بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چیکار کنم عاشقم بشه؟  چی باعث میشه عاشقم بشه؟ چگونه عشقم رو جذب خودم کنم؟ چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ اگر قصد دارید کسی را برای ازدواج جذب خودتان کنید و یا کاری کنید همسرتان از قبل بیشتر به شما وابسته شود این مطلب برای شما تهیه شده است! سه اصل بسیار مهم در عاشق کردن دیگران وجود دارد:

  1. سبک های دلبستگی افراد که نوع نگرش و رفتارشان در رابطه را مشخص می کند
  2. معیار انتخاب شریک عاطفی به واسطه تجربیات زندگی و شرایط محیطی
  3. نیاز های ناخودآگاه که به واسطه فیزیولوژی و ساختار ذهن ایجاد می شوند

چیکار کنم عاشقم بشه؟ چگونه عشقم رو جذب خودم کنم؟

چیکار کنم عاشقم بشه؟ چیکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ | 7 راه عاشق کردن طرف مقابل

خودتان را دوست داشته باشید و روی عزت نفستان کار کنید

تا وقتی خودتان را دوست نداشته باشید چطور می خواهید کس دیگری را متقاعد کنید که شما را دوست داشته باشد؟ مردان عاشق چه زنانی می شوند؟ خانم های محکم و با اعتماد به نفس که می توانند به آن ها تکیه کنند. اگر حس می کنید مشکل عزت نفس دارید با مطالعه مقالات بیشتر و مراجعه به روانشناس آن را رفع کنید. هیچ مردی زنی را که مدام عذرخواهی می کند و از خودش ایراد می گیرد را دوست نخواهد داشت و آن ها در کنار خانم های فوق العاده به آرامش می رسند.

به زیبایی و تمیزی خود اهمیت بدهید

چیکار کنم عاشقم بشه؟ به زیبایی و تمیزی خودت اهمیت بده! اکثر مردان با دیدن عاشق می شوند، در واقع راه حل مهمی که برای جذب مرد برای ازدواج وجود دارد این است که همیشه آراسته و مرتب باشید، مردان عاشق کسی که به ظاهر و بهداشتش اهمیت نمی دهد نمی شوند. هر چه تمیزتر به نظر برسید اعتماد به نفستان هم به طور چشمگیری بالاتر می رود. رعایت نظافت شخصی برای بهتر کردن چهره و ظاهر شما و همینطور برای بهداشت شخصی تان بسیار مهم و ضروری است.  تمیزی و آراستگی شخصی مهارتیست که به شما کمک می کند ظاهر خوب و تمیزی داشته باشید. 

متعد و وفادار باشید

چطوری شوهرم رو عاشق خودم کنم؟ بهش وفادار باش! وفادار بودن و متعهد بودن باعث می شود آقایان شما را تافته جدا بافته بدانند و به شما اعتماد کنند. در نتیجه اعتماد آن ها باعث می شود حس کنند شما را بیشتر از بقیه دوست دارند و در نهایت عاشقتان شوند. اگر طرفدار کارهایی مثل برانگیختن حسادت مردتان هستید باید بدانید این روش کاملا غلط بوده و در نهایت وقتی مرد شما را به دست بیاورد به مرور علاقه اش کمرنگ خواهد شد.

برای خودتان خط قرمزهایی داشته باشید

احترام گذاشتن به خط قرمز ها (با شرط درست و منطقی بودن) معیار سنجش مناسبی برای عاشق کردن طرف مقابل است. برای روابط عاطفی باید چهار چوب هایی را تعریف کرد تا از تباهی آن رابطه جلوگیری شود. جهان ما به نوعی دارای دو جهت است مثل نیکی و پلیدی، شکوفایی و تباهی، پیشرفت و پست رفت هر چیزی در این دنیا به سمت یکی از این دو جهت حرکت می کند.  اینکه تا کجا به نیاز های یکدیگر پاسخ دهید،تا چه اندازه ای از یکدیگر انتظار داشته باشید و تا چه حدی اشتباهات را قابل پذیرش بدانید هویت رابطه شما را شکل می دهد.

به او احترام بگذارید

رفتار محترمانه و احترام گذاشتن به خواسته ها، نیاز ها و زندگی طرف مقابل باعث می شود جایگاهی در دل عشقتان بدست آورید که هیچ کس نتواند خدشه ای به آن وارد کند. احترام در رابطه مشترک شاید اولین راه شکوفایی یک عشق واقعی باشد. 

اعتماد به نفس و احترام را می توان به عنوان دو ویژگی جادویی و سحر کننده انسان ها دانست ویژگی های که هر انسانی را جذب می کند و می تواند بذر محبت را بکارد و جزء بهترین پاسخ ها برای سوال چیکار کنم عاشقم بشه است.

یاد بگیرید مشکلات را عاقلانه حل کنید

یاد گرفتن مهارت ‌های حل مساله و تصمیم‌ گیری بر احساسی که نسبت به خودمان و دیگران داریم هم تأثیرگذار است. برای عاشق کردن مرد مورد علاقه باید توانایی حل کردن مشکلات را به صورت عاقلانه داشته باشید. با کمک حل مساله درک درست ‌تری از توانایی‌ هایمان به دست می‌ آوریم و اعتماد به نفسمان بیشتر می‌شود. داشتن تفکر مثبت و تفکر منطقی می تواند در این زمینه به شما کمک کند همچنین دوره تفکر عقلانی به شما یاد می دهد که چگونه بتوانید به صورت عقلانی فکر کنید و تصمیم بگیرید.

حل مشکلات به صورت عاقلانه و منطقی می تواند به شما کمک کند تا از تصمیم های احساسی و غیرمنطقی جلوگیری کنید و از عکس العمل های بیش از حد به مشکلات پرهیز کنید. این مهارت بهداشت و سلامت روان را هم بالا می ‌برد و انگیزه افراد را برای مراقبت از خود و دیگران و پیشگیری از بیماری ‌های روانی، مشکلات بهداشتی و رفتاری افزایش می ‌دهد. 

او را 7درک کنید

یکی از مهم ترین اصول رابطه های اجتماعی، دوستی و عاطفی توانایی درک یکدیگر است،  توانایی درک کردن احساس همدلی و نزدیکی را در رابطه به وجود می آورد و یکی از ویژگی های است که میتواند شما را وارد دایره امن “افراد محدودی که به انها اطمینان داریم” زندگی طرف مقابل کند. افرادی که نمی توانند شرایط، محدودیت ها، فشار ها، نیاز ها و موقعیت یکدیگر را درک کنند سر کوچک ترین مسائل اختلافات شدیدی پیدا می کنند اختلافاتی که راه حلی برای آنها وجود ندارد زیرا طرفین نسبت به موضوع و مشکل مشترک درک و بینش یکسان ندارند.

 

در این مطلب به سوال چیکار کنم شوهرم عاشقم بشه پرداختیم. امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم برای داشتن زندگی گرم و صمیمی برنامه ریزی کنید. حالا نوبت شماست که در بخش نظرات با ما همراه شوید و به ما بگویید از نظر شما بهترین کار و راه های جذب مرد مورد علاقه برای ازدواج چیست؟ خوشحال می شویم در بخش نظرات به ما کمک کنید مطلب کامل تری داشته باشیم.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 1.0 از 5)

نظرات شما: