بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چرا عشقم اذیتم میکنه؟ چرا مرد عاشق دوری میکند؟ نشانه های عشق پنهانی مردان یا نشانه های مردی که جذب شده چیست؟ وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند چگونه رفتار می کند؟ در مقابل بی اعتنایی چه کنیم؟ اگر در رابطه ای هستید که مدتیست چالش هایی را تحمل می کنید این مطلب برای شماست!

این مطلب هم می تواند برای شما مفید باشد: جذب مردان با کلمات - چگونه با مردان صحبت کنیم؟

چرا عشقم اذیتم میکنه؟

چرا عشقم اذیتم میکنه؟ | 10 دلیل برای اینکه چرا مرد عاشق دوری میکند!

واضح ترین دلیل، شما را دوست ندارد!

علائم هشداری وجود دارد که امکان دارد به شما هشدار دهد که امکان دارد او شما را ترک کند یا دیگر به شما علاقه ای ندارد. مردان به شما نخواهند گفت که شما را دوست ندارند، به خصوص اگر هنوز احساسات کمی را نسبت به شما داشته باشند.

او بی ادب و گستاخ شده

او با استفاده از سخنان و رفتار بی ادبانه خود به شما اطلاع می دهد که می خواهد از ارتباط با شما، بیرون بیاید.

به دنبال راهی برای کاهش رابطه با شماست

او ارتباط را کاهش می دهد. خواه این ارتباط بدنی باشد، کلامی یا فقط ارتباط چشمی. او همه این نوع ارتباط را از بین خواهد برد.

عمدا شما را نمی بیند

او کاملاً زندگی جداگانه خود را آغاز می کند. وقتی اطراف هستید، او عجیب می شود و وانمود می کند که تنها می باشد.

خودش را در زندگی شما دخالت نمی دهد

اگر او به علایق شما احترام نمی گذارد، این بدان معناست که فکر می کند شما در زندگی او بی ربط هستید . این مرد دیگر دوستتان ندارد.

رفتارهای مشکوکی از او می بینید

وقتی یک رابطه شروع می شود، دو طرف باید برخی از اتفاقات را با یکدیگر در میان بگذارند. مردی كه دوستتان دارد، دلیلی برای پنهان کاری نمی بیند.

از تحقیر کردن شما لذت می برد

اما اگر مردی شروع که تحقیر شما کرد، نه تنها او یكی از آسیب زا ترین نشانه های مردی که دوستمان ندارد، را دارد، بلکه شما باید هر چه سریع تر این مرد را ترک کنید.

حرف های عاشقانه اش به صفر رسیده

خودتان را قانع نکنید. قطع شدن جملات عاشقانه، به هیچ عنوان طبیعی نیست.

مدام در حال دروغ گفتن است

بهانه می گیرد و برای نبودن در کنار شما، دروغ می گوید. همه این بی توجهی ها و بهانه تراشی ها از نشانه های مردی که دوستتان ندارد، هستند.

موبایلش را از شما قایم می کند

حتی اگر خیانتی در کار نیست، شما می توانید با این کار، نشانه های مردی که دوستمان ندارد را متوجه شوید.

مدام عصبانی می شود

او بدون هیچ دلیل درستی بر سر شما فریاد می زند. به عبارت دیگر، معنای پنهان فریاد های او این است که دیگر دوستتان ندارد و می خواهد از رابطه خارج شود.

عذرخواهی کردن در کارش نیست!

حتی اگر او اشتباه کند، هرگز از شما عذرخواهی نخواهد کرد. زیرا اهمیتی نمی دهد که احساسات شما صدمه دیده یا نه.

دیگر برای شاد کردن شما برنامه ای ندارد

مردی که دوستتان ندارد، دست از کارهایی که شما دوست دارید و باعث می شود احساس خاصی داشته باشید، می کشد.

مدام در حال مقایسه کردن شما با دیگران است

او شما را با هر زنی که در خیابان می بیند، مقایسه می کند و می گوید شما باید بیشتر شبیه او باشید. باید مانند او لباس بپوشید یا مدل موهای خود را به چیز دیگری تغییر دهید.

 

این مقاله را هم بخوانید: پشیمانی مردان بعد از کات چه دلیلی دارد؟

شاید هم بیش از حد عاشق شماست

چرا عشقم اذیتم میکنه؟ چون خیلی دوست داره، در واقع آنان به شدت نیازمند محبت و توجه هستند و بدین وسیله با محبت بیش از حد کردن و توجه نشان دادن، به دنبال این هستند که با مقدار بالای عشق و محبت دردهای خود را به طور موقت تسکین دهند. و حتی گاهی باعث می شوند که طرف مقابل با احساس گناه و افسوس آنها را در کنار خود نگه دارد.

اینگونه افراد اغلب اوقات تا حدی مستاصل، درمانده و پرتوقع هستند. می توان چنین آدم هایی را انگل عاطفی نامید. او محبت می کند اما در واقع همواره در حال خواستن و مطالبه محبت بیشتر از دیگران است و باعث می شوند که طرف مقابل هم احساس ناراحتی کند. مشکل این افراد زیاد دوست داشتن طرف مقابل نیست بلکه آنان خودشان را خیلی کم دوست دارند.

 

مدتی هست مشکلات مالی یا خانوادگی پیدا کرده

بر اساس مطالعات روانپزشکی مشکلات مالی و بحران های مالی با گذشت زمان تبدیل به مشکلات عاطفی می شود برای این که افراد بتوانند اختلاف ها و تعارض ها را مدیریت کنند و از آسیب های بیشتر جلوگیری کنند باید با مشاور خانواده مشورت کنند و از او کمک بگیرند.

در جامعه ی ما مشکلات مالی از مسائلی است که به شدت استرس زا بوده و باعث ایجاد بسیاری از اختلاف ها در زندگی مشتر ک می شود و زمانی که به درستی مدیریت نشود مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد.

شرایط دشوار اقتصادی فشار بسیار فراوانی را برای خانواده ایجاد می کند ولی همواره باید در جهت تداوم و حفظ خانواده و زندگی مشترک تلاش نمود تا از پس همه ی مشکلات بر آمد.

 

او میخواهد رابطه را تمام کند

چرا عشقم اذیتم میکنه؟ چون میخواد رابطه رو تموم کنه! وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند عملا نشان می دهد به زن احترامی قائل نیست و با فحاشی ها و داد و فریادهای متعدد، تخریب شخصیتی، قضاوت ها و تهمت هایی فاقد مدرک با زن بد رفتاری می نماید.

وی زن را نادیده می گیرد و به او در طول روز توجهی نمی کند، با او تماس نمی گیرد و به طور کل به نوعی رفتار می کند که گویی زن وجود ندارد یا زمان بسیار کمی را از 24 ساعت روز به وی اختصاص می دهد و در آن زمان هم مدام خستگی و بی حالی خود را مطرح می نماید و می خواهد زودتر مکالمه را تمام کند.

وقتی مردی بخواهد رابطه را تمام کند و نتواند به خوبی خواسته خود را برای جدایی بیان کند با رفتارهای پرخاشگرانه، دعوا های الکی با بهانه های بچگانه و..سعی می دارد که زن متوجه بهانه گیری های الکی و قصد او برای جدایی شود..

مردی که زنی که را دوست دارد و قصد ادامه رابطه را به صورت جدی دارد به زن بی احترامی نکرده و با او بد رفتاری نمی کند زیرا او را در جایگاه بالاتری با عنوان همسر آینده خود می بیند.

مردی که دیگر نمیخواهد به رابطه ادامه دهد مدام سر هر چیز کوچکی و بزرگی به زن دروغ می گوید، مسائل را از او مخفی می کند..در حالیکه اگر مرد رابطه را جدی تلقی کند به زن دروغ نگفته و به او و علاقه اش نسبت به خود احترام می گذارد و برای عشق زن ارزش قائل است.

 

در این مطلب به سوال چرا عشقم اذیتم میکنه؟ پاسخ دادیم. نظر شما درباره مواردی که به آن ها اشاره کردیم چیست؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات با ما همراه شوید و تجربیات خود را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان سوربان به اشتراک بگذارید!



به این مطلب امتیاز دهید:
برای رای دادن اولین نفر باشید

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز