بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
بنر
6 حقیقت عجیب در مورد لباس عروس که کسی به شما نمی‌گوید را در ادامه ما به شما گفته ایم!

یکی از به یاد ماندنی ترین مراسمات در طول زندگی هر فردی جشن عروسی اوست زیرا این مراسم برای اغلب افراد یک بار تکرار می شود. همه دختر خانم ها از کودکی آرزوی پوشیدن لباس سپید عروسی را در ذهن دارند. با نزدیک شدن به مراسم عروسی خانم ها باید لباس عروس خود را انتخاب کنند.

مدل های متنوعی از لباس عروس وجود دارند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و مدل هایی که در این مطلب خدمتتان ارائه نمودیم بهترین لباس عروس را برای رویایی ترین شب زندگی‌تان انتهاب کنید.

6 حقیقت عجیب در مورد لباس عروس که کسی بهت نمیگه!

اما اگر لباس عروس خود را انتخاب کرده اید حالا وقت آن است حقایقی در مورد لباس عروس را به شما بگوییم که احتمالا تا به حال کسی به شما نگفته است!

حقایقی عجیب در مورد لباس عروس که کسی به شما نمی‌گوید!

۱. لباس عروس آف شولدار حرکات دست شما را محدود می‌کند.

یکی از ترندهای لباس عروس در سال 2021 لباس عروس آف شولدریا شانه های افتاده است. یقه و شانه های باز به هر نوع لباس عروسی با دامن پفی، ماهی، دنباله دار، پرنسسی حسی باشکوه و رمانتیک می بخشد.

مدل یقه آف شولدربا شانه‌های افتاده یکی از محبوب‌ ترین مدل یقه لباس عروس در ایران در سال جدید است که طرفداران بسیاری دارد.  در این مدل یقه، شانه‌ها و استخوان‌های ترقوه دیده میشود.ترکیب مدل شانه‌های افتاده و یقه دلبری لباس را خیلی جذاب میکند. اما حقیقتی که در مورد این نوع لباس عروس وجود دارد این است که این مدل یقه حرکات دست شما را محدود می‌کند پس اگر این مسئله برایتان اهمیت دارد از انتخاب این مدل اجتناب کنید.

۲. لباس های خیلی سبک ممکن است نازک باشند و خیلی زود آسیب ببینند.

6 حقیقت عجیب در مورد لباس عروس که کسی بهت نمیگه!

یکی دیگر از مواردی که در انتخاب و خرید یا کرایه لباس عروس باید مدنظر داشته باشید جنس لباس عروس است، اگر دوست ندارید لباس عروس شما خیلی سنگین باشد تا شما در آن راحت باشید باید حواستان به این طرف قضیه هم باشد! لباس عروسی را انتخاب نکنید که خیلی سبک و نازک باشد چراکه ممکن است در طول مراسم به راحتی آسیب ببیند و به کل مراسم شما را به هم بریزد.

۳. حرکت کردن با لباس عروس ماهی کمی دشوار است!

لباس عروس مدل ماهی یکی از پرطرفدارترین مدل های لباس عروس است که برای افراد لاغر و یا قدبلند می تواند انتخاب مناسبی باشد. این مدل لباس مجلسی همیشه روی صحنه مد حاضر است و بسیاری از سلبریتی ها هم این مدل لباس عروس را برای بهترین و مهم ترین شب زندگی خود انتخاب کرده اند. لباس مجلسی مدل ماهی پایین تنه تگی دارد و همین موضوع سبب میشود راه رفتن و حرکت کردن با این مدل لباس عروس کمی سخت باشد!

6 حقیقت عجیب در مورد لباس عروس که کسی بهت نمیگه!

۴. ممکن است نیاز باشد برای برخی مدل های لباس عروس، لباس زیر نپوشید.

هنگام پرو و انتخاب لباس عروس حواستان پشت کار هم باشد برخی از مدل های جدید لباس عروس هستند که از پشت باز هستند و شما نباید زیر آن لباس زیر بپدشید.

۵. تزیینات و پولک های زیر بغل میتواند در دراز مدت پوست دست شما را اذیت کند.

هنگام انتخاب بهترین لباس عروس حتما آن را پرو و چند دقیقه ای با آن حرکت کنید تا مطمعن شوید تزیینات و پولک های کار شده روی لباس پوست شما را اذیت نمیکند.

۶. نمی‌توانید بدون کمک دیگران با لباس عروس پفی به دستشویی بروید.

6 حقیقت عجیب در مورد لباس عروس که کسی بهت نمیگه!

قبل از روز عروسی، لباس خود را آزمایش کنید. بنشینید و دامن لباس را بالا ببرید. اگر به تنهایی این کار را نمی‌توانید انجام دهید، از کمک یک شخص مورد اعتماد استفاده کنید و او را در جریان قرار دهید.

لباس‌های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. لباس بلند و حجیم ممکن است دشواری بیشتری داشته باشد، در حالی که لباس‌های سبک‌تر ممکن است به راحتی بالا برود. بررسی کنید که آیا به تنهایی می‌توانید با لباس خود کنار بیایید یا نیاز به کمک دوستان دارید.



به این مطلب امتیاز دهید:
(1 امتیاز , میانگین: 5.0 از 5)

نظرات شما:

عناوین جذاب امروز