین E می باشد. اگر آلوئه ورا را روی گونه های خود بزنید، گونه ها همیشه حالت شاداب و برجسته خواهید داشت.

ماسک گلاب و گلیسیرین

برای تهیه این ماسک نیاز به مقداری گلاب و گلیسیرین دارید که با هم مخلوط می شوند (مقدار گلاب و گیلیسیرین باید یک اندازه باشد). برای افزایش اثربخشی، می توانید یک کپسول ویتامین E به ماسک اضافه کنید.

ماسک سیب برای چاقی صورت

برای تهیه این ماسک نیاز به یک سیب، چند قاشق غذاخوری شیر و یک قاشق غذاخوری عسل دارید. پس از ترکیب مواد و قرار دادن روی صورت به مدت 5 تا 10 دقیقه، ماسک را با آب سرد بشویید. سیب که محتوی کلاژن است، با تقویت پوست، گونه های افتاده را چاق و جوان می کند. ماسک سیب یکی از بهترین درمان های خانگی برای چاق شدن صورت در یک هفته می باشد.

روغن های طبیعی

روغن های طبیعی مستقیماً باعث چاق شدن صورت نمی شوند، آن ها می توانند باعث بهبود ظاهر پوست شوند و باعث یکدست و صاف شدن آن شوند، که امکان دارد به نظر برسد صورت چاق تر می باشد. هنگام استفاده از این روغن ها برای ماساژ صورت، آن ها با افزایش جریان خون در سطح پوست، می توانند به تغذیه ی سلول های پوست کمک کنند. این روغن ها به دلیل داشتن اسیدهای چرب غیر اشباع و آنتی اکسیدان های طبیعی، می توانند مرطوبت را در پوست حفظ کنند و باعث بهبود وضعیت پوست شوند. ماساژ صورت با کمک روغن های طبیعی مانند روغن آووکادو، روغن زیتون و روغن نارگیل، روشی قدیمی و موثر برای تقویت و زیباسازی پوست صورت می باشد.

 

3- برای چاقی صورت چه بخوریم؟

از مواد غذایی سالم و پر از کالری استفاده کنید

مصرف مواد غذایی سالم و پرکالری  صورت شما را چاق می کند و موجب به حفظ سلامتی بدن شما می گردد. مصرف فست فود و غذاهایی که چربی ناسالم دارند باعث تجمع چربی شکمی و خطرات سلامتی خواهد شد. از این رو سراغ مواد غذایی سالم و پر از کالری مثل روغن زیتون و لبنیات پرچرب، پروتئین و کربوهیدرات بروید. برای تپل شدن صورت در یک هفته از روش افزایش دریافت کالری کمک بگیرید.

مصرف ماهی چرب، یک گزینه پرفایده

برای چاق شدن صورت در یک هفته می توانید این گزینه سالم و خوشمزه را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. ماهی های چرب، به دلیل داشتن امگا3، می توانند یک منبع غنی برای چربی های سالم باشند. این چربی ها باعث چاقی سریع صورت می شوند.

نقش آب در چاق کردن صورت

نوشیدن آب به اندازه کافی موجب  حفظ انرژی و سلامت پوست شما شده و باعث به تپل شدن صورت خواهد شد. مصرف آب باعث دفع سموم بدن و حفظ سطح مناسب هیدراتاسیون هم می شود.

فواید سالم مغز و آجیل

با اضافه کردن آجیل به رژیم غذایی خود، نه تنها صورت خود را چاق می کنید، بلکه به سلامت کلی بدن و قدرت ایمنی آن کمک می کنید. با وجود کالری زیاد در مغز و آجیل ها، این نوع دانه ها بهترین منابع اسید چرب هستند.

شیر پرچرب، یک منبع برای چاقی صورت

شیر ویتامین ها، املاح و مواد معدنی و مغذی بدن را هم تامین می کند، پس این ماده غذایی می تواند برای هدف شما بسیار مفید باشد. شیر پرچرب یک منبع چربی سالم است که می تواند به چاق شدن صورت در یک هفته کمک کند.

قدرت دانه های شنبلیله

می توانید برای برخوردار شدن از خاصیت دانه شنبلیله، از خمیر خیس شده آن در بخش گونه ها کمک بگیرید یا اینکه آن ها را به رژیم غذای روزانه اضافه نمایید. دانه های شنبلیله سرشار از آنتی اکسیدان ها می باشند که می توانند به سلامت و استحکام پوست کمک کنند.

 

 

در این مطلب به چاق شدن صورت در یک هفته پرداختیم و به سوال برای چاقی صورت چه بخوریم؟ پاسخ دادیم. نظر شما چیست؟ برای چاق شدن صورت چه تجربه ای دارید که می تواند برای خوانندگان سوربانی مفید باشد؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز