بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چرا من سینگلم؟ برام سواله که چرا هیچ پسری جذب من نمیشه؟ چرا پسری جذبم نمیشه؟ چرا هیچ مردی عاشقم نمیشه؟ چرا هیچ پسری عاشق من نمیشه؟ از رابطه های بی سرانجام خسته شده اید؟ نمی توانید هیچ رابطه ای را به مرحله ازدواج برسانید؟ در صورتی که میخواهید ببینید که دلایلی که باعث شده تنها بمانید چیست با ما همراه شوید!

چرا پسری جذبم نمیشه؟ چرا هیچ مردی عاشقم نمیشه؟ | 10 مانع جذب پسر به دختر

چرا پسری جذبم نمیشه؟ چرا هیچ مردی عاشقم نمیشه؟

بسیاری از دخترخانم های عزیز، دارای رفتار یا عاداتی هستند که باعث می شود مردان کمتری را برای ازدواج و رابطه پایدار جذب کنند. در صورتی که حس می کنید دیگر به جایی رسیده اید که واقعا کسی جذب شما نمی شود این مطلب برای شماست! در ادامه به 10 مانع جذب پسر به دختر می پردازیم تا در صورتی که این اخلاق و رفتار را دارید آن ها را کنار بگذارید.

نمی دانید از جان زندگی، چه می خواهید!

دختری که برای خوشبختی خودش منتظر یک شاهزاده با اسب سفید است برای مردان جذابیت ندارد. چرا پسری جذبم نمیشه؟ چون نمی دانید از زندگی کردن چه هدفی دارید! یکی از ویژگی های زن جذاب این است که اهدافی در زندگی دارد و برای آن ها با پشتکاری بسیار تلاش می کند. در جامعه امروزی هیچ چیز بدتر از این نیست که وقت خود را بی علت و هدف هدر دهید.

احساس ندارید

اگر فکر می کنند آقایان نباید عاطفی باشند و احساساتشان را به زبان بیاورند باید بدانید که مردان بسیاری به نزدیک شدن به زن بی احساس علاقه ای ندارند. برام سواله که چرا هیچ پسری جذب من نمیشه؟ چون بی احساس هستید! با این که مردان به اندازه خانم ها حساس و عاطفی نیستند، اما وقتی بحث حساسیت، به ویژه حساسیت عاطفی پیش می آید، مردان در هر موقعیتی جذب خانم های با احساس، دلسوز و همدل می شوند.

وابسته هستید

چرا هیچ مردی عاشقم نمیشه؟ چون شخصیت وابسته ای دارید! به خصوص وقتی او به شما نزدیک می شود و حس می کند شما شخصیت وابسته دارید و می خواهید مدام با او در ارتباط باشید و آزادی اش را از او بگیرد. پس سریعا از شما فاصله می گیرد و از آشنایی بیشتر منصرف می شود

اجازه دخالت اطرافیانتان را در رابطه احساسی خود، صادر می کنید

در حالت ایده آل باید خواستگارتان یا مرد مورد علاقه را به خانواده معرفی کنید، اما این کار را باید در زمان مناسب انجام بدهید و پس از آن هم آن ها را در همه جزئیات دخالت ندهید. اگر بیش از حد به خانواده وابسته هستید و وقتی با مردی آشنا می شوید، همه جزئیات را به خانواده و دوستان اطلاع می دهید مرد مورد نظرتان را از دست می دهید. مهمترین مانع جذب پسر به دختر این است که دخترخانم اجازه می دهد دیگران در رابطه شان دخالت کنند.

بیشتر با آفایان می گردید تا خانم ها؟

برای بعضی از مردان سخت است که دو نفر از جنس مخالف فقط با هم دوست باشند و جاذبه جنسی بین آن ها وجود نداشته باشد. هرچند نظر تمام مردان درباره دوستانی از جنس مخالف یکسان نیست، اما بیشتر مردان نمی خواهند با خانمی آشنا شوند که دوستان مرد بسیاری دارد. با این که ارزش دوستان صمیمی بیشتر از جلب توجه آقایان است، اما همیشه سنجیده و محترم رفتار کنید. در صورتی که تعداد زیادی از دوستان صمیمی مذکر هستند و این موضوع را همه جا اعلام می کنید آقایان بسیاری را از خودتان فراری می دهید.

اهمیتی به ظاهرتان نمی دهید

اگر برای ظاهر، زیبایی چهره و استایل و همینطور تمیزی اهمیت قائل نباشید هیچ مردی عاشق شما نخواهد شد! هرچقدر هم حرف های کلیشه ای بزنیم بازهم مطمئن باشید که مردان در نگاه اول جذب چهره و زیبایی یک خانم می شوند. اصلا منظورمان این نیست که سراغ عمل های سنگین و اضافه بروید، بلکه با ترفندهای کوچکی هم می توانید زیبا و دلبر باشید.

انتظارات شما از شریک عاطفی، غیرمنطقی است

اگر توقع دارید که همسر آینده همه ویژگی و دارایی های موردنظر شما را داشته باشد شکست می خورید و نمی توانید کسی را جذب و نگه دارید. درست است که می بخواهید شوهرتان مرد خودساخته و موفقی باشد، اما در صورتی که منتظر مردی ثروتمند، عاشق پیشه، موفق در کار، دارای تحصیلات عالیه، صاحب یک خانه بزرگ و ماشین گرانقیمت هستید، امکان دارد به قیمت مجرد ماندن شما تمام شود. توقع از مردی که قرار است شریک آینده زندگی باشد، اشکالی ندارد، اما انتظارات غیر منطقی و بی جا باعث جا زدن او می شود.

انعطاف پذیر نیستید

آماده نبودن برای سازش می تواند یکی از دلایلی باشد که تاکنون اجازه نداده است مردی به شما علاقه مند شود. رابطه نوعی بده و بستان بوده و بعضی مواقع بهتر است برای حفظ رابطه انعطاف داشته باشید. در صورتی که تصورات، افکار و برنامه وحی منزل و غیرقابل تغییر است و به هیچ وجه مایل نیستید که کمی تغییر کنید، هیچ مردی به ازدواج با شما فکر نمی کند. سازگاری عاملی مهم است، حتی وقتی تازه با هم آشنا شده اید.

رفتار پرخاشگرانه ای دارید

چرا هيچ پسري عاشق من نميشه؟ چون مهربان نیستید! آقایان عاشق خانم هایی می شوند که مهربان هستند و با دیگران با مهربانی رفتار می کنند، کسی عاشق زن همیشه عصبانی نمی شود و کمتر پیش می آید مردی با خانم عصبی و پرخاشگر ازدواج کند. در واقع باید بدانید بیشترین دلیلی که باعث مجرد ماندن دخترخانم ها شده، پرخاشگری و عصبانیت آن هاست.

همیشه حالت دفاعی به خودتان می گیرید

بعضی خانم ها عاقلانه بحث می کنند، اما عده دیگری در لاک دفاعی فرو می روند، فریاد می زنند، و پرخاشگری می کنند. مردان به خانم هایی که در بحث ها حالت دفاعی پیدا می کنند، علاقه مند نمی شوند. به قول قدیمی ها “دعوا نمک زندگی است” و بحث بخشی از رابطه های عاشقانه است، اما بحث انواع مختلفی دارد. بحث و اختلاف نظر اجتناب ناپذیر است، چرا که دو نفر همیشه درباره همه چیز با هم موافق نیستند.

عشوه و دلبری زنانه ندارید

این که چه افرادی درباره پست های قدیمی اش نظر می دهند، خارج از کنترل او است، نظرات گذشته دیگران، به ویژه خانم ها ارتباطی با زمان حال ندارد. در صورتی که به تازگی با او آشنا شده اید و رابطه هنوز جدی نشده، نباید اینستاگرام او را مثل پلیس ها تحت نظر بگیرید. 

اصرار به برتر بودن دارید

چرا من سینگلم؟ تصور اشتباه برتر بودن زنان از آقایان را کنار بگذارید تا مرد مورد علاقه را جذب کنید. اگر از آن دسته خانم هایی باشید که در جلسات آشنایی از آقایان به بدی یاد می کنید و می گویید که همه آقایان مثل هم هستند و به طور کلی نظراتی بی رحمانه درباره آقایان می دهید باید خودتان را برای تنها ماندن آماده کنید.

دمدمی مزاج هستید؟

توانایی در کنترل احساس و هیجان مهم ترین عامل ها برای داشتن رابطه ای آرام و عاری از تنش است؛ شما و مرد مورد علاقه در چنین رابطه ای به این دلیل که یک لحظه شادید و لحظه بعد به خاطر مسئله ای که اصلاً درباره آن صحبت نکرده اید، عصبانی می شوید، دائماً در حال جرو بحث نیستید. مردان می توانند با خانم هایی که گاهی اوقات دمدمی مزاج می شوند، کنار بیایند، اما در صورتی که همیشه مثل هوای بهار متغیر و غیرقابل پیش بینی هستید اصلاً جذاب نخواهید بود و هیچ مردی عاشق شما نمی شود.

همیشه در حال غر زدن هستید؟

مردان از زنان غرغرو همیشه فراری هستند و اگر حس کنند کسی هستید که مدام در حال ایراد گرفتن از هرچیزی هستید و مدام انرژی منفی پخش می کنید هرگز به فکر ازدواج کردن با شما نخواهند بود. پس اگر حس می کنید مدام در حال غر زدن هستید کم کم روی خودتان کار کنید.

به محبت کسی، پاسخ درست نمی دهید

وقتی مردی تلاش می کند که رفتاری خوب داشته باشد و شما طوری هستید که انگار او در حق خودش، نه شما لطف می کند، مطمئن باشید که او مدت زیادی کنارتان نمی ماند. شاید شما محبت های طرف مقابلتان را نادیده می گیرید، مثلاً وقتی در را برایتان باز می کند، صندلی را برایتان عقب می کشید و کمکتان می کند که سوار ماشین شوید، متوجه محبت هایش نمی شوید و از او تشکر نمی کنید. بسیاری از علاقه شان را با انجام کارهای خوب برای شما نشان می دهند و شما باید به او نشان بدهید که متوجه لطف های کوچک او هستید.

همیشه در حال سوال پرسیدن هستید

جلسه خواستگاری و آشنایی فرصت مناسبی برای سوال پرسیدن است، اما در صورتی که مرد بیچاره را با سوال های پی در پی به صلابه بکشید، مطمئن باشید که او علاقه اش را به تدریج از دست می دهد و دیر یا زود شما را رها می کند. وقتی با مردی قرار آشنایی می گذارید یا برایتان خواستگار می آید، در قرار ملاقات طوری رفتار می کنید که گویا در حال برگزاری یک مصاحبه شغلی هستید. به جای آن که اجازه بدهید گفتگو به روانی جریان پیدا کند، مدام سوال می پرسید و در صورتی که از جواب خواستگارتان تعجب کنید، سوالات بیشتری به ذهنتان می آید و به این صورت دیگر به او اجازه نفس کشیدن نمی دهید.

 

در این مطلب به سوالاتی مثل برام سواله که چرا هیچ پسری جذب من نمیشه؟ چرا پسری جذبم نمیشه؟ چرا هیچ مردی عاشقم نمیشه؟ چرا هيچ پسري عاشق من نميشه؟ پاسخ دادیم، حالا نوبت شماست که یک مورد به لیست ما اضافه کنید. از نظر شما مهمترین مانع جذب مردان چیست؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان سوربانی به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز