بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

ست ساعت مچی را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

ست ساعت مچی را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

ست کردن وسایل و آیتم‌های پوششی یکی از راه‌های نشان دادن همدلی و پیوستگی در میان زوج‌های جوان است و یکی از بهترین آیتم‌ها برای ست کردن، ساعت مچی می‌باشد. با خرید یک ست ساعت مچی و استفاده از آن می‌توانید استایلی هماهنگ و نزدیک به همسر خود داشته باشید و این هماهنگی را به جذاب‌ترین شکل ممکن به مخاطبان نمایش دهید.

تقریبا بیشتر مدل‌های ساعت مچی موجود در بازار هم در نوع مردانه و هم در نوع زنانه تولید می‌شوند که به راحتی می‌توان آن‌ها را با هم ست و استفاده کرد. در این مطلب قصد معرفی بهترین انواع ست ساعت‌های مچی و بررسی نکات خرید آن را داریم.

راهنمای خرید ست ساعت مچی

ست ساعت مچی را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

اگر قصد خرید یک ست کامل ساعت مچی برای هماهنگ کردن استایلتان با همسر خود را دارید، باید به چند نکته مهم توجه کنید تا بهترین نوع این محصول را خریداری کنید. از جمله نکات و ویژگی‌هایی که برای خرید ست‌های ساعت مچی باید به آن توجه کرد، عبارتند از:

اندازه و ابعاد ساعت

ست‌های ساعت مچی در ابعاد و اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. ابعاد استاندارد ساعت مچی یا به عبارت دیگر قطر صفحه ساعت برای مردان 3.6-5 میلی‌متر و برای زنان 2.4-3.2 میلی‌متر است. این ابعاد و اندازه استاندارد، برای ست کردن با هر نوع لباس و هر سبک پوششی مناسب است اما انواع مختلف ساعت‌های مچی در ابعاد بزرگ‌تر یا کوچک‌تر هم تهیه می‌شوند که خرید و استفاده از آن‌ها به سلیقه شما بستگی دارد. اگر دستان ظریفی دارید، ساعت‌های کوچک‌تر مناسب شما هستند و اگر مچ دست شما بزرگ‌تر است، ساعت‌هایی با قطر بیشتر جلوه بهتری دارند.

جنس بند ساعت

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که برای انتخاب ساعت ست باید به آن توجه کرد، جنس بند ساعت است. انواع ست ساعت مچی با بندهای چرمی، استیل، پلاستیکی و... طراحی و تولید می‌شوند که متناسب با سلیقه خود و همسرتان می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

در این مورد علاوه بر سلیقه شخصی هر فرد، به ویژگی‌های هر جنس بند ساعت هم توجه داشته باشید. برای مثال بندهای چرمی اگر باکیفیت و اصل نباشند، به مرور زمان پوسته پوسته شده و آسیب می‌بینند اما بندهای استیل مقاومت خوبی داشته و سال‌ها عمر می‌کنند.

محل و نوع استفاده
اگر به دنبال ست ساعت برای استفاده روزمره هستید، بهتر است به سراغ ساعت‌های سبک با بند چرمی یا سیلیکونی باشید که ساعت‌های طولانی قابل استفاده هستند و مچ دست را خسته نمی‌کنند. اما اگر برای موقعیت‌های خاص مانند مهمانی و دورهمی، قصد ست کردن آیتم‌های پوششی و اکسسوری‌ها را دارید، ساعت‌های استیل یا چرمی با صفحه بزرگ انتخاب شکیل‌تری هستند.

بازه قیمتی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که در زمان انتخاب ساعت مچی به صورت ست باید به آن توجه داشته باشید، قیمت ساعت مچی ست است. به طور کلی محصولاتی که به صورت ست عرضه می‌شوند، قیمت مناسب‌تری نسبت به همان محصول به صورت جداگانه دارند. به عبارت دیگر اگر قصد خرید ساعت زنانه و مردانه از یک برند مشخص به صورت مجزا را داشته باشید، معمولا قیمت آن نسبت به ست همان ساعت گران‌تر تمام می‌شود. با این حال در خرید ساعت مچی به صورت ست، قیمت را مد نظر قرار دهید. اگر بودجه محدودی دارید، انواع مدل‌ها را متناسب با آن فیلتر کنید و سپس یکی را انتخاب کنید.

اصل یا های‌کپی

در زمان انتخاب و خرید انواع ست ساعت مچی باید به اصالت آن هم توجه داشته باشید. طبیعتا ساعت اصل از برندهای مطرح قیمت بالاتری دارد؛ اما در مواردی می‌توانید همان ساعت را با قیمت مناسب‌تر اما به صورت های‌کپی خریداری کنید. در صورتی که بودجه محدودی داشته باشید و صرفا ظاهر مشابه اصل برای شما اهمیت داشته باشد، ساعت های‌کپی انتخاب مناسبی برای شماست.

بهترین برندهای تولید کننده ست ساعت مچی

ست ساعت مچی را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

انواع ست‌های ساعت مچی توسط بیشتر برندهای مطرح تولید ساعت طراحی و به بازار عرضه می‌شوند. به عنوان یک مصرف کننده می‌توانید هر کدام از آن‌ها را انتخاب و برای ست کردن همراه با همسر خود، خریداری کنید. چند برندی که در این زمینه از شهرت و اعتبار بیشتر برخوردار هستند، عبارتند از:

برند رولکس

یکی از مطرح‌ترین برندهای طراحی و تولید ساعت مچی که شیک‌ترین ساعت‌های دنیا را تولید می‌کند، برند رولکس است. ساعت‌های رولکس از نظر کیفیت، ویژگی‌های ظاهری و توجه به جزئیات طراحی در سطح بالایی قرار دارند و جزو بهترین مدل‌های موجود در بازار هستند. این برند برای رضایت مشتریان خود مطرح‌ترین مدل‌ها را در نوع ست هم تولید می‌کند. تا همین چند سال پیش، ساعت‌های ست استیل رولکس جزو پرچمداران بودند اما امروزه ساعت‌های بند چرمی ست این برند هم طرفداران زیادی در میان زوج‌های جوان پیدا کرده‌اند. رولکس در تولید ساعت‌های ست به ظرافت و زیبایی توجه ویژه‌ای می‌کند.

برند سیتزین

یکی از برندهای مشهور دیگر که در زمینه تولید ساعت‌های ست شهرت زیادی دارد، برند سیتزین است. انواع ست ساعت مچی این برند به عنوان ست ساعت عروس و داماد، طرفداران زیادی دارند. این کمپانی با بیش از 80 سال سابقه در زمینه تولید ساعت مچی، به خوبی با نیازهای مشتریان خود آشنایی دارد و بهترین انواع ساعت مچی را هم از نظر کیفیت و کارایی و هم از نظر شکل و ویژگی‌های ظاهری تولید می‌کند.

برند ویولت

دیگر برند مطرح در زمینه تولید ساعت‌های مچی لاکچری و باکیفیت که انواع ست‌ ساعت را نیز می‌توان در میان محصولات آن پیدا کرد، برند ویولت است. این برند مطرح به خصوص در میان جوانان از طرفداران زیادی برخوردار است و محصولاتی که تولید می‌کند، در مدت کوتاهی پس از عرضه به بازار به پر فروش‌ترین محصولات بازار تبدیل می‌شوند. این برند مطرح علاوه بر توجه به کیفیت و ظاهر محصولات خود، مناسب بودن قیمت را نیز برای محصولات پرطرفدار در نظر می‌گیرد.

ساعت ست را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

ست ساعت مچی را از کجا با بهترین قیمت تهیه کنیم؟

همان‌طور که گفتیم خرید ساعت مچی به صورت ست، نسبت به خرید ساعت مردانه و زنانه به صورت مجزا به صرفه‌تر است، با این حال اگر به دنبال خرید این محصول با ارزان‌ترین قیمت هستید، با کمی جستجو در بازار به نتایج خوبی دست پیدا می‌کنید. در صورتی که ساعت‌های مچی ست را از فروشنده و وارد کننده اصلی هر برند خریداری کنید، قیمت نهایی برای شما ارزان‌تر تمام می‌شود زیرا هزینه‌ای بابت واسطه‌ها پرداخت نخواهید کرد. به علاوه اگر نسخه های‎‌کپی ساعت‌ها را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید هم یک ست ساعت مچی شیک اما با قیمت مناسب خواهید داشت.

جهت تهیه بهترین ست ساعت از نظر شکل ظاهری و کیفیت و از همه مهم‌تر با قیمت مناسب، ابتدا فروشگاهی معتبر و خوش سابقه را در این زمینه پیدا کنید و سپس برای خرید اقدام کنید. برای پیدا کردن بهترین فروشگاه کافی است به نکاتی مانند میزان رضایت مشتریان، تنوع محصولات، داشتن یا نداشتن گارانتی فروش محصول و... توجه کنید.

اوبلاک، برندی باکیفیت و درجه یک در حوزه تولید ساعت مچی عقربه‌ای است که در حال حاضر در چهار کشور ایران، استرالیا، چین و ژاپن به ثبت رسیده است. این برند، ساعت‌های مچی تماما ژاپنی خود را با بهترین قیمت ممکن به بازار عرضه کرده است تا دستیابی به دو مولفه مهم کیفیت بالا و قیمت مناسب برای مصرف‌کنندگان به راحتی امکان‌پذیر شود.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز