بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
استایل با بوت و نیم بوت زنانه و دخترانه نیاز به آگاهی و شناخت دارد. زمانی که به لباس های زمستانی و پاییزی فکر می کنیم اولین چیزی که به آن فکر می کنیم بوت های زنانه می باشد.

بوت و نیم بوت نوع دیگری از کفش میباشد، که در حد خود از زیبایی و طرح هایی بسیار برخوردار است. در فصول سرد سال مورد استفاده قرار میگیرد . میتوان گفت تقریبا با همه نوع استایلی مناسب میباشد. بوت زنانه گزینه ای مناسب برای سِت کردن با لباسهای فصل سرد سال میباشد.

ما در این مطلب از سوربان ، نکاتی را درباره استفاده از بوت و نیم بوت توضیح خواهیم داد در ادامه همراه ما باشید.

نکات ضروری برای پوشیدن بوت و نیم بوت که هر خانمی باید بلد باشه! (تصاویر)

انواع بوت

در یک نگاه بوت ، به سه دسته کوتاه ، متوسط و بلند که بوت تامچ پا (نیم بوت) و بوت متوسط ، تا زیر زانو و بوت بلند یا چکمه ها که تا بالای زانو هم ادامه دارند. تقسیم میشود.

نیم بوت

یکی از جذاب ترین و پرکاربرد ترین مدل ها نیم بوت ، یا بوت تا مچ پا هست. که مناسب هر استایلی است. بوت مچ پا با دامن کوتاه یا با یک شلوار تنگ زیبایی فوق العاده ای دارد . علاوه بر این نیم بوت را به راحتی می توانید با دامن های میدی هم بپوشید. در صورتی که چکمه ها با اندازه متوسط با دامن میدی اصلا ظاهر جالبی ندارند. به همین دلیل هست که در مورد نیم بوت به شما گفتم از پرکاربرد ترین انواع هستند.

بوت یا چکمه های زیر زانو

این دسته از بوت ها مناسب خانوم های قد بلند ومتوسط میباشد ، و خانم های قد کوتاه از آن استفاده نکنند . چون تقریبا ساق پایشان با این مدل قطع خواهد شد ، و کوتاه تر به نظر خواهند رسید . در صورتی که خیلی علاقه مند به استفاده از این سبک هستید ، می توانید حداقل یه مدل پاشنه دار را انتخاب کنید که کمتر روی قدتان تاثیر بگذارد . اگر دامن یا پالتو کوتاه انتخاب نکرده اید ، میتوانید از نیم بوتها استفاده کنید که دارای زیبایی خاصی میباشد.

نکات مهم در پوشیدن بوت و نیم بوت

نکات ضروری برای پوشیدن بوت و نیم بوت که هر خانمی باید بلد باشه! (تصاویر)

نکات ضروری برای پوشیدن بوت و نیم بوت که هر خانمی باید بلد باشه! (تصاویر)

نکات ضروری برای پوشیدن بوت و نیم بوت که هر خانمی باید بلد باشه! (تصاویر)

نکات ضروری برای پوشیدن بوت و نیم بوت که هر خانمی باید بلد باشه! (تصاویر)

انواع استایل با بوت و چکمه

1- استایل با بوت بلند

یکی از کلاسیک ترین بوت ها، بوت بلند است. هنگامی که با یک لگ چرم پوشیده شود زیبایی و جذبه خاصی را به شما می دهد. برای اینکه چرم بودن بوت شما بیشتر مشخص شود بهتر است از رنگ های قهوه ای و مشکی استفاده کنید. در کنار انتخاب این بوت های بلند می توانید از بافت های کوتاه و کت چرم استفاده کنید. انتخاب این سبک پوشش بیشتر مناسب زمستان می باشد.

2- استایل با نیم بوت کوتاه

نیم بوت ها اغلب دارای کمی ساق می باشند، سعی نکنید از این نیم بوت ها در زیر شلوار خود استفاده کنید. اینکار باعث می شود که شلوار شما در قسمت مچ پا دارای برامدگی شود. این برآمدگی نیز می تواند به تنهایی ظاهر شما را شلوغ و بی نظم نشان دهد.

3- استایل با چکمه زنانه

اورال یا همان بیلرسوت یک انتخاب بسیار شیک به همراه پوشیدن چکمه می باشد. اورال با طرح جین در فصل زمستان هم موجب ایجاد گرما در شما شده و هم ترکیب خوبی با چکمه خواهد بود. پوشیدن چکمه شاید در اوایل به دلیل جلوگیری از خیس شدن در باران بود اما رفته رفته جزو یکی از بروز ترین و شیک ترین محصولات صنعت پوشاک قرار گرفت.

4- استایل بوت بلند با دامن

بوت بلند دخترانه به همراه یک لگ چرمی یا جوراب شلواری ساده می تواند یک ترکیب زیبا را به همراه دامن داشته باشد. انتخاب یک دامن کوتاه و اسپرت باعث دخترانه بنظر رسیدن استایل شما خواهد شد. دامن مناسب با این استایل معمولا چرمی یا پشمی خواهند بود.

5- استایل بوت بلند و پیراهن

پیراهن های رسمی یا نیمه رسمی زنانه که مناسب پوشیدن در فصل سرما هستند از انتخاب هایی است که می توانید به همراه بوت بلند داشته باشید. این استایل چون به حالت رسمی می باشد، بیشتر در مراسم های رسمی و مجالس و دورهمی های کاری استفاده می شود. بهتر است در هنگام انتخاب شلوار از شلوار های چسبان استفاده نکنید. برای مثال لگ های چرم و یا شلوار های غواصی و جوراب شلواری ها به دلیل چسبندگی زیاد به بدن مناسب این مراسم ها و دورهمی ها نمی باشند.

6- استایل مجلسی با بوت بلند

برای انتخاب لباس مجلسی مناسب با بوت های بلند نیازی به دقت بر روی بلندی یا کوتاهی لباس نیست. اما اغلب سعی می شود تا از لباس های مجلسی کوتاه تری در هنگام پوشیدن بوت های بلند استفاده شود. با اینکار بوت ها بیشتر به چشم می آیند و همچنان حالت مجلسی و شیک خود را نیز حفظ می کنند. سعی کنید از بوت پاشنه دار برای پوشیدن به همراه لباس مجلسی استفاده نمایید.

اگر قد شما کوتاه است یا علاقه مند هستید تا قد خود را در مهمانی کشیده تر نشان دهید بهتر است بوت با پاشنه های میخی را انتخاب کنید. به این شکل شما قد بلند تر و کشیده تر دیده می شوید. این استایل به همراه جوراب شلواری و لگ نیز بهتر خواهد شد.

7- استایل چکمه و دامن

معمولا چکمه بالاتر از زانو ها را نیز می پوشاند. به همین دلیل انتخاب بسیار خوبی برای پوشیدن دامن های بلند می باشد. شما می توانید برای تکمیل این استایل از یک اورسایز و یک بافت کوتاه که در دامن قرار می گیرد استفاده نمایید. در کنار این استایل می توانید از اکسسوری هایی مانند دستمال گردن یا شال گردن یا دستکش استفاده نمایید. این استایل بیشتر در فصل زمستان مورد استفاده قرار می گیرد.

8- استایل با بوت کوتاه

این استایل را به همراه جین لوله تفنگی و لگینگ ست می کنیم. این دو مورد بهترین گزینه برای بوت کوتاه می تواند باشد. در صورتی که قد شلوار خیلی بلند باشد شما می توانید شلوار را از ناحیه مچ پا تا کنید. بوت کوتاه به راحتی با هر سلیقه ای از پوشش ست می شود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز