بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

تشریفات آفوربیا یکی از معتبرترین مجموعه های تشریفات در تهران است که با ارائه خدمات بسیار کامل و با کیفیت در زمینه عروسی و مجالس در تلاش است رضایت شما را جلب کند. تیمی بزرگ و قدرتمند که صفر تا صد مراسم شما را در دست می گیرند و دقیقا طبق سلیقه و انتظارات شما برگزاری تشریفات عقد و عروسی را انجام می دهند.

بعضی از خدماتی که در تشریفات عروس و مجالس آفوربیا ارائه می شود:

دیزاین و بادکنک آرایی مجالس، عروسی و تولد

بهترین تشریفات مجالس عروسی در تهران | تشریفات آفوربیا (تیموری)

دیزاین و بادکنک آرایی طبق جدیدترین ترندهای روز و با توجه به مدل درخواستی شما به همراه مشاوره رایگان انتخاب بهترین تم.

گل آرایی مجالس

بهترین تشریفات مجالس عروسی در تهران | تشریفات آفوربیا (تیموری)

ارائه خدمات گل آرایی تخصصی طبق تم درخواستی، گل آرایی روی میز و ...

آتش بازی و نور افشانی

بهترین تشریفات مجالس عروسی در تهران | تشریفات آفوربیا (تیموری)

ارائه خدمات سرگرمی مهمانان جهت خاطره انگیز شدن مجالس شما با آتش بازی، نور افشانی و ...

فینگر فود

بهترین تشریفات مجالس عروسی در تهران | تشریفات آفوربیا (تیموری)

 

در دست گرفتن خدمات پذیرایی آبمیوه، فینگرفود های خوشمزه و مطرح، برای مراسم های مختلف. (میز فینگرفود برای تولد، مجالس نامزدی، عقد و عروسی و ...)

سفره عقد

چیدمان و دکوراسیون سفره عقد جدید، شیک و به روز، با تمامی آیتم های سفره عقد طبق نیاز و سلیقه شما.

کترینگ

ارائه صفر تا صد خدمات پذیرایی به صورت نهار یا شام با بهترین کیفیت ممکن در تشریفات آفوربیا (تیموری)

 

چرا می توان آفوربیا را بهترین تشریفات تهران دانست؟

بهترین تشریفات مجالس عروسی در تهران | تشریفات آفوربیا (تیموری)

یک مجموعه تشریفات عقد و عروسی و عروسی معتبر باید دارای خصوصیاتی باشد که بتواند رضایت شما را جلب کند، آفوربیا با این ویژگی ها، می تواند مطمئن ترین انتخاب پیش روی شما باشد:

سابقه درخشان آفوربیا

آفوربیا سالهاست در زمینه برگزاری مراسم عقد و عروسی توانسته رضایت مشتریان زیادی را جلب کند و توجه به انتقادات و پیشنهادات مشتریان پل پیشرفت این گروه معتبر شده است، تجربه اجرای صدها مراسم بزرگ باعث شده این تیم بتواند به صورت حرفه ای و تخصصی مراسمی به یاد ماندنی برای شما اجرا کند.

تست مراسم با آفوربیا

تشریفات آفوربیا از شما دعوت خواهد کرد تا در یکی از مراسم هایی که برگزاری آن را برعهده دارند حضور داشته باشید. شما با حضور در این مراسم از نحوه برخورد پرسنل و خدماتی که تشریفات انتخابی ارائه می دهند از نزدیک آشنا خواهید شد و علاوه بر کیفیت غذا، میوه، شیرینی و ... تزئینات سالن، گل آرایی، تازه بودن گل ها، تمیزی میز و صندلی ها و چیدمان نیز مطمئن می شوید.

سلیقه عالی در تزئینات مجالس

در آفوربیا تزئینات اهمیت ویژه ای دارد، معمولا گروه تزئیانت و دکوراسیون آفوربیا سعی دارند با ارائه جدیدترین ترندهای تزئین مراسم و همینطور توجه به نیاز و سلیقه شما، مراسمی درجه یک برگزار کنند. خدمات میز آرایی و گل آرایی این تیم تشریفات در تهران بسیار باشکوه و زیبا بوده و همینطور سعی می شود از شمع آرایی به بهترین شکل ممکن استفاده شود. 

کادر آموزش دیده و مجرب

ما در آفوربیا، برای هر کاری یک متخصص داریم! برای مثال خدمات پذیرایی از مهمانان برای ما اهمیت بسیاری داشته و با کادر آموزش دیده و مجرب خود سعی داریم بهترین خاطرات را برای حاضرین رقم بزنیم. همینطور گروه های تزئین و دکوراسیون تشریفاتی ما همگی دارای تخصص و دانش حرفه ای در این حوزه هستند.

کادر مدیریت حرفه ای

آفوربیا دارای مدیریت قوی مجموعه و تیم تشریفاتی است که هماهنگی کارهای مربوط به جشن عروسی شما را بر عهده دارد و صفر تا صد کارها بر عهده آن ها می باشد پس برای اینکه تمامی کارها آنطور که شما می خواهید انجام شوند می توانید روی ما حساب باز کنید. همینطور بیشتر کارهای مربوط به جشن عروسی مثل انتخاب آتلیه، آرایشگاه، گروه موسیقی و خیلی کارهای دیگر با کمک تیم تشریفاتی انجام می شود و مدیریت مجموعه با توجه به بودجه و هزینه شما گزینه های مناسب را برای شما درنظر می گیرد.

 

آموزش تشریفات عروسی و مجالس آفوربیا با ارائه جدیدترین خدمات دیزاین مراسم، پذیرایی و ... آماده همکاری با شماست، برای مشاوره و ثبت درخواست با ما در تماس باشید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز