بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر

چطوری یک دختر باکلاس باشیم؟ ویژگی های یک دختر باکلاس چیست؟ چطور شیک و باکلاس باشیم تا همه جذب ما شوند؟ باکلاس بودن به معنای متانت، شیکی و ادب است که باعث می شود یک فرد شخصیت زیبا و جذابی داشته باشد، همه ما حداقل یک فرد باکلاس میشناسیم که دوست داریم مثل او رفتار کنیم، افراد باکلاس دارای ویژگی هایی هستند که در این مطلب سعی داریم به آن ها اشاره کنیم.

چطوری یک دختر باکلاس باشیم؟ چگونه باکلاس باشیم؟

چطوری یک دختر باکلاس باشیم؟ + 10 اصول باکلاسی در باشگاه، مهمانی، کافی شاپ و ...

در کیفتان این وسایل باشد!

دخترخانم های باکلاس و شیک یک کیف دستی با اندازه متناسب دارند و در آن، دستمال جیبی، برس کوچک، رژ لب و آینه، یک گیره سر کوچک دارند. کافیست این وسایل را تهیه کنید و در کیف دستی تان قرار دهید تا خودتان به مرور حس کنید چقدر باکلاس و خانم هستید! همچنین می توانید این وسایل را در انواع شیک و فانتزی تهیه کنید تا باکلاس ترین خانم منطقه باشید.

بد دهنی بدترین دشمن جذابیت

بد دهن نباشید! هرگز و هیچ گاه کلمات زشت و توهین آمیز به دهان نیاورید تا شخصیتتان حفظ شود، هرچقدر هم در یک جمع صمیمی باشید یا استایل شیک و باکلاس داشته باشید باز هم کافی است یک بد دهنی کنید تا ذهنیت دیگران را درباره خودتان خراب کنید. پس اولین نکته، بد دهنی ممنوع! حتی اگر عصبانی هم بودید باز هم شمرده و محترم صحبت کنید و در عین متانت پاسخ بدهید.

درمورد کسی، غیبت نکنید

غیبت کردن موضوع دیگری است که می تواند شما را موذی و منفی جلوه دهد، حتی اگر در جمعی که هستید همه درباره همان موضوع صحبت می کنند، پس اگر دیدید کسی غیبت می کند با او همراه نشوید تا علاوه بر این که گناه نمی کنید، در نزد دیگران فردی مورد اعتماد شناخته شوید. اگر نگاهی به خانم های روشن فکر بیندازید و روی رفتارهای آن ها دقت کنید متوجه می شوید هرگز بدگویی کسی را نمی کنند و اگر در شرایط غیبت و بدگویی قرار بگیرند به سکوت اکتفا می کنند.

کمتر حرف بزنید

هیچکس دوست ندارد گیر یک آدم پرحرف بیفتد که درباره هرچیزی یک نظری دارد، خانم های باکلاس پرحرف نیستند، کم صحبت می کنند، به موقع صحبت می کنند و لحن شیرین و آرامی دارند. منظورمان این نیست کلا صحبت نکنید یا این که طوری رفتار کنید که همه فکر کنند خودتان را می گیرید، بلکه اگر پرحرف هستید روی این ویژگی خود کمی کار کنید تا فردی باشید که صحبت های مفید و شایسته ای انجام می دهد. همچنین تن صدای خود را کنترل کنید، اگر مادرزادی صدای بلندی دارید با کمی تمرین می توانید عادت کنید که آرام و باکلاس صحبت کنید.

رفتار با کلاس در کافی شاپ

چگونه در کافی شاپ باکلاس باشیم؟ آرام و آهسته باشید، اگر محیط و فضای کافی شاپ آرام و ساکت است شماهم آرام صحبت کنید و آرام بخندید. قوز نکنید و همه وزن خود را روی میز نیندازید. ترجیحا وقتی پشت میز نشسته اید پاهای خود را روی هم نیندازید. بهتر است کیفتان را هم به جای میز، روی صندلی خالی بگذارید، از دستمال کاغذی استفاده کنید و به چشم کسانی که آنجا حضور دارند زل نزنید. اگر نیاز به تمدید آرایش دارید روی میز این کار را انجام ندهید، بلکه به سرویس بهداشتی بروید.

چگونه باکلاس غذا بخوریم؟

باکلاس غذا خوردن در موقعیت های اجتماعی، خانوادگی، کاری و رسمی اهمیت زیادی دارد. با رعایت نکات به راحتی می توانید آداب غذا خوردن در مهمانی و مجالس رسمی را رعایت کنید و در نتیجه به بهترین شکل ممکن غذای خود را میل کنید.

  • برای خوردن برخی غذاها از چاقو کمک بگیرید: برای خوردن گوشت، همبرگر، مرغ و غذاهای استخوان دار از دست استفاده نکنید و از چاقو و چنگال برای خوردن این غذاها استفاده کنید.
  • از هر غذایی زیاد از حد نکشید: از هر غذایی که می خواهید کمی بردارید و اگر خواستید و امکان داشت، پس از اتمام آن، دوباره تکه ای دیگر بردارید.
  • درست بنشینید: درست بنشینید و روی میز خم نشوید، آرنج هایتان را در هنگام غذاخوردن روی میز پهن نکنید.
  • در حین غذا خوردن سرفه نکنید: در حین غذا خوردن سرفه نکنید ولی در هر شرایطی اگر مجبور به سرفه کردن شدید روی خود را کامل برگردانید و با قرار دادن دستمال کاغذی در مقابل دهان خود شروع به سرفه کردن کنید.
  • با قاشق و چنگال به کسی اشاره نکنید: در زمانی که با دیگران بر سر سفره صحبت می کنید، هرگز با چنگال و قاشق به آنها اشاره نکنید.
  • از ظرف دیگران چیزی برندارید: اگر در سفره خورشت، سبزی و... که برای شما در نظر گرفته شده، تمام شد از ظرف دیگران چیزی برندارید و سراغ ظرف سبزی یا خورشت شخص دیگری نروید.
  • غذاهای داغ را فوت نکنید: به هیچ وجه نوشیدنی ها و یا غذاهای داغ را فوت نکنید و اندکی صبر کنید تا غذای شما سرد شده و راحت تر غذا بخورید.
  • صبر کنید تا میزبان شما تعارف به خوردن غذا کند: اگر در مهمانی حضور دارید که بزرگترها و افراد زیادی بر سر میز نشسته اید، صبر کنید تا میزبان شما تعارف به خوردن غذا کند و قبل از همه غذا نکشید.
  • آشفته و بی نظم غذا نخورید: از یک سمت شروع کرده و تا انتها ادامه دهید و سعی کنید به هیچ وجه از وسط ظرف خود شروع به خوردن غذا نکنید.
  • با عجله غذا نخورید: در اوج آرامش غذای خود را میل کنید و تا جای ممکن لقمه های کوچکی را بردارید تا غذا خوردن شما کمی طول بکشد و خیلی زود غذایتان تمام نشود.
  • دست خود را بیش از حد دراز نکنید: دستتان را برای برداشتن چیزهای مختلف روی میز دراز نکنید و از دیگران بخواهید به شما نمکدان یا چیزهای دیگر را بدهند.

استایل با کلاس داشته باشید

چه بخواهید یا نه، ظاهر شما بیشتر از باطن و اخلاقتان در باکلاس به نظر رسیدن شما تاثیرگذار است، پس روی این مورد توجه کنید تا بتوانید یک دختر شیک و باکلاس باشید، لباس های شما باید همیشه اتو شده باشند و هرگز لباسی که کثیف است یا بوی بدی می دهد را به هیچ بهانه ای به تن نکنید، لباس های خود را از نظر رنگ و مدل باهم ست کنید و سعی کنید تا می توانید سراغ استایل های شیک و ساده بروید. از رنگ های نود بیشتر استفاده کنید و استفاده از اکسسوری های هماهنگ با یکدیگر را نیز فراموش نکنید.

باشگاه ورزشی

فقط باشگاه رفتن و تمرین کردن مهم نیست، بلکه باید ما رفتار مناسب باشگاه را نیز بدانیم و مطابق با قوانین و قواعد آنجا رفتار کنیم. ما در باشگاه نه تنها باید مراقب سلامتی و آرامش خود باشیم، بلکه باید حواس مان باشد که آرامش دیگران هم حفظ شود و به این محیط دلچسب، آزار و خدشه ای وارد نگردد.

  • پاک کردن عرق تان از دستگاهی که با آن کار کردید
  • صحبت کردن با صدای آهسته
  • قرار دادن وزنه ها در جایگاه مخصوص شان، پس از تمام شدن تمرین
  • داشتن بطری آب مشخص که با دیگران اشتباه نشود
  • گوش دادن آهنگ های تان با هندزفری (عدم پخش با اسپیکر گوشی)

در مورد میزان درآمد حرف نزنید

چقدر حقوق می گیری؟ این لباس رو چند خریدی؟ این غذا چقدر برات تموم شد؟ گردنبندت طلاس، چند گرمه؟ خانم های باکلاس و شیک هرگز درباه درآمد و قیمت وسایل صحبت نمی کنند، پس صحبت کردن درباره قیمت وسایل خود و دیگران را تمام کنید تا یک لیدی شیک و همه چیز تمام باشید.

در نهایت... ویژگی های یک دختر باکلاس :

  1. ظاهری مرتب و منسجم: یک دختر باکلاس به ظاهر خود توجه می کند و از لباس ها و استایل هایی استفاده می کند که به او ظاهر مرتب و منسجمی ببخشد.
  1. رفتار محترمانه: او رفتاری محترمانه و با احترام نسبت به دیگران دارد. او مهربانی و برخورد مناسب را با همه مردم به خصوص با افراد مسنتر و موقعیت های رسمی نشان می دهد.
  1. خودشناسی و اعتماد به نفس: دختر باکلاس از خود آگاهی دارد و با خودش راضی است. او اعتماد به نفس دارد و از توانایی ها و قدرت های خود اطمینان دارد.
  1. ارتباطات موثر: او قادر است با دیگران به خوبی ارتباط برقرار کند. او مهارت های ارتباطی مناسبی دارد و به خوبی می تواند خود را بیان کند و به دیگران گوش دهد.
  1. فرهنگ و آموزش: دختر باکلاس به فرهنگ عمومی و آموزش اهمیت می دهد. او سعی می کند به روز باشد و علاقه مند به یادگیری و افزایش دانش خود است.
  1. اخلاق و ارزش های قوی: او دارای ارزش ها و اخلاقیات قوی است و به این ارزش ها عمل می کند. او احترام به خود و دیگران را در نظر می گیرد و از کارهای نامتناسب خودداری می کند.
  1. خودکنترل و هوش هیجانی: دختر باکلاس قادر است هیجان های خود را کنترل کند و به درستی و به خوبی با موقعیت های مختلف روبرو شود.
  1. اجتماعی بودن: او از روابط اجتماعی لذت می برد و قادر است با افراد مختلف در ارتباط باشد. او با دیگران همدلی و همبستگی دارد و از برقراری روابط معنادار استقبال می کند.
  1. خیرخواهی و اهتمام به دیگران: دختر باکلاس به دیگران اهتمام می کند و از کمک به دیگران و انجام کارهای خیرخواهانه لذت می برد.
  1. خلاقیت و استقلال: او خلاقیت و استقلال را ارزیابی می کند و قادر است به طور مستقل تصمیم گیری کند و مسئولیت های خود را به خوبی بر عهده بگیرد.

  در این مطلب به نکات تبدیل شدن به یک دختر شیک و باکلاس اشاره کردیم و امیدواریم توانسته باشیم به شما کمک کنیم بهترین حالت خودتان را داشته باشید. شماهم یک مود به نکاتی که ماذکر کردیم اشاره کنید، در بخش نظرات منتظر شما هستیم!



به این مطلب امتیاز دهید:
(5 امتیاز , میانگین: 4.0 از 5)
بنر
بنر

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز