بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

جذب مردان با کلمات چگونه است؟ چگونه با مردان صحبت کنیم؟ برای دلبری از آقایان با کلمات چه کنیم؟ نوع صحبت کردن خانم ها و آقایان از زمین تا اسمان تفاوت دارد. خانم ها ظرافت دارند و بیشتر جزئیات را درنظر می گیرند اما آقایان در مواجعه شدن با یک خانم مردانه تر صحبت می کنند و در کل کلی گویی می کنند. اما ما خانم ها چگونه می توانیم با استفاده از جادوی کلمات آقایان را جذب کنیم؟ چگونه با کمک قدرت کلمات برای پارتنر خود دوست داشتنی تر شویم و چگونه همسرمان را با صحبت کردن به خود جذب کنیم؟ با ما همراه باشید.

جذب مردان با کلمات را چگونه انجام دهیم؟

جذب مردان با کلمات - چگونه با مردان صحبت کنیم؟ | 8 روش جادویی برای دلبری از همسر با کلمات

عشوه گری برای همسر با قدرت کلمات

اولین چیزی که باید درباره صحبت کردن با همسر بدانید این است که در این مقاله هیچ ورد جادویی یا کلمه جادویی به شما یاد نمی دهیم که او را یکباره و فوری عاشق و شیدای خود کنید. بلکه به شما آموزش می دهیم با نحوه صحبت کردن خود کم کم مردتان را عاشق کنید. اولین راهکار نزدن تیر مستقیم به هدف است، اگر مستقیم به او بگویید که به چه چیزی فکر می کنید کار اشتباهی می کنید، چرا که امکان دارد با این کار او را به سرعت فراری دهید. پس عشوه گری در کلمات باعث می شود که او متوجه شود که علاقه دارید تا با او وارد مرحله بعدی رابطه شوید، اما برای این کار زیاد او را تحت فشار قرار ندهید.

تعریف از او و توانایی هایش

چگونه مرد را با کلام به خود وابسته کنیم؟ آقایان عاشق تعریف و تمجید از طرف یک خانم هستند چه بهتر که آن خانم شریک عاطفی و همسرش باشد! هر مردی در هر سنی نیاز دارد از او به خاطر زحماتی که می کشد، حتی خرید یک شاخه گل یا مهمان کردن یک وعده غذایی تشکر شود. علاوه بر این دوست دارند بابت توانایی هایی که دارند مورد توجه و تحسین قرار بگیرند. مثلا اگر همسرتان توانسته یک پروژه سه ماهه را یک ماهه تمام کند به او نشان دهید به او افتخار می کنید و این کارش بسیار عالی و مهم است. کم کم می بینید که او برای شنیدن تعریف و تمجید های بیشتر دست به چه کارهایی که نمی زند!

با کلمات بازی کنید

سعی کنید افکارش را با مواردی متضاد به چالش کشیده و واکنشش را بررسی نمایید. در این شرایط بسیار تهاجمی یا منفی واکنش ندهید. با ذکر یک داستان به او و اطلاع دادن این که بعدا بقیه داستان را بیان می کنید، او را منتظر نگه دارید. به نحوی حرف بزنید که همیشه منتظر شنیدن بخش های بعدی صحبت های شما باشد. اگر به موضوعی یا گفت و گویی علاقه نشان نمی دهد روی آن اصرار نکنید.

سعی کنید تا جایی که می توانید تاثیرگذار باشید

بهتر است مکالماتتان را تا جای ممکن ادامه دهید و به سوالات خاصی برسید که به احتمال زیاد تمایل دارند درباره با آن ها با شما همصحبت شوند و یا نیاز به هم دردی دارند. همچنین زمانی که از او می خواهید که صحبت کند، احتمال کمتری وجود دارد که در انتخاب موضوع صحبت اشتباه کنید. برای مثال همسرتان بعد از یک روز کاری رو به روی شما نشسته است، انتخاب با شماست که از کفش شمسی خانم همسایه صحبت کنید یا موضوعی که می دانید او به بحث و گفت و گو در آن واقعا علاقه دارد.

خانم های عزیز، در هنگام صحبت کردن وقت شناس باشید!

وقتی همسرتان درباره احساس زیبایش با شما صحبت می کند ناگهان بحث قبض آب و برق را پیش نکشید، وقتی درباره مشکل کاری اش با شما دردودل می کند از مشکل اجاره خانه خواهرتان صحبت نکنید، در واقع باید وقت شناس باشید و بدانید هنگام صحبت کردن با طرف مقابل چه چیزی را در چه زمانی بیان کنید.

با نگاه کردن و حرکات چشمانتان او را جذب کنید

یکی از مواردی که برای جذب آقایان با کلمات واقعا باید به آن توجه کنید این است که هنگام صحبت کردن به او نگاه کنید، برقراری تماس چشمی درست در هنگام صحبت کردن با او باعث می شود در صحبت هایتان غرق شود و احساس شما را در بیان هر کلمه بهتر بفهمد. پس برای جذب همسر با صحبت کردن نگاه کردن را فراموش نکنید.

فقط با او صحبت کنید

اگر قصد دارید همسرتان را با کمک کلمات جذب کنید، سوالات خود را وقتی در جمع هستید، فقط از او بپرسید. این کار به او احساس قدرت در جمع داده و ناخودآگاه حس می کند تنها تکیه گاه شماست.

جذب کردن مرد با کمک پیامک و چت کردن

  • بسیار ساده با او صحبت کنید. مثل زمانی که وقتی روبروی شما نشسته و با او صحبت می کنید. برای تاثیر بیشتر از شکلک های بامزه و کیوت در متن پیام های خود استفاده کنید.
  • وقتی به او پیام می دهید و یا جواب پیام او را می دهید، مرتب نام او را به کار ببرید. این کار پیام شما را خاص می کند و موجب می شود که پیام ها در یادش بماند.
  • در صحبت کردن محترم و موب باشید، از بعضی خط قرمز ها رد نشوید و مکالمه خود با کلمات رکیک شروع نکنید تا قابل اعتماد تر و کاریزماتیک تر باشید.
  • بهتر است کمی مرموز رفتار کنید و همه جزئیات را با او درمیان نگذارید، چون این کار باعث می شود که سریع خسته شود. پس توضیحات را کوتاه و مختصر کنید تا او بیش تر و بیش تر از شما توضیح بخواهد.

 

امیدواریم توانسته باشیم در این مقاله به خوبی به جذب مردان با قدرت کلمات و به دست آوردن دل همسر با صحبت کردن اشاره کنیم، خوشحال می شویم شما هم تجربیات و ایده هایتان را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(6 امتیاز , میانگین: 3.7 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز