بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
دلتنگ کردن دیگران چطور ممکن است؟ شما می خواهید کسانی که دوستشان دارید دلشان برای شما تنگ شود. اما نمی دانید چگونه. نمی دانید چه کاری باید بکنید که دیگران دلتنگ شما باشند در ادامه راهکارهایی را برای دلتنگ کردن طف مقابل به شما آموزش می‌دهیم.

برای دلتنگ کردن مخاطب خاص تان یا شخصی که با او در رابطه عاشقانه اید، یا کسی که شما را فراموش کرده، تلنگر زدن لازم است.ممکن است ندانید راه های دلتنگ کردن طرف مقابلتان چیست! برای دلتنگ کردن طرف مقابل چند نکته ساده اما کاربردی را در ادامه این مطلب از سوربان لیست کردیم که حتما کمکتان می کند.

10 تکنیک باور نکردنی برای دلتنگ کردن کسی که دوستش داری!

چطور عشقم را دلتنگ خود کنم؟

اگر به هر دلیلی نیاز دارید که مخاطب خاص خود را دلتنگ خودت کنید، لازم است راه های دلتنگ کردن مخاطب خاص را حتما بلد باشید.

  • مدام به او نچسب

اگر مدتی خبری از او نیست، صبر کنید، به او فضا دهید تا خودش دلتنگ شما شود ، اینقدر زنگ نزنید و پیام ندهید.

  • از او فاصله بگیرید

فکر نکنید اگر به او بچسبید و مدام او را چک کنید بیشتر جذب شما خواهد شد . نه، اینطور فقط او را بیشتر از خودت دور میکنید.

  • غر زدن و انتقاد ممنوع

10 تکنیک باور نکردنی برای دلتنگ کردن کسی که دوستش داری!

با غر زدن و مدام انتقاد کردن او را فراری میدهید و این رفتار شما باعث میشود هر زمان که دلتنگ شما شود یاد غر زدن هایتان بیافتد و از شما دوری کند.پس با روش درست خواسته ها و ناراحتی خود را ابراز کنید.

  • از خاطرات مشترک پست بگذار

عکس های مشترک خود را در شبکه های اجتماعی قرار دهید. این موضوع نشان می دهد که شما هنوز هم به او فکر می کنید. این کار سبب تحت تاثیر قرار گرفتن او می شود. ضمن اینکه اگر او برای آمدن به سمت شما دچار شک باشد، با این اقدام از سوی شما در کارش جسارت لازم را به دست خواهد آورد.

  • برای او آرزوی خوشبختی کنید

اگر پس از مدتی او را در کنار دوستان یا مهمانی دیدید، خودتان را محکم و مقاوم نشان دهید و برای او آرزوی خوشبختی کنید. این رفتار برای طرف مقابل شما در حکم یک تلنگر می باشد. چنین رفتاری با یک تاثیر مثبت در ذهن فرد همراه است.

  • به زندگی عادی ادامه بده

زندگی عادی خود را از سر بگیرید و همه چیز را به تدریج نادید بگیرید. استقلال خود را در زندگی نشان دهید. برای خودت ارزش قائل باش و خودرت را آنقدر محتاج نشان نده. سر خودت را گرم کن.

وقتی او ببیند که برای خودت هدف داری و کل زندگیت به او خلاصه نمی شود بیشتر جذب تو می شود.

10 تکنیک باور نکردنی برای دلتنگ کردن کسی که دوستش داری!

  • به خودتان بیشتر برسید

اگر در این دوران بیشتر به خودتان برسید، مطمئن باشید او دلتنگ شما می شود. یک واقعیت در روابط وجود دارد و آن این است که اگر برای خود احترام و ارزش قائل باشید، دیگران نیز برای شما احترام و ارزش قائل هستند. برای خودتان وقت بگذارید و به خود اهمیت دهید. لباسی بپوشید که او دوست دارد و مدل موهای خود را باسلیقه او هماهنگ کنید.

  • دلتنگی تان را پنهان کنید

اگر طرف مقابل تان به سمت تان بازگشت و احساس پشیمانی کرد، حتی اگر می خواهید که به او فرصت دوباره ای دهید، کمی صبر کنید. انعطاف پذیری در این شرایط کار عاقلانه ای نیست. طوری برخورد کنید که او فکر نکند برای شما همان آدم سابق است. به او نگویید که چقدر دلتان برایش تنگ شده و چقدر برای بازگشت اش روزشماری می کردید. در ابتدا کمی خشک و سرد با او برخورد کنید و از زندگی تان جزییات زیادی بروز ندهید، بگذارید که او خودش برای دریافت اطلاعات بیشتر و به دست آوردن دل شما تلاش کند.

  • برای خودتان زمان بگذارید

به زندگی تان فکر کنید. شما چه کسی بوده اید؟ چه کسی دوست دارید باشید؟ سعی کنید که برای خودتان وقت بیشتری بگذارید و تبدیل به انسان بهتری شوید. شما باید الگوی دیگران باشید، فردی که به تنهایی هم موفق است. اعتماد به نفس بالا می تواند یکی از مهمترین محرک ها برای بازگشت طرف مقابل تان باشد، پس خودتان را دست کم نگیرید.

  • از موفقیت هایتان حرف بزنید

همه ما جذب آدمهای موفق می شویم. اگر طرف مقابل تان ببیند که شما در غیاب او به موفقیت های زیادی دست یافته اید، مطمئنا به سمت تان جذب می شود. بنابراین سعی کنید که در هر شرایطی بهترین باشید تا نه تنها اطرافیان تان، بلکه عزیزترین فرد زندگی تان هم از کنار شما بودن به خود افتخار کند.



به این مطلب امتیاز دهید:
(2 امتیاز , میانگین: 3.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز