بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطوری زیبا بخندیم؟ بهترین ترفندهای داشتن لبخند زیبا چیست؟ لبخند شما اولین موضوعی است که بسیاری از افراد در زمان برخورد با شما تحت تاثیر آن قرار می گیرند، پس بیایید ببینیم که چگونه لبخندی زیبا داشته باشیم. در ادامه 5 نکته را با شما در میان می گذاریم که انجام آنها درخشش طبیعی را به دندان هایتان هدیه می کند و سلامتی و زیبایی آنها را بهبود می بخشد. یک لبخند زیبا هیچ وقت یک شبه به دست نمی آید و ایجاد و حفظ آن مستلزم به کارگیری انواع روش هاست.

لبخند زنان از دید مردان چه معنایی دارد؟

مردان معتقدند اگر بتوانند باعث لبخندزدن و خنده ی زنان باشند، آنها را به خود جذب کرده اند. پس این نکته را نیز به عنوان سرنخ در ذهن داشته باشید. لبخند و خنده دو بال جذابیت برای پرواز زنان به سوی جذابیت هستند. البته این موضوع برای مردان نیز صادق است. وقتی زنان لبخند می زنند و می خندند، از دید مردان شاد به نظر می رسند و مرد احساس می کند که حرف هایش خنده دار و جذاب بوده است. اگر می خواهید مردی را نسبت به توجه تان به او آگاه کنید، لبخندزدن و خندیدن به حرف های بامزه اش ایده خوبی است.

فرق لبخند واقعی و مصنوعی

وقتی الکی می خندید و لبخند می زنید بخشی از مغز که با شادی در ارتباط است، فعال می شود و اندورفین ترشح می کند، حد تعادل را طوری رعایت کنید که به اعتماد به نفس تان خدشه وارد نشود. در روابط اجتماعی نباید بیش ازحد خندید؛ به ویژه وقتی قرار است عضوی از گروهی بشوید و با آنها جوش بخورید باید در حدی متعارف از لبخندزدن کمک بگیرید.

حتی اگر بدون دلیلی ویژه لبخند بزنید، مغز این واکنش را به حساب شادی درونی شما می گذارد و باعث می شود انرژی مثبت داشته باشید. دیگر اخم مدام و چهره ی عبوس هم شما را از ارتباط مؤثر دور می کند.با رعایت حد تعادل لبخند بزنید و یادتان باشد که لزوما نباید از ته دل و به خاطر شادی زایدالوصف لبخند به لب داشته باشید.

چطوری زیبا بخندیم؟ چگونه لبخند زیبا داشته باشیم؟ | 5 قدم تا خنده زیبا و دل انگیز

چطوری زیبا بخندیم؟ چگونه لبخند زیبا داشته باشیم؟

رفع مشکلات دندان ها

درمان شکستگی دندان ها برحسب مقدار گسترش شکستگی و سالم بودن عصب و بافت های نگهدارنده دندانبسیار متنوع و متفاوت است اما برای بازسازی شکستگی لبه یا تاج دندان ها برحسب شدت تخریب می توان از ترمیم های همرنگ ونیرکامپوزیت، لمینت یا حتی روکش های چینی استفاده کرد. دندان های جلو همیشه در معرض خطر شکستگی قرار دارند. شکستگی لبه دندان های جلویی به خصوص در کودکان بسیار شایع است.

گاهی اوقات بین دندان ها فاصله وجود دارد و دندان ها نامنظم هستند که در این صورت باید از ارتودنسی کمک بگیرید یا اگر یکی از دندان های خود را از دست داده اید باید از ایمپلنت دندان کمک بگیرید و دندان از دست رفته را جایگزین کنید. اگر دندان های شما مشکلاتی دارد که باروش های طبیعی نمی توان برطرف کرد باید به دندانپزشک مراجعه کرده و بنا به تشخیص او از تکنیک های اصلاح طرح لبخند مانند لمینت و بلیچینگ کمک بگیرید.

از سفید کننده های خانگی کمک بگیرید

سفید کردن دندان می تواند تأثیر زیادی در داشتن لبخند زیبا بگذارد. اگر به هر دلیلی رنگ دندان هایتان تغییر کرده است و با مسواک زدن نمی توانید رنگ آن را بهتر کنید می توانید یه مدت از سفید کننده های خانگی کمک بگیرید. علاوه بر آن می توانید یک قاشق مرباخوری روغن نارگیل را به مدت چند دقیقه در دهان خود بچرخانید. یک بار در هفته دندان هایتان با خمیر دندان و جوهر نمک مسواک بزنید.

برای زیبا خندیدن به چیزی که شما را خوشحال میکند فکر کنید

میتوانید با به یاد آوردن صحبت هایی که به تازگی با دوست خود داشتید یا یک خاطره خنده دار به راحتی لبخندی واقعی و زیبا را بر روی لبانتان بسازید.

مراقب بهداشت دهان و دندان خود باشید

قبل از این که دندان شما پوسیده و خراب شود مراقب دندان های خود باشید تا بعدا مجبور به پرداخت هزینه های سنگین نشوید. مراقب مواد غذایی که بیشتر مصرف می کنید باشید چون مصرف زیاد قند، شیرینی، چای و قهوه باعث می شود روند پوسیدگی دندان ها سریع تر شود و مینای دندان آسیب ببیند. از مصرف نوشیدنی های رنگ دار پرهیز کنید چون باعث آسیب دیدن دندان ها می شوند. حفظ سلامت دهان و دندان اهمیت زیادی در داشتن لبخند زیبا دارد. از مصرف سیگار خودداری کنید چون روند پوسیدگی دندان ها را سریع تر می کند. از نخ دندان کمک بگیرید. دوبار در روز حتما مسواک بزنید.

لب هایتان را نرم و لطیف نگه دارید

بنابراین با مسواک، لب های خود را لایه برداری کنید. لب هایتان را نرم و لطیف نگه دارید فراموش نکنید که لب بخش حیاتی در لبخند زیبا شما است، ازکرم لب حاوی مواد ضد آفتاب کمک بگیرید. اگر لب هایتان دچار قاچ خوردگی شده است، بهتر است این روش را بلافاصله بعد از حمام، بکار بگیرید. در ضمن، با نوشیدن آب کافی، بدن خود را پر آب نگه دارید.

 

چند مدل خنده تاثیر گذار

بهتر است بعضی از مدل خنده ها را بشناسید تا شاید در روابط اجتماعی و خانوادگی موفق تر عمل کنید. همه ما دوست داریم در موقعیت های مختلف دوست داشتنی باشیم و خنده هم یک سلاح ساده برای رسیدن به مقصد است و راه های مختلفی که می توانیم بخندیم تا نتیجه بهتری بگیریم وجود دارد.

نگاه غیر مستقیم و خنده

در آقایان وقتی خانم ها احساس گرمی می کنند حس حفاظتی و مردانگی در آنها ایجاد می شود چون می خواهند مراقب همسرشان باشند به خصوص اوایل زندگی. این نوع خنده چه در خانم ها و چه در آقایان جذاب است

لبخند با لبهای بسته

عده ای از خانم ها با این مدل خنده نشانه رد کردن نظر یا چیز دیگری را نشان می دهند. بیشتر ها اوقات لبخند ها با لبهای بسته است که دندان ها را مخفی می کند، بنابراین که شخص خانم است یا آقا این رفتار را می شود متفاوت معنی کرد خانمها بیشتر تمایل دارند اینطور باشند که همه جا حقیقت یاحس منفی را پنهان کنند

خندیدن از ته دل

وقتی به دوستانتان می رسید یا از رئیس تان درخواستی دارید از تکنیک ته دل خندیدن کمک بگیرید، البته باید دانا باشید که چه موقع از این تکنیک ها کمک بگیرید چون امکان دارد دیگران فکر کنند فرد جدی نیستید

 

 

چطوری زیبا بخندیم؟ چگونه لبخند زیبا داشته باشیم؟ در این مطلب سعی کردیم به این مدل سوالات شما پاسخ دهیم. ترفند شما برای خندیدن به شکل دلبرتر چیست؟ لبخند شما چگونه است؟ در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز